Q&A #4

Cini mi se da sam ja bloger koji mozda i najvise voli da pise Q&A postove. Ni sama ne znam zasto, ali verovatno zbog toga sto na ovaj n...

Cini mi se da sam ja bloger koji mozda i najvise voli da pise Q&A postove. Ni sama ne znam zasto, ali verovatno zbog toga sto na ovaj nacin najblize se priblizim svojim citaocima. 
Blogujem  vec dve godine i ovo je cetvrti put da pisem post ovakvog tipa. Da li vi volite ovakve postove?
city, light, and sea image

1.Trenutno omiljena pesma?
Ja sam jako veliki ljubitelj muzike i vrlo mi je tesko da odvojim neki od pesama koje slusam. Pesme koje trenutno iznova i iznova slusam su: Clean Bandit-Rockabye, Cyndi Lauper-True Colors, Wild World(Skins Version), This is my city. To su pesme koje mi se ovih dana motaju po glavi. 

2.Omiljena knjiga?
Krive su zvezde! Znam da je ta knjiga (kao i film) davno bila poularna i da su svi zivi pricali o njoj ali meni je jos uvek ona omiljena. 

3.Kada si otvorila blog?
Moj blog je nastao 24.07.2014.godine. Kao sto sam vec rekal moj blog postoji dve ipo  godine.

4.Da li mozes izadji nekad napolje bez sminke?
Definitivno mogu! Imam cetrnaest ipo godina, ne sminkam se za skolu tako da skoro svaki dan izlazim bez sminke. Naravno kad ''izlazim medju ljude'' (:D) sminkam se ali obicno samo korektor tako da za mene izaci bez sminke uopste nije problem. 

5.Da li znas da skijas?
Ne,niti sam se ikada trudila da naucim.

book, library, and vintage image

6.Zima vs leto?
Leto.

7.Sta mislis o mom blogu? (http://chelchiechelchie.blogspot.rs/)
Imas sasvim okej blog. Ideje za postove su ti jako kreativne. Sve najlepse, samo sto bi ja na tvom mestu poradila malo na izgledu bloga. Hvala ti na pitanjima i samo nastavi blogovati. ♥

8.Da li imas idola?
Ne,nemam. Postoje naravno ljudi kojima se divim ali nikome nesto posebno.

9.Najdraza boja?
Black! Crna naravno. :D

10.Koja ti je najdraza zivotinja?
Ko me imalo duze prati zna da sam ja opsednuta vukovima. Mislim da ne postoje lepse zivotinje od vukova.
wolf, animal, and nature image

11.Volis li vise voce ili povrce?
Ne znam bas ali moglo bi se reci da vise volim voce . Samo iz razloga sto postoji malo voca koje ne volim, dok ima vise povrca koje ne volim.

12.Caj ili kafa?
Ja sam osoba koja ne voli da pije cajeve, pa cak i kada sam bolesna izbegavam to. Tako da kafa.:)

13.Omiljeni predmet u skoli?
Ako neko ne voli skolu onda sam to ja, ali cudno je sto mi ocene i nisu toliko lose. Kada bi morala izabrati neki predmet koji najvise volim bilo bi mi veoma tesko jer svakom nadjem manu, ali verovatno je to biologija.

14.Sta su tvoji ciljevi na blogu?
Cilj mi je da se na neki nacin usavrsim u pisanju i da moj blog konacno dobije izgled kakav dugo zelim. Pored toga najvise zelim da nasmejem citaoce nekim postovima a nekim postovima i da im pomognem. 

15.Koju boju najcesce nosis?
Ne oblacim se cesto samo u jednu boju ali mislim da imam najvise komada odece u crnoj i sivoj boji. Siva je inace moja omiljena boja sto se tice odece.
fashion, style, and black image

16.Koju vrstu muzike najvise slusas?
Vrsta muzike koju slusam obicno zavisi od raspolozenja tako da slusam sve i svasta. Slusam skoro svu muziku koja mi se svidi, ali vecinom stranu elektro haus, pop, rok itd.

17.Omiljeno godisnje doba?
Verovatno prolece.

18.Omiljeni blogovi?
Ja ni ne znam broj blogova koje pratim samo znam da ih je mnogo. :D
Postoji mnogo blogera koji su stvarno dobri u tome sto rade i stvaro ne bi nikoga da izdvajam.

