Photos Coner! (Tumblr,We heart It...)

Dragi moji, evo ga jos jedan post sa slikama sa drustvenih mreza. Nadam se da cete uzivati u slikama. I da! Zelim svima srecan pocetak nove...

Dragi moji, evo ga jos jedan post sa slikama sa drustvenih mreza. Nadam se da cete uzivati u slikama. I da! Zelim svima srecan pocetak nove skolske godine, ili bolje da vam izjavim saucesce. Hhahaha. :D♥


cool, fabulous, and fashion image

fashion, jeans, and outfit image

girl and style image

couple, love, and boy image

girl, beach, and fashion image

adidas, grunge, and skate image

art, drawing, and hand image

water, iphone, and photography image

flowers, baby, and child image


abs, paul wesley, and actors image


forest, tree, and nature image


eyes, kids, and blonde image


hand, light, and grunge image


fashion, adidas, and style image



forest, light, and nature image


fashion, wedding, and bride image
fashion, jeans, and style image

lost, lake, and grunge image


love, couple, and kiss image


girl, water, and grunge image


love, couple, and boy image



bed, love, and me image


fashion, style, and outfit image


skins, cassie, and sid image

nature, forest, and house image

girl, friends, and travel image

flowers and white image

dark, forest, and woods image


food, chocolate, and cookie image


dog, animal, and cute image

fashion, style, and adidas image
fashion, outfit, and style image

fashion image

girl, style, and nails image

couple, summer, and beach image

rain, grunge, and indie image

baby, cute, and elephant image

drunk, beautiful, and quote image

nike, shoes, and green image

flowers, girl, and indie image

rain, fall, and shoes image

adidas, shoes, and style image

quote, sad, and love image

girl, friends, and city image

outfit image


couple, dance, and love image


fashion, girl, and hair image

cat, cute, and animal image

marshmallow and food image

makeup, beauty, and brush image

You Might Also Like

16 коментара

  1. Slike su divne ! Blog ti je vrlo lijep.
    I prihvaćam saučešće haha :)
    Uniquisi ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastičan post Aleksandra *-* Slike su preslatke, pogotovo one sa macom i psićem!

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Slike su divnee! :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Blog ti je predivan <3
    Molim te poseti moj blog i reci mi svoje misljenje jer sam nova <3
    A upravo sam postavila i life hacks bts, tako da idi da vidis mozda ti pomogne <3
    darkdiaryd.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. tempplate je predivan,slike su super.najvise mi se dopada stefan i mala maca

    http://0chiclife0.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Jako zanimljiv post, zapravo sama tema istog jeste vrlo intrigantna, tako da sam natenane gledala sve slike, i hvala ti na njima, jako su originalne.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Oduševljena sam ovih slikama. Ja obožavam we heart it. :)

    Učlani se na moj blog ako želiš, uzvratiću-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  8. Predivne slike!

    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako ti nije problem pogledati moj blog, te ako ti se svidi nadam se da ćeš se učlaniti :
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su fantastične, obožavam ovakvu vrstu postova :)
    Izgled i dizajn bloga je predivan, učlanila sam se :)

    http://blogbysanja.blogspot.com/2016/09/zaful-review.html

    ОдговориИзбриши
  10. Toliko Tumblr post, da evo odmah umerem. Znaci sada. Umrla sam. *-*

    Na mom blogu je novi duhoviti post Devojka razmislja pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Super su slike i dizajn bloga ti je presavršeen *--*
    https://kikaa99.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Prekrasne slike, stvarno veoma inspirativno! Imaju taj neki warm, tumblr vibe i bas sam odusevljena. Neke sam i spremila u galeriju, cisto zato jer mi se dopadaju. Definitivno bi voljela vidjeti jos takvih postova :)
    Sretno ti u novoj skolskoj godini!
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Prekrasne slike, stvarno veoma inspirativno! Imaju taj neki warm, tumblr vibe i bas sam odusevljena. Neke sam i spremila u galeriju, cisto zato jer mi se dopadaju. Definitivno bi voljela vidjeti jos takvih postova :)
    Sretno ti u novoj skolskoj godini!
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post i jako zanimljive slike. Želim ti puno uspjeha u školi i mnogooo dobrih slika ;)

    Učlanila sam se pa ako želiš pogledaj moj blog i ako ti se svidi uzvrati.
    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images