Moj cilj na blogu! (BlogerFest)

Kroz ove dve godine koliko blogujem mnogo puta se provlačilo pitanje o mom cilju na blogu i zašto sam se odlučila pisati ga. Mnogo puta sam...

Kroz ove dve godine koliko blogujem mnogo puta se provlačilo pitanje o mom cilju na blogu i zašto sam se odlučila pisati ga. Mnogo puta sam odgovarala na to pitanje, ali evo da  podvučemo crtu.

Kada sam otvorila svoj blog bilo je to prvenstveno iz dosade,  nisam  znala šta je blog i u šta se upuštam. Bilo je mnogo uspona i padova, ali sve  se to na kraju isplatilo. Svakim postom moja ljubav prema blogu bivala je sve veća i veća. Nije bilo ljudi oko mene koji su se bavili blogovanjem ili koji su bar nešto znali o tome, pa sam morala sama otkrivati svet bloga. Nije bilo lako za jednu dvanaestogodišnjakinju da napiše nešto što bih zainteresovalo čitaoce i što bi ih navalo da do kraja čitaju moje ostove ili uopšte da uđu na moj blog. Moj blog i ja smo zajedno sazrevali. On je menjao imena, izgled i dobijao je sve vise čitaoca, pregleda i komentara,a ja sam dosta sazrela za te dve godine. Manje me je bilo briga šta će drugi reći i pomisliti o meni.

girl, friends, and sunset image

Cilj mi je oduvek bio ( a i sada je ) da neko čuje za mene, da sklopim nova prijateljstva kao i da nasmejem ljude. Moj blog je trebao prestavljati novi univerzum kao i sklonište za sve one koji beže od realnosti i svakodnevnice. Naravno, još uvek nisam ispunila sve svoje ciljeve na blogu i verovatno dok ti ovo čitaš ja u svojoj glavi realizujem nove planove za blog pokušavajući ga učiniti onakvim kakvog sam ga uvek zamišljala.
Moj blog kao i We Heart It profil trebao je da bude što više tumblr kako bi ljude koji ga posećuju odveo u neki novi svet gde  nema briga.


travel, car, and legs image

Da li ti imaš svoj blog? Da li si ikada pokušao blogovati? Ako nisi ne znaš šta propuštaš. Nije lako, ali kada uspeš osećaj je neverovatan.

Ovaj post je inače moja prijava za Bloger Fest. Da li vam se dopada?
Ako se još niste prijavili možete ovde.

You Might Also Like

26 коментара

  1. Samo tako nastavi!!! ;)
    Hvala za komentar i pracenje, uzvracam! pozzz

    http://www.stylesensemoments.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post. Iskreno, znam kako ti je bilo. I ja sam u istom položaju. Samo kod nas još uvijek nije zaživio svijet bloga i ko zna kada će. Mnogi to smatraju glupostima i kada pomenem blog gledaju me čudno, a do juče su isto tako posmatrali i one koji su imali fb, insta, twit... i tako to ide u krug :D.
    Želim ti puno sreće da posjetiš BBF. Zaslužuješ. Hvala ti na posjeti mog bloga. Pratim te već dugo dugo ali sam imala tehničkih problema pa sam bila odsutna nekeko vrijeme :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno zasluzujes da ides na BBF, postovi su ti savrseniii. Eto sreca sto si me primjetila da ja mogu tebe :)

    aleksaj.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super je:)Srećno:)
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Great post dear :D
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  6. Tvoj blog je savrsenstvo draga.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Obožavam tvoj način pisanja, zaista si talentovana za blog! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,drago mi je sto tako mislis i puno sam ti zavalna.♥

      Избриши
  8. Odličan post! :)
    Dopada mi se tvoj način pisanja i sam blog. :)
    Znam kako je to kada si na početku i ne znaš ništa o tome u šta si se upustila, ali svi smo kroz to prošli. :)
    Učlanila sam se, ako ti se svidi moj blog - uzvrati. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post draga! Nadam se da ćeš ostvariti svoje ciljeve *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post, draga. Nadam se da ćeš ostvariti svoje ciljeve i da ćeš dostići cifru i do 1000 čitaoca.

    lifeinmystyle311.blogspot.com - Novi post

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post !

    Svrati ako zelis---> https://faasshione.blogspot.hr/2016/11/my-blogadvicesand-something-like-that.html <---- (novi post)

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images