19.Koju drzavu bi najvise zelela posetiti?
Dugacak je sisak drzava koje zelim da posetim.Neke od njih su Engleska,Francuska, Njujork, Virdzija itd.

20.Omiljeni post na tvom blogu?
Vecina mojih starih postova su mi omiljeni a neke od njih mozete videti ovde i ovde. Ali post sa najvise pregleda bio je ovaj.

Image by nomio_1517

21.Sta te cini jedinstvenom?
Svi mi smo na neki nacin jedinstveni ali ja ipak ostavljam drugima da kazu po cemu sam ja jedinstevena.

22.Instagram ili Facebook?
Instagram.

23.Kada bi dobila dvije karte za koncert tvoje omiljene zvijezde, koga bi povela sa sobom? 
Mislim da sve zavisi gde bi koncert bio i koja je vrsta muzike u pitanju. Najverovatnije bi povela svoju najbolju drugaricu ili brata.

24.Volis li Rok n' Roll? 
Da. Ali opet svve zavisi od raspolozenja.

25.Sta mislis o blogu leylaslifee.blogspot.com?
Mislim da imas jako lep blog, lepe slike i da sjajno pises. Kada neko zeli da procita kvalitetan post slobodno mu mogu predloziti tvoj blog. Samo tako nastavi.
couple, danse, and lové image

26.Da li volis Innu?Iskreno niti slusam njenu muziku niti pratim njen rad tako da ti nista ne mogu reci.:)

27.Kada si bila mala,sto si htjela biti kad odrastes?
Ta zelja se menjala kako sam odrastala. Prvo sam htela biti uciteljica, veterinar a kasnije i modni kreator. Jedno vreme sam zelela da radim u ludnici. Znam jako cudno! Vrlo sam cudno dete. :D Ali sve to vreme sam htela biti heroj, najbitnije mi je da budem covek. 

28.Imas li nekakve talente?
Mislim da imam talenat za crtanje.

29.Nešto sto ljudi rade,a ti jako mrzis?
Postoje mnogo stvari koje mene nerviraju. Naprimer kada neko govori neke stvari koje ne misli samo da bi bio primecen. Takodje mi smeta kad neko ima vise lica i kada glumi drugu licnost da bi ga primetili i da bi se svideo nekome.

30.Da li volis rep muziku?
I nisma bas veliki ljubitelj rep muzike.
travel, adventure, and hair image

31.Omiljena serija?

Previse gledam serije i dosta ih imam omiljenih. Volim Teen Wolf, Game Of Thrones, American Horor Story, Skins (najvise prvu generaciju) i jos mnogo njih.

32.Jesi li zadovoljna trenutnom statistikom na blogu?
Mislim da uvek moze bolje. :)

33.Imas neki redosled kako izbacujes postove?
Nemam. Pisem postove kad imam vremena, ali se trudim da ih izbacujem u razmaku najmanje pet dana.

Hvala na pitanjima. Izvinite ako nisam svima odgovorila na pitanja.

You Might Also Like

34 коментара

  1. Odličan tag i jako zanimljivi odgovori! :)


    http://lifella2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I moja omiljena knjiga je Krive su zvijezde. Definitivno najbolja 🤗

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Great Q&A post:) Nice pictures:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Jako mi se sviđaju odgovori na pitanja, baš i vidim da smo slične *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican i zanimljiv post,kao i odgovori naravno,:)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. I ja takođe obožavam da radim ovakve postove, jer uživam odgovarajući. Mnogo mi se dopadaju tvoji odgovori♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Kako čitam odgovore shvaćam da smo dosta slične što se tiče mnogih stvari :D Super post :)<3

    tipicnateenagrka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Vrh post, i tvoj blog mi se jako svidja. Dodala sam te ako mozes i zelis uzvrati.
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. zanimljiv post,baš su divne slike!!

    Ukoliko želiš pogledaj moj blog!
    http://nadjaxx.blogspot.rs/2017/01/saveti-za-ucenje.html

    ОдговориИзбриши
  10. Odgovori su ti baš zanimljivi.U većini slučajeva se slažemo. <3

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Jako lep post. Ako hoces pogledaj moj novi post i komentarisi ako zelis

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images