Reviews-Bornprettystore+Rosegal

Vec pre par nedelja stigao mi je paket sa sajta Rosegal.  Medjutim cekala sam da mi stigne i drugi paket sa sajta Bornprettystore  jer n...

Vec pre par nedelja stigao mi je paket sa sajta Rosegal. Medjutim cekala sam da mi stigne i drugi paket sa sajta Bornprettystore  jer nisam zelela da pisem dva posta i da mi se na blogu nalaze postovi samo ovog tipa.

Sto se tice sajta Rosegal narucila sam:

Duksericu: goo.gl/iY4l1U
Ranac: goo.gl/uQ8ooc


Sto se tice dukserice odlicna je i topla. Pazite kada narucujete odecu koju velicinu narucujete jer sam ja pogresila velicinu dukserice tako da mi je malo veca. Ima te  dimenzije za svaku velicinu. Sat je stvarno onakav kao i na sajtu. Ranac je lep kao na sajtu, mada nema neka ojacanja ali je okej. Sare koje su kao navezene su odlicno uradjene.


                                                Na sajtu Bornprettystore narucila sam :
                                             Ogrlicu:goo.gl/X4GuGA
                                             Narukvicu:goo.gl/9SqsP9
                                               Cetkice:goo.gl/8Sb2ek
                                               Prsten:goo.gl/Qjdu66





Zadovoljna sam kvalitetom svih stvari. Ja nisam bas osoba koja voli da nosi prstenje, ali ovaj prsten mi se posebno svidja i verovatno cu ga dosta nositi. Cetkice jos nisam isrobala ,jer sam ih dobila tek juce, ali mi se cini da su super.Dlaka im je mekana i cim ih isprobam javicu utiske. U kompletu se dobije sedam cetkice i cini mi se da su to one najpotrebnije cetkice za sminkanje. Male su i dobijete ovu kao torbu uz njih,tako da ih je lako nositi sa sobom. Drske su mat i to mi se svidja.:D





               Sta vam se najvise dopada iz ovog posta?

You Might Also Like

45 коментара

  1. Divim se svim stvarčicama, super post i slike ❤❤❤


    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
  2. Divne stvarcice draga :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/10/pastel-pink-must-have.html

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Jako mi se sviđaju stvarčice koje si naručila jer su savršene i ne mogu se odlučiti samo za jednu *-*
    Ako imaš vremena bilo bi mi drago kada bi pročitala moj novi post i ostavila komentar: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Bas divne stvari si narucila. Posebno mi se dopadaju dikserica i sat. :) <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Would you like to follow each other on GFC?i already follow you :*
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Jakna mi je presavršenaaa, totalno me oborila :) Lijepe stvari si odabrala <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post.Najviše mi se sviđaju četkice :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Jako zanimljiv post, stvarčice su mi skroz gotivne i interesantne, bas su nekako po mom stilu i ukusu. Defintivno su mi se najvise dopale ove cetkice jer su deo mog podrucja rada.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se svidja.Da i mene su cetkice iznenadile odlican im je kvalitet!♥

      Избриши
  9. Meni se mnogo dopadaju četkice :)

    http://katarinakataleja.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Hello dear :)
    You have a really great blog :) Would you like to follow each other? :)
    I'm already following your blog! It would be great if you could follow me back here: http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    xoxo
    Lory

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post!Cetkice izgledaju bas dobro kao i outfit

    funnyandrabbits.blogspot.ba <- predplatite se uzv.

    ОдговориИзбриши
  12. Čestitam na suradnji :) Najviše mi se sviđa narukvica <33
    🍁 forever-blogm.blogspot.com 🍁 - novi post + novi jesenji izgled <33

    ОдговориИзбриши
  13. Najvise mi se svidja narukvica i sat, odlican ukus. Zapratila sam te ako mozes, uzvrati.

    http://ablogfullofmagic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. I have bought from both the stores and love them!! Great buys... :)
    Love,
    Neha
    Let's Talk About Everything
    Latest Post: Fun with cape

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images