Daljina

Počinjem da se pitam da li te stvarno imam. Da li mi pripadaš dušom? Da li misliš na mene u svakom trenutku i zamišljaš me tu kraj sebe? Da...

Počinjem da se pitam da li te stvarno imam. Da li mi pripadaš dušom? Da li misliš na mene u svakom trenutku i zamišljaš me tu kraj sebe? Da li?
Znam da ti mene imaš više nego što me je ikad iko imao, da ne trebaš da brineš o tome da li te volim. Znaj da daljina ne utiče na moju ljubav, ali često mi se čini da mi se odaljavaš... Nestaješ...
Plašim se da će ti neko drugi postati bitniji, neko lepši, bolji i vredniji tebe. 
Često mi se čini da te gubim. To boli nezamisivo mnogo! 
Verovatno misliš da sam preveliki emotivac... 
Jesam priznajem! 


Znam da nisam baš dobra sa rečima kada ih trebam usmeno izkazati, ali nadam se da pisanjem uspevam... 
Uspevam da ti kažem koliko te volim i koliko želim da si tu, tu kraj mene! 
Molim te ne ostavljaj me samu sa sobom. Boli. Gušim se u sopstvenim mislima. Dobro znaš da sam ja sama jedina osoba koje se plašim. Pokušava me ubiti kada nisi tu... 
Želi mi reći da te nisam vredna i da ne mariš za mene. 
Molim te ne ostavljaj me samu. 


Od sada me možete pratiti i na instagramu: @paraleniuniverzum (klik ovde). 😊

You Might Also Like

8 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images