Okean.

~Ti si okean. Pun života. Nemiran, uzburkan i tako svoj! ~ Okeana je malo, ali nijedan nije isti. Tu je njihova čar. Nijedna bara, jezero, r...

~Ti si okean.Pun života.
Nemiran, uzburkan i tako svoj! ~
Okeana je malo, ali nijedan nije isti.
Tu je njihova čar.
Nijedna bara, jezero, reka, pa ni more ne mogu zameniti tebe.
-Okean pun života, pun emocija.
Malo ko može biti okean.
Zato kad pronađeš svoj ne puštaš ga za tamo neku reku.
Reku koja samo proteče kroz tvoj život i ostavi mulj na tvojim obalama.
Neko tako prljav i prolaza nije vredan nekoga kao što je moj okean.
-A.


Dok sam pauzirala sa blogom često sam sebe hvatala sa olovkom u ruci i nekim novim tekstom. Nekim novim emocijama na papiru. Tako je nastao i ovaj tekst koji ste u pravo pročitali. Većina tekstova se nalazi a istagram profilu @paralelniuniverzum (klik do njega), ali odlučila sam da neke tektove prenesem i ovde. Odavde je sve počelo; sa ovog bloga davne dve hiljade četrneste godine... Ovde je nastala ljubav prema pisanju. Zbog toga želim da ispunim blog svojom novom dimenziom. Novom Aleksandrijom. Želim da ovo mesto bude ispunjeno onim što mene čini ispunjenom dok ga pišem. Tako da dobrodošli!

You Might Also Like

16 коментара

  1. Divno! ❤ Dobrodošla nazad i srećan novi početak!

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno super napisan post volim more i okeane to bas opušta zelio bih da ti kazem da sam te zapratio na blogu i da je blog odlican!!!! Sretno u daljem pisanju na blogu!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se svidja, zao mi je sto sam lenja, i sto ranije nisam posetila tvoj blog ❤️

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka cast, sve je divno napisano!

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divno! Dobro došla natrag :)

    Zapratila sam tvoj blog i jedva čekam novi post ;)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  6. Bez teksta. Magično!
    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. you use?
    Gracias muchache. Am learning to blog here in Mexico city and this has been most useful for me.
    RCG Online Store

    ОдговориИзбриши
  8. Twenty4Seven Removals , Storage , Packers & More

    Twenty4Seven are professional removals , storage and packers for homes and businesses based in Lincolnshire, offering removal services at competitive prices all over the UK and internationally. Our professional team is always on standby, ready to help with all your packing and moving needs, day or night. Whether you’re moving home or business location, our services will relieve you of all the daunting tasks regarding your relocation, including the disassembly and reassembly of your furniture or equipment.

    HEAD OFFICE 4 THE HIGH STREET ALFORD LINCOLNSHIRE LN11 9DS
    03300 103 247

    twenty4sevenremovalstorage@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ethan – whose frequent use of the words “bomb” and “terrorist” had gotten both he and Peter booted off their plane – tries to make amends by offering him a ride in his rental car to Hollywood (where he hopes to get a role on Two and a Half Men).
    Advantages of SEO

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images