BookTime: Povratak na pravi put (priča jedne narkomanke)

Davno sam obećala sebi da ću više čitati i da će to postati deo moje svakodnevnice, na neki način mi je pošlo za rukom. U poslednje vreme ...

Davno sam obećala sebi da ću više čitati i da će to postati deo moje svakodnevnice, na neki način mi je pošlo za rukom. U poslednje vreme sam pročitala mnogo kniga, ali mi se odavno nije desilo da mi knjiga drži pažnju toliko da je pročitam za jedan dan. Ipak to se desilo sa ovom knjigom. Reč je o knjizi Margaret Klark-Povratak na pravi put. 


Nisam mnogo očekivala od knjige  i zbog toga me je najviše iznenadila. Napisana je u vidu dnevnika što nikada nije bilo my cup of tea ali se neverovatno lako čita. 
Knjiga govori o životu jedne devojčice koja se suočava sa stvarima koje ne bi trebalo da doživi ijedno dete na ovom svetu.
Skoro svaki trenutak Siminog života  (života junakinje ove priče) je bio istkan boli na neki način. U jednom trenutku beži od kuće i njena priča tek počinje. Život u kanalizaciji sa decom njenih godina slične sudbine, ispunjen drogom, preživljavanjem, nije nešto sa čim bi se iko ikada trebao suočiti.
Možemo naići na bezbroj scena koje nisu nimalo lagodne za čitati kojima se postiže da nam se zgadi ceo svet heroina, krađa i ostalih poročnih stvari. Što je veoma bitno za jednu mladu osobu koja čita.

You Might Also Like

10 коментара

  1. Prije svega, sjećam se tvog bloga od ranije i drago mi je da si se vratila.❤️❤️❤️ Što se knjige tiče, čula sam za nju, ali nisam čitala. Uzimam je u obzir, jer mi djeluje veoma interesantno. Odličan post.❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam prvi put na tvom blogu. Drago mi je da sam se imala priliku ponovno vratiti i da si ti opet počela pisati. Knjiga mi je privukla pažnju, čini mi se kao nešto što bi mi se svidjelo. Veselim se tvojim idućim postovima. ♡

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши
  3. 1. put sam na tvom blogu i mnogo mi se dopada. Knjiga ,,Mi deca sa stanice Zoo" je jedna od mojih omiljenih knjiga i toplo ti je preporučujem ako nisi čitala. Rađen je i film po knjizi.

    https://citanjeija.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo sam čula o toj knjizi i mnogo preporuka sam dobila za istu. Definitivno je na mojoj listi knjiga koje moram pročitati.❤️

      Избриши
  4. Prvi put sam na tvom blogu i odusevljena sam!
    Zapratila sam i ja tebe <3

    jfashionlover.online <3

    ОдговориИзбриши
  5. Deluje mi kao veoma teška knjiga, ne u smislu teško fizički, već nekako tužno i teško za podneti. Drago mi je sto imaš volju za čitanjem, meni to nikada nije bila jača strana, kakva god knjiga bila uvek nekako zaspim tokom čitanja😅

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images