TOP 16 Songs!

Muzika je nesto bez cega ja ne mogu zamisliti ni jedan dan u mom zivotu. Nekada mi se cini da duze mogu bez hrane nego bez muzike. ...



girl, train, and travel image


Muzika je nesto bez cega ja ne mogu zamisliti ni jedan dan u mom zivotu. Nekada mi se cini da duze mogu bez hrane nego bez muzike. :D Ovo su samo neke od pesama koje trenutno slusam. Mislim da svi mi imamo neku svoju ''evoluciju'' sto se tice muzike. Nisam ni jaoduvek slusala ovakvu vrstu muzike. Dobro se secam da mi je omiljena pesma bila ''Lane moje''...Imala sam samo pet godina. :D Posle kada sam malo ''porasla'' pocela sam da slusam stranu muziku. Slusala sam Arianu Grande, 1D, Taylor Swift idr. Sada nikoga od njih ne slusam.Pesme nisu poredane po nekom redosledu.
 Jedva sam se odlucila za samo 16 pesama, jer je previse pesama koje volim.


16.


15.




  
14.





13.


12.


              



11.  





10.                                                                                                                                                                       



9.


8.




7.                                                                                                                                            



6.                                                                                                                                


 5.                                                                                                                                  


4.                                                                                                                                      


3.                                                                                                                                   


2.                                                                                                                                       

1.                                                                                                                                            


                       Da li ste slusali neku od ovih pesama?

You Might Also Like

42 коментара

  1. I moj muziči ukus se dosta menjao tokom godina. Prvo sam volela ove naše folk pevačice i pesme kojih se sada gnušam, pa sam jedno vreme bila Directioner i uglavnom sam slušala takvu muziku, dok sad... Mislim da je dovoljno da kažem da mi je Metallica omiljeni bend. :')

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Razumijem te u potpunosti u vezi "evolucije". Milslim da nema žanra kojeg nisam slušala dok se nisam "pronašla". I da, eh, ni ja ne mogu ni dana bez glazbe!

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Imamo sličan ukus što se tiče muzike, super post. :)

    http://wonderland956.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo volim She Wolf od Guette, pjesma je predobra. Slažem se da smo svi evoluirali što se tiče muzike, ja se sjećam da sam, kada sam imala otprilike 9-10 godina slušala Lady Gagu i Beyonce hahaha a kasnije, kada sam imala 11 ili 12 godina počela sam slušati One Direction, i oni su meni i dalje najdraži bend ali naravno, ne slušam samo njih, malo sam sa popa i pop rocka počela prelaziti na rock. Znam, znam ljudi odmah pomisle da je rock '' ono što se deru'' ali no, to je heavy metal dok je rock mala malo nježniji hahaha :) Super post btw. :) xoxo



    Vildana from Stalia Is BAE &
    Living Like V

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,pesma je predobra. Meni se pogotovo svidja jer volim vukove, a dosta slusam Siu i Guettea. Hhahaha da upravu si za rock. I ja nekada slusam rock, ali sve zavisi od raspolozenja.

      Избриши
  5. Odlična lista i pjesme. Ja imam totalno čudan ukus za muziku, možda čak i ja sama nekada napravim post na ovu temu. Sjajan post!♥

    98# https://positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! :)
    Učlanila sam se na tvoj blog.

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Predobar post! Predobra playlista i sve pjesme su vrh *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Uh, još nisam upoznala osobu koja sluša istu muziku kao ja. Volim bukvalno sve žanrove, a od mog raspoloženja zavisi šta ću slušati. Mada, više volim domaću nego stranu muziku..


    Poseti i moj blog i uclani se ako ti se dopada: blifelover.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Meni je omiljena pesma Katy Perry - Firework. Isto Katy Perry mi je omiljena pevačica. Sve njene pesme su odlične. Pogotovo Firework i Roar.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Značilo bi mi da komentarišeš novi post i da se učlaniš u moj blog. Ja sam tvoj komentarisala i učlanila sam se.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Firework je po meni jako dobra pesma. Pre sam i ja slusala dosta Katy ali sada i ne toliko.

      Избриши
  10. Od tih svih pjesama, čula sam samo jednu, haha. Ali vjerujem da su sve odlične.

    Novi post na mom blogu
    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahha.:D Predlazem ti da ih poslusas neces se pokajati,veruj mi.

      Избриши
  11. Ajmee koliko istiii ukus u glazbu imamo ja nevjerujeeem *o* A vjerujete meni nije lagano naći osobu koja ima isti ukus u glazbu kao i ja :'D <3<3<3

    http://dammmgirl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha pa ja i ti izgleda da bas licimo.Em slusamo istu muziku em imamo slicne cinjenice. :D
      Twins

      Избриши
  12. Iskreno ja bas i ne volim slusati stranu muziku, jedino od ovih pjesama koja mi se dopada je Rihannina. :)

    https://anastasijasblog1.blogspot.hr/2016/07/20-pitanja-tag.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  13. Nisam do sada niti jednu ovu pjesmu poslusala, niti znam njiove izvodace. Ja bas mrzim stranu glazbu, ne znam zasto, ali ne podnosim to haha :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. izgled bloga ti je predobar, ja ne volim baš stranu glazbu, ima par pjevača koje pratim, ostalo baš i ne, al' od naše glazbe slušam bukvalno sve i svašta. :D

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/noviteti.html

    ОдговориИзбриши
  15. Nominovala sam te za jedan tag...pogledaj na mom blogu i ako zelis uradi! <3

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajne pesme! ☺❤❤
    Neke slušam a a i pronašla sam neke dobre za moju playlist - u. ☺❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  17. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши
  18. Sve pesme znam i obozavam da ih slusam!Super post! :)


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  19. Slušam neke od tih pjesama i zaista su odlične :)
    👑 forever-blogm.blogspot.com 👑 -check out my new post :)

    ОдговориИзбриши
  20. Cool pesme. Ako zelis mozemo da uradimo collab. Pogledajte novi post na mom blogu http://saandraaz.blogspot.rs/2016/07/current-favourites.html

    ОдговориИзбриши
  21. Slusamo iste pesmeee hehehee.
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images