Sutra je kraj sveta sta bi danas radila? (Q&A postovi)

Sta bi radili da vam je ovo poslednji dan zivota?Hm... Vecina verovatno razmislja kako ovaj dan treba da bude najlepsi dan u zivotu. Koliko...

Sta bi radili da vam je ovo poslednji dan zivota?Hm... Vecina verovatno razmislja kako ovaj dan treba da bude najlepsi dan u zivotu. Koliko god se trudili da nam bude super ipak bi negde u podsvesti mislili o tome kako nam je ovo zadnji dan i ne bi bili opusteni ,bili bi u grcu,bili bi tuzni. Dok sam bila manja cesto sam razmisljala o ovome. UIvek bi mi padale na pamet stvari koje do tada nisam radila,mesta na kojima nikada nisam bila... Cesto sam zelela da zadnji dan otputujem negde ili da opljackam banku pa da pare dam nekome kome su potrebne. Tada niko ne bi isao u zatvor, a oni bi imali pare. :D



girl, nature, and autumn imageMislim da vremenom shvatimo kako novac i materijalni svet nimalo nisu bitni, vec nasi najblizi... Verujem da vecina na kraju svog razmisljanja o zadnjem danu zivota ipak pozeli da bude sa svojom porodicom,svojim najmilijima.  Tako i ja. Svoj poslednji dan bi provela sa ljudima koje volim. Ni stvari koje nisam do tada radila,mesta na kojima nisam bila ne mogu se porediti sa porodicom,sa onima koje volite vise od sebe.

        Kako bi zeleli da izgleda vas poslednji dan?
(Inace za one koji ne znaju ovo je post u serijalu Q&A postova u kojem odgovaram na vase pitanje postom.Ako imate pitanje postavite dole u komentar.)

                                                  Hvala na citanju!♥

You Might Also Like

44 коментара

  1. Jako zanimljiv odgovor. Mislim da smo se podudarile u razmipljanju. I ja bih najviše voljela da, taj dan, provedem sa najdražima. Jer stvari koje nisam stigla uraditi cijelog života neće imati smisla ni za jedan dan, a da ih poslije ni ne pamtim. Mada, sa druge strane, ako bi postojala mogućnost da se nešto promijeni pa da taj dan ne bude poslednji, mislim da bih se svim srcem trudila da to i ostvarim :)

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. jako lijep post, kad sam procitala naslov odmah mi je palo na pamet da bi taj dan provela sa svojim najdrazima..

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično rečeno Aleksandra! Ipak su najdraži oni što nas najviše ispunjava i ono od čega se najteže rastajemo!
    p.s. Nisam te nešala među pratiocima, pa proveri još jednom da li si se učlanila, uzvraćam! xox
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicann post kao i uvije.Isto to bih i radila.Valjda.U glavnom bila bih sa porodicom.Svidja mi se ideja za post.Pa i ja imam jedno pitanje; Da mozes da biras svoj talenat,sta bi odabrala? :) <3
    http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Ova tema je stvarno 'jaka'... <3 Obavezno moram pohvaliti 'template' blogga. ;)

    aminasuniquecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post draga! Jako mi je bilo ljepo čitati ga! Ja bih također svoj posljednji dan provela sa svojom obitelji, nema ništa vrijednije od njih<♥
    This is my life♥

    ОдговориИзбриши
  7. Super post. Dopada mi se sto ces na pitanja odgovarati kroz posyove :D
    Originalno! :*
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljiv post! Slažem se sa tobom, i ja bih isto provela svoj poslednji dan u krugu porodice i prijatelja. Međutim smatram da svaki dan trebamo živeti kao da je poslednji i kada se budemo osvrnuli jednog dana, i pogledali iza sebe, imaćemo toliko lepih uspomena i bićemo zadovoljni onim što smo postigli. Treba postavljati ciljeve i treba ih ispunjavati. Treba putovati, ludovati, veseliti se, smejati se, raditi ono što volimo u tome i jeste suština života! Divan post draga♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Potpuno se slazem,svaki dan trebamo maksimalno iskoristiti.♥

      Избриши
  9. Imenjakinjo draga, odlican post. Jako rkatak, ali vrlo sadrzajan! Malo je reci da sam uzivala! Ova tema je jako diskutabilna i ja bih o njoj mogla da napisem roman. Medjutim ja se trudim da svaki svojd an zivim kao da je poslednji te bih to preporucila i ostalima, i uspeh je zagarantovan, a zadovoljstvo neograniceno.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo.Ovakav komentar mi mnogo znaci pogotovo od tako divne osobe kao sto si ti!♥

      Избриши
  10. Such a beautiful picture!

    Love from London,
    Whit

    http://www.whitneyswonderland.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post, ja kada pocnem razmisljati o tome postanem jako nervozna i pokusam skrenuti misli od toga.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. omg so stunning!

    i'm in love with your blog, it's awesome! and i'm following you (#197!!) ! could you please follow me back? i would love if we could stay in touch! :D

    xx
    the-not-so-girlygirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Thanks for the follow.
    I am following you now on GFC.
    How about we follow each other on bloglovin'? Follow me and I'll follow you back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  14. Beautiful post... love the capture!
    Thanks for following me. I followed you back. Stay in touch :)

    http://fashionradi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Beautiful picture, great blog:)
    Would you like to follow each other? Let me know, I always follow back:)
    kisses

    https://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Nemaš pojma koliko si me upravo podstakla na razmišljanje... pomislih na bezbroj raznih scenarija...

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    ОдговориИзбриши
  17. Hi, dear
    I am in love with your blog!
    Following you from now :)
    I will be happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Loving your blog! I follow you now:)
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images