Photos Coner! (Tumblr,We heart It...)

Opet je tu mesecni post sa slikama.Slika ima puno, ai izabrla sam samo neke pa se nadam da ce vam se svideti. ...

Opet je tu mesecni post sa slikama.Slika ima puno, ai izabrla sam samo neke pa se nadam da ce vam se svideti.

travel, train, and adventure image


dress, princess, and wedding image

love, couple, and boy image

zendaya and hair image

book, read, and reading image

paul wesley, tvd, and the vampire diaries image

vans, black, and shoes image

fashion, girl, and style image

landscape image

black and white, date, and gif image

crepes, food, and nutella image

autumn, fall, and leaves image

girl, travel, and mountains image

eyes, girl, and aesthetic image

rain, car, and window image

sky, sunset, and summer image

rose, flowers, and red image

fashion, style, and girl image

necklace image


hair, fashion, and girl image


memories, photo, and pictures image

coffee, drink, and autumn image

nature, forest, and stairs image

laptop, pink, and candle image


food, fastfood, and fries image

fashion, style, and jeans image

grunge, hippie, and vintage image

nike, shoes, and fashion image

fall image

rainbow, grunge, and tumblr image

pumpkin, fall, and autumn image

nature, landscape, and photography image

fall, autumn, and photo image

couple, love, and boy image

snow, winter, and city image

nature, wanderlust, and water image

bridge and nature image

chocolate and food image

car, nature, and travel image

bedroom, room, and home image

bridge and san francisco image

Image by Trang Lê

autumn, fall, and leaves image

fire, marshmallow, and autumn image

fashion, style, and dress image

nature image

pink, smoke, and grunge image

love, couple, and hands image

hands, glitter, and tumblr image

shark, water, and grunge image



cat, cute, and animal image

chocolate, spongebob, and patrick image

leaves, autumn, and fall image

iphone, white, and apple image

chocolate, coffee, and winter image

forest, tree, and nature image

cat, cute, and indie image

fashion, jeans, and style image

eyes, blue, and grunge image

cat, cute, and animal image

nature, autumn, and forest image

coffee image

girl, hair, and fashion image

love, couple, and hug image

bracelet, Calvin Klein, and fashion image

fashion, style, and outfit image

fashion, autumn, and sweater image

light, sparkle, and night image

summer, beach, and feet image

food, healthy, and yummy image

autumn, tea, and leaves image

house, car, and vintage image

travel, girl, and map image

home, bed, and bedrooms image

chocolate, food, and delicious image

love, ahs, and violet image

candle, chocolate, and hot ​chocolate image

couple, love, and boy image
girl, autumn, and fall image

gold, accessories, and bracelet image

ballet, dance, and dancer image

pizza, food, and cheese image

music, vintage, and grunge image


forest, tree, and nature image

road, forest, and tree image


cat, cute, and kitten image

fashion, shoes, and jeans image


hobby, fangirl, and funny image

couple, love, and goals image


fashion, Calvin Klein, and outfit image

fashion, girl, and style image

autumn, fall, and fire image

fashion, outfit, and style image

hair, girl, and summer image

autumn, fall, and coffee image

girl and light image

couple, goals, and boy image

rain, city, and autumn image

woman, fashion, and diva image

plants, cactus, and green image

girl, hair, and summer image

Image by amandaa

clothes, quote, and me image

fashion, outfit, and hair image

travel image




fashion, style, and makeup image
alone, grunge, and quote image

You Might Also Like

34 коментара

  1. Fantastičan post! Obožavam ovu tvoju rubriku jer uvijek stavljaš predobre fotografije!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe fotografije! :)
    Hvala ti što si se učlanila na moj blog, uzvratila sam.

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  3. Nemas pojma koliko volim ovakve postove! Stavila si uistinu dosta slika, ima zbilja svakojakih oblika inspiracije od hrane, prirode, pa do mode i oblacenja. Odusevljena sam! Neke slike sam si cak i spremila u mobitel, nemam rijeci :)
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Wow, divno. Uživala sam. Hvala na ovom inspiracionom postu.
    Would you like to follow me back?
    http://www.glaringwaves.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Nemoj ovo shvatiti kao hejt, ali jako glup povod za post. Moglo je to mngoo kreaitvnije da bude. Jesu slike odlicne, ali bilob i bolje da si nam predstavila neku manju kolekciju slicica koje si sama napravila i oko kojih sis e potrudila, jer ova gomila koja je samo zalepljena ovde me je navela da samo sto pre spustim post do dna i prokomentarisem. Oprosti ali morala sam. Shvati ovo kao savet, da za sledeci put napises neki kvalitetniji i originalniji post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da ne shvatam ovo kao hejt, cak sta vise hvala ti na iskrenom misljenju. Drago mi je sto si iskazala ono sto mislis,ali jednostavno ovo je neka rubrika koju sam ja smislila. Verovatno nikada necu prestati da je pisem,jer kada sam je smislila niko nije imao nista slicno na blogu zbof toga mi je dosta draga.♥
      Ja smatram svoj blog mestom gde su stavjati i pisati stvari koje ja volim i koje mene ispunjuju ljudima kojima se to ne svidja slobodno mogu da me otprate. :) Jos jednom hvala na iskrenoscu.♥

      Избриши
  6. Beautiful pictures.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  7. Incredible photos! I love the puffball wedding dress and the roses in the jar... Very 'Beauty and the Beast'! Great post. :-)
    April xx

    | APRIL ROSE PENGILLY |

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepe slike,pogotovo slike prirode,te su mi omiljene :) Mogu li znati odakle ih skidas? :)
    Imas follow <3

    The Boho diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Svakog meseca skupljam ove slike na svom We Heart It-u,pa ih tamo mozes pronaci.♥

      http://weheartit.com/RAKIC

      Избриши
  9. Diiivan post,super slike! Uzivala sam gledajuci ih i tocno dobijem neku neopisivu zelju da stavljam slike na instagram i uredujem ih hahah...Cudo..Kako god,jako zanimljive i preeetumblr slike,odlican odabir!
    Ako mozes klikni na link koji se nalazi na kraju mojeg zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/ellegant-nastydress-outfit.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  10. Fenomenalno!! Pratim te vec duze vreme,tako da si mi jedna od idola jer sam pre par dana otvorila blog.Inace slike su extra,stvarno sam ostala bez teksta.

    http://mylifeassaki.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.Joj drago mi je da se nekome svidja ovo sto radim.Srecno u blogovanju!♥

      Избриши
  11. Fenomenalno!! Pratim te vec duze vreme,tako da si mi jedna od idola jer sam pre par dana otvorila blog.Inace slike su extra,stvarno sam ostala bez teksta.

    http://mylifeassaki.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.Joj drago mi je da se nekome svidja ovo sto radim.Srecno u blogovanju!♥

      Избриши
  12. Super post i divan izbor fotografija. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. I love these photos! amazing post baby
    I just followed you and I hope that you give me follow back, have a nice evening
    oxoxoox

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obs

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post! Ja sam neko ko mnogo voli fotografiju, te sam baš uživala gledajući ove slike:*

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images