Sredi svoju školsku torbu!

Nazolost skolska euforija je vec pocela. Cini mi se kao da je juce bio prvi septembar, ali zapravo proslo je mesec dana. Trenutno ne ...



Nazolost skolska euforija je vec pocela. Cini mi se kao da je juce bio prvi septembar, ali zapravo proslo je mesec dana. Trenutno ne znam gde se nalazim... Testovi,pismeni,odgovaranja sve me napade sa svih strana kao da su zadnje sedmice, a ne prve.Verujem da smo svi vec prestali donekle da cuvamo svoje skolske stvari tako da nam se u rancu nalazi  sve osim onoga sto nam zaista treba.Dosta je bilo haosa vreme je da napravimo red!


pink, school, and pastel image

Najpre sve izbaci iz torbe. Verujem da dok budete vadili stvari da cete se za mnoge pitati otkuda tu. Verovatno i nadjete nesto sto ste misili da je izgubljeno,a ustvari je lezalo na dnu ranca u gomili nepotrebnih papira.

Bilo bi pozeljno da unutrasnjost torbe prebrises vaznom maramicom tako ces osceziti torbu a malo je i ocistiti. Zatim stavi sve stvari koje su ti bas potrebne za taj dan (pernicu,knjige,sveske...). Knjige,sveske i sitne stvari odvoji o zadzepcima. Ako nosis sminku u skolu bilo bi super ako bi je stavila u jedan manji neseser,tako ce ti se sminka manje prljati i lakse ces je pronaci kada je na jednom mestu.
Ako primetis da neke stvari iz ranca ne koristis vec duze vreme (sestar,lenjire...) izbaci iz ranca samim tim ces ga i olaksati.

Stvari koje su MUST HAVE u rancu

study, work, and school image

Uvek volim da imam flasicu sa vodom,jer nikada ne znam koliko cu ostati u skoli,a ne mogu bas uvek otici do vecea da pijem vode. Takodje,u periodu kada cesto pada kisa ili sneg imam jedan mali kisobran, Njega nosim u slucaju da pocne kisa dok se vracam kuci iz skole. Zatim vlazne i suve maramice jer nikada ne znas za sta ti se moze desiti i za sta ce ti trebati,nije bas lepo da stalno trazis od nekoga. Labelo,mislim da je svima jasno. Kutija sa uloscima (nema potrebe da ista vise kazem). Planer,beleznica ili bilo kakav blokcic u koji cete pisati kada imate test,sta treba da naucite i tako dalje. Mislim da danas vise dece ide u skolu bez pribora nego bez telefona i slusaica,tako da i to je must have. Pare ili novcanik,meni ovo cesto ne treba jer mi je kuca jako blizu skole ali uvek imam neki sitnis u rancu. Jos stvari koje treba da imate u skolskoj torbi mozete videti ovde.

You Might Also Like

34 коментара

  1. Slicne stvari sam i ja nosila u torbi dok sam se skolovala, super post

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY NA MOM BLOGU
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. joj, ja imam nesesar za hitne slučajeve, bar 2 blokića, nesesar sa ulošcima i još hrpetine stvari. Nekada mi torba izgleda kao napuhnuta :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post draga! Baš si lijepo napisala post i potpuno se slažem sa svime što si napisala *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Ja imam obicaj svaki dan izvaditi nepotrebne stvari i paziti da imam ono potrebno. Vodu, kisobran i ostalo sto si nabrojala uvijek moram imati uz sebe iako znam da mi mozda nece trebati. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, nosila sam i ja slicne stvari! :**

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/09/floral-romper.html

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. I ja sam imala slične stvari. Jedino sam u osnovnoj muku mučila sa kišobranom. Kao da mi nije bilo dovoljno što imam 7 časova i torbu punu knjiga, baš taj dan kada ne ponesem kišobran, počne i kiša da pada :D.

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Ja kada nosim kisobran kisa ne pada, ali kada ga ostavim kuci bude prolom oblaka.Ali uvek.:D

      Избриши
  7. Uglavnom isto nosimo u skolskom ramcu, a ti si svakako ono najosnovnije i najpotrebnije navela u ovom postu. Sjajno napisano! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam postom zaista odusevljena. Vrlo je kratak ali jako zanimljiv, sadrzajan i koristan.
    Sjajno si napisala sve.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajno napisano. Ja imam problem sa tim što često nosim nepotrebne stvari. 😂💗

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. I ja uglavnom sa sobom nosim sve te stvarcice.
    Odlican post, kratko i jasno :)

    Ako mozes pogledaj moj blog i zaprati me.Ja tebe pratim :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Nisi ništa izostavila i ovo sve što si spomenula je odličan način za organizaciju torbe i jednostavno da ju malo olakšaš.♥♥♥

    http://klakxy.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Love those pictures.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post.Totalno se slazem sa tobom u vezi svega.
    Tvoj blog izgleda savrseno,moderno.... <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Super ti je post, lijepo si ga napisala. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images