Chain Link Tag (+WishList Zauful)

Nominovana sam za jedan Tag od strane Andjele sa bloga  Andjelin kutak.  Hvala Andjela sto si me nominovala. Kao sto sam uspela shvatiti o...


Nominovana sam za jedan Tag od strane Andjele sa bloga Andjelin kutak. Hvala Andjela sto si me nominovala. Kao sto sam uspela shvatiti ovo je Tag sa 75 pitanja. Ja necu raditi sva vec samo 25. Ostalih 50 trebaju da urade jos dve blogerke koje ja nominujem. Medjutim ja ne volim da nominujem ljude. :D Zao mi je sto krsim pravila ali ko hoce da uradi ostala pitanje se nalaze ovde i ovde.

fashion, girl, and hair image


1. Kada bi mogla da vratiš jednog muzičara nazad iz mrtvih, koga bi vratila i zašto?
O tome nikada nisam razmisljala. Verujem da vecina odgovori na ovo pitanje da bi voleli da vrate Majkl Dzeksona ili Ejmi, ali ja njih nikada nisam nesto previse pratila.

2. Šta je za tebe "muževnost"?
To je definitivno koja zna kada treba da te zagrli i koja ostaje jaka bez obzira na sve.(Ne mogu da verujem kako ovo glupo zvuci ahahah)

love, couple, and hug image

3. Kada bi morala da živiš bez jednog čula, kojeg bi se odrekla?
Verovatno cula mirisa jer se bez njega po meni moze normalno ziveti. :D

4. Kada bi živela u knjizi, seriji ili filmu, u kojem bi živela?
Verovatno bi zelela da zivim u American Horor Story seriji i to u prvoj sezoni. Zivela bi u Kuci ubistava i decko bi mi bio duh hahahah. Salim se. Dobra stvar je to sto kada tamo umres ostanes zauvek da zivis u toj kuci kao duh. Plasila bih ljude. :D A mozda bi volela da zivim u seriji Teen Wolf i da budem vukodlak, jer natprirodnost je moje drugo ime a tamo se ne zna cega sve nema. :)

5. Ako bi se mogla izvući sa nekim zločinom, da li bi to uradila? Ako da, šta bi učinila?
Mozda bi ucinila nesto kao Robin Hud.Opljackala bi banku i odnela novac onima kojima je potreban , siromasnima i onima kojima je potreban za lecenje.

6. Koja životinja te najbolje predstavlja i zašto?
Verovatno neka koala , jer mi se stalno spava. Mada bi ja volela da je to vuk.:)
wolf, animal, and snow image

7. Gde vidiš sebe za 5 godina?
Ja iskreno nemam viziju sebe ni za godinu dana. Verovatno cu tada biti na fakultetu.

8. Šta je za tebe porodica?
To su osobe koje su tu za tebe bas uvek kada su ti potrebne