Delić mene.

Znam, znam... Često izgledam odsutno i nedodirljivo, kao da ne marim za svet oko sebe. Znam da često ne možeš da shvatiš ko sam zapravo i...

Znam, znam...
Često izgledam odsutno i nedodirljivo, kao da ne marim za svet oko sebe.
Znam da često ne možeš da shvatiš ko sam zapravo i da se često pitaš šta je u glavi ovog večitog deteta.
I sama bih želela da znam.
Još uvek tražim sebe u samoći i u dugokom razmišljanju u kasne sate.
Još uvek tražim sebe u drugima i još uvek se nadam nekome ko će moći da razume sve moje ludosti.
Evo u pravo tražim sebe u tebi!
U pravo se nadam da ćeš me baš ti razumeti.
Da ćeš razumeti to što želim da igram bosa po vrelom asfaltu u kasne letnje sate.
I to što želim da dočekam izlazak sunca napolju, sa osobom uz koju i ćutanje ima vrednost dubokoumnog razgovora.
To što pokušavam da budem dobra osoba prema svima i to što uvek iz svega toga izađem sa par noževa u srcu.
Želim da shvatiš to da nikada neću prestati...
Čekati nekoga ko će umesto zabodenog noža posaditi cvet u moje srce.
Verovatno ćeš mi sada reći kako su svi ljudi danas isti i kako će te na kraju izdati.
E vidiš ja i dalje verujem da nije tako.
Pazi se u šta veruješ, jer svi uvek krećemo od sebe.


Svi mi imamo neka verovanja i ono dobro u sebi, samo neki ne žele da iko ikada dođe do tog dela njihovog srca.
Razumem ih... Opet ti nije jasno?
Postoje osobe koje osećaju tri puta jače od drugih. Osobe koje boluju tri puta duže.
Takvi dižu zidine oko svog srca u nadi da će tako biti bezbedni od boli.
Tebi se takve osobe verovatno čine kao bezosećajne, ali veruj mi mnogo su daleko od toga.
Mogu ti to čak i dokazati. Pokušaj da srušiš nečije zidove i da im pokažeš da osećati ne znači uvek da osećaš bol.
Ako uspeš proći sve te prepreke i doċi do njihovog srca shvatićeš da takve osobe najjače vole.
Pitaš me što sam ja sama kad već sve to znam?
E pa vidiš... Moji zidovi se podižu i ruše od strane mene svaki dan.
Ali ne gubim nadu, ja i dalje čekam nekoga da poruši zidine i zasadi cveće.
A do tada?
Do tada ću tražiti sebe u glasnom smehu.
U bojama i platnu za slikanje.
U misterioznim stvarima.
U plesanju.
U glasnoj muzici.
U spavanju do kasnih popodnevnih sati, ali i u ovome što trenutno radim. U pisanju.
Mislim da sam ovim pronašla delić sebe.
A ti? Da li si konačno sklopio svoju ličnost?


You Might Also Like

32 коментара

  1. Ho letto questo post con grande attenzione ❤️ Un abbraccio.

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga! Prelijepo si napisala,toliko da sam čak i suzu pustila. <3

    https://xdreaannx.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao hvala ti mnogo, nije mi baš bio cilj da rasplačem. Definitivno komentar koji mi je izmamio osmeh na lice.😍

      Избриши
  3. Preeelijepaa post,sjajno si ovo napisala. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Post je divan i mnogo mi se dopada tvoj nacin pisanja.Mogu ti reci da te razumijem,jer sam se dijelom pronasla u ovom tekstu.Svaka cast.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, uživala sam čitajući. Predivno pišeš i bukvalno osećam sve što si rekla, naježila sam se. Pogotovo ovaj poslednji pasus, ovo za muziku i pisanje. Jako lepo napisano 💕💕💕


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma poetično, evo ja upravo tražim sebe u ovom divnom postu postu.:)

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. lovely words <3 very inspiring! Anyway, just dropping by to say hello all the way from the Philippines! I hope you can drop by my blog too and follow along if you like. Have a nice day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    ОдговориИзбриши
  8. Baš dobar post.. sve je lepo napisano. :)

    Napisala sam novi post, drugačiji od ostalih, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/07/pogodi-sta-je-d-adivina-de-que-se-trata.html :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман7/17/2018 1:14 AM

    Trebate li pomoć kako biste saznali o varanje partneru s dokazima da to dokazuju. Ako vam ikada trebate pomoć u telefonskom hakiranju, e-poštom, društvenim medijima, špijuniranju i praćenju bilo koga, oporavite izgubljene zaporke, popravite kreditne rezultate, uklonite neželjeni sadržaj s interneta, promijenite i povećavajte rezultate i ocjene ispita, zaštitite se od cyber napadača , pratiti i pratiti što vaša djeca imaju na internetu i društvenim medijima i još puno toga možete učiniti za vas. Kontaktirajte: ego.sum.solution@gmail.com za pomoć i rješenje. Pouzdan i učinkovit.

    ОдговориИзбриши
  10. Predivno napisano! Prvi put sam na tvome blogu i jako mi se sviđa!

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    ОдговориИзбриши
  11. Kolikoo divan post! Jako lijepo napisano draga moja! <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман7/19/2018 10:47 PM

    Prelijep post, draga.
    Naprosto, nemam šta da dodam na sve ovo, sve si lijepo rekla i objasnila.
    Nadam se da ćeš uskoro pronaći pravu osobu koja će ti posaditi milione cvjetova, i da ćeš idalje uživati u svemu što radiš.
    Želim ti sve najbolje. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  13. Originalan i definitivno realan post. Obozavam kako si napisala ovo, imas talenat :)
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Great post! Photos are amazing.. :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving comment on the last post and please click on link at the end --> http://beautyshapes3.blogspot.com/2018/08/elegant-romper-outfit-zaful-part-5.html

    ОдговориИзбриши
  15. Ja onače pišel priče i pesme, i evo sada je pola 3 ujutru kada sam naletela na tvoj post, i jako mi je prijalo da ga pročitam. Veoma lepo napisano, i drago mi je videti da si u ovako lepoj stvari pronašla sebe, u pisanju ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Smatram da se najmagičnije stvari dešavaju baš u takvim časovima.😍😇

      Избриши
  16. Great post :)
    I'm following you, can you follow me back? :)
    www.guzelvekulturlu.com

    ОдговориИзбриши
  17. Jako lijep post i predivno napisano.. Svaka čast!

    Moj blog - itsbruna1211.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    DTC

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images