Da li sam ispunila neki od ciljeva u 2016.godini?

Na kraju prosle godine pisala sam post o stvarima koje zelim da uradim u 2016.godini  (post mozete pogledati ovde)  i posto je kraj ...



Na kraju prosle godine pisala sam post o stvarima koje zelim da uradim u 2016.godini (post mozete pogledati ovde) i posto je kraj ove godine setila sam se da pogledam taj post i da vidim jesam li koji od ciljeva ispunila.

lights and tumblr image

  • Putovanja                                                                                       
Stvar koju nisam uspela ispuniti mada sam dosta putovala unutar zemlje. Posetila sam Trebinje po drugi put i jos par gradova,kao i par gradova Srbije.


  • Sto bolji uspeh u skoli                                                                                                                                                                         Ovo je verovatno stvar koja se nalzi na listi svakog skolarca. Nisam bas zadovoljna svojim uspehom ali i dalje se trudim, jer jos nije kraj skolske godine.                                                                                                                
  • Procitati dvadeset knjiga (najmanje)
Ovo je jedan veliki FAIL. Mnogo mi je zao sto nisam imala vremena vise citati, pa sam procitala samo pet-sest knjiga (sa lektirama). Znam, jako tuzno. Jos uvek razvlacim jednu knjigu od septembra i ndam se da cu je do Nove godine procitati.

  • Hraniti zdravo i piti sto vise vode
Uspela sam u ovome. Jeej! Stavrno sam bila dosta vode, a sto se tice hrane u nekim delovima godine sam se zdravo hranila, ali iapk u drgim ne.


christmas, snow, and you image
  • Odgledati sto vise filmova i serija
Jos jedan stvar koju sam uspela ispuniti mada sam vise gledala serije nego filmove, jer ja sam u oom fazonu; ''Lakse mi je gledati sedam sezona serije, nego dva sata filma''. Ima li vas jos takvih? :D Hahahah.

  • Pronaci nove prijatelje
Ova godina i jeste donel mnogo novih ljudi u moj zivot , tako da sam uspela i u ovome.


  • 150. citaoca
Da mi je neko rekao kada sam pisala ovaj post da cu sledece godine imati 240+ citaoca ne bi mu poverovala. Hvala svima koji su se uclanili u moj blog, mnogo mi znaci!♥


  • Sklopiti saradnju na blogu 
I u ovome sam  uspela.Jeej!

  • Otici na eskurziju
I da, otisla sam na eskurziju nedugo posle pisanja ovog posta. Bilo je nezaboravno i da mogu opet bi otisla.


Koji su bili vasi ciljevi za ovu godinu? Da li ste ispunili neke od njih?

You Might Also Like

32 коментара

  1. Aleksandra draga, odlican post. Drago mi je zbog tvog useha na bloguuu. Za stvari koje nisi ostvarila ti zelim da ih sledece godine ispunis.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga! Drago mi je da si ispunila neke svoje ciljeve za ovu godinu, nadam se da ćeš ostale stvari uspijeti ostvariti sljedeće godine *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si ispunila svoje ciljeve,odličan post!

    Nova sam,volela bih da pogledaš moj blog:)
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da si ispunila vecinu svojih ciljeva ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Drago mi je da si uspjela ispuniti neke od ciljeva,a za ove što nisi uvijek ima sljedeća godina haha :) ❤

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Dosta ciljeva si ispunila i jako mi je drago zbog toga!
    Napisala sam slican post (ciljevi i zelje za 2017. godinu) na svom blogu, pa pogledaj ako zelis..<3

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. super post, ja nisam imala nikakve ciljeve tako da ne znam jesam li zadovoljila svoje potrebe i ciljeve il ne. ali svakako cu napisati za sljedecu godinu ciljeve

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post!Pratim te!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Zanimljiv post! Drago mi je što si dosta ciljeva ispunila!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, drago mi je sto si uspjela da ispunis bar neke od tih ciljeva. Sve ostalo sto nisi , polako i to ces vremenom , samo uzivaj.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  11. Post je odlican! Drago mi je sto si ispunila neke od ciljeva,
    molim te pogledaj moj blog nova sam
    https://blogswhitleyla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Moisturizer. It isn't always proper that human beings with oily pores and skin ought to keep away from moisturizing. All kinds of skin want this, in particular dry pores and skin.http://guidemesupplements.com/dermessence/

    ОдговориИзбриши
  13. Post ti je vrhunski i baš mi se sviđa, također blog ti je vrh uređen. Ako želiš možes pogledati moj novi post, i kontarisati kako ti se sviđa.
    http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/2016/12/za-danas-sam-vam-pripremila-jedan.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  14. Naravno, ne može nitko sve ciljeve ostvariti u jednoj godini, ali s obzirom što si sve postigla, svaka čast! Neki (čitaj ja), se ni ne sjete napraviti takav popis, pa eto, inspirirala si me za novi post, i hvala ti na tome!

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place

    ОдговориИзбриши
  15. that is what commonly leads to a "large pot belly" which pushes the abdominal muscle tissues and t http://musclegainfast.com/muscle-science/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images