RoseGal review

review*  Ovo je drugi put  da saradjujem sa Rosegal(klikom do sajta) sajtom i ujedno prvi put da narucujem obucu sa interneta. Prva...

review*

 Ovo je drugi put  da saradjujem sa Rosegal(klikom do sajta) sajtom i ujedno prvi put da narucujem obucu sa interneta.
Prva stvar koju sam narucila su ugsice (ili kako ih vec nazivaju) ali naravno nisu orginal. Mogu reci da su me prijatno iznenadile. Jako su udobne,lepo izgledaju na nozi i odlicne su za ovo vreme jer se ne klizaju, a i ne propustaju vodu. Ukoliko zelite da narucite neku obucu sa interneta imate moju preporuku za ove cizmice, samo uzmite broj (mozda cak i dva) vece nego sto obicno nosite.


Sledece dve stvari su muska kosulja i leptir masna. Ne dolaze u paru, vec sam ih narucila jer idu jendo uz drugo. Kosulja je jako kvalitetna, ali je tanji materijal tako da je vise za letnji period.
Masna je takodje kvalitetna i moze se podesavati duzina dela koji ide oko vrata.


Zaboravila sam reci da sve stvari dolaze super zapakovane tako da ako porucujete nesto lomljivo ne morate brinuti.Paket je stigao za manje do mesec dana sto je veoma brzo. 

Rosegal Instagram:

You Might Also Like

50 коментара

  1. A kjut skrozz :)
    http://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma lep post. Pratim te ako zelis uzvrati.

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. The boots are so cute.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post. Stvarčice su mnogo slatke:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista si uzela divne stvarčice.Ta košuljica mi se baš dopada.Baš je letnja i sigurna saam da će ti stajati odlično! <3 <3

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno lijepe stvari. Jako si me zainterisala za ove uggsice. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. -Predobar post!Sve stvari su predobre!Ciymice su preslatke!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Aleksandra draga, jako zanimljiv post. Stvari koje si naručila su vrlo interesantne, i jako mi se dopadaju. Predobro ti stoje, sve pohvale za izbor. Slike su vrlo originalne te želim i to da pohvalim.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  9. Divne stvari su poručila, pogotovo ova košuljica sa sidrom, ja jako volim te ljetne printove :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  10. Great post!♥
    We observe :)

    kisses!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, cizmice su preslatke <3
    Ako hoces da se medjusobno pratimo javi mi :)
    vanjablog9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Poručila si zaista lepe stvari,čizmice su preslatke!Jako mi se svidja tvoj blog,super pišeš,odličan post!

    Ako želiš,poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Čizmice su preslatke! Viidm da baš jesi ljubitelj mašnica. Blog ti je predivan :)


    Novi post na blogu...
    Kalopsia ♥

    ОдговориИзбриши
  14. imam slicnu kosuljicu
    Zapratila sam te, svrati na moj blog ako zelis.♥
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Divne stvarčice. Dopadaju mi se čizmice, ali košuljica je skroz, skroz simpa :D. Obožavam ovakve stvarčice :)

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  16. Nice post! Loved the boots.

    I am already following you, can you follow me back?

    Live, Love, Laugh

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post, prelijepe stvarčice :))
    Novi post http://prvipostadress.blogspot.ba/2017/01/haul-avoncatricerimmel.html ako želiš možemo se međusobno pratiti :))

    ОдговориИзбриши
  18. Preslatka mi je kombinacija te kosulje i mašne.Blog ti je super,pratim te.:)

    Pogledaj moj ako želiš:
    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Kosulja mi se mnogo svidja, prelepa je 👏😻😻

    ОдговориИзбриши
  20. Diivan post, prezanimljivo mi je bilo ovo za citati, a slike su odlicne! :) Btw kliknula sam ti na linkove :)
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz mog zadnjeg posta,hvala ako to ucinis :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  21. Jaoj ja obozavam leptir masne. Imam ih i jaa... Ah kako je to samo prelepo.♥♥
    Inace super post.

    Na mom blogu je novi post o losim trendovima 2016, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  22. Great post!!!
    Thank you so much for following my blog, I follow you back))))

    FashionnPasion

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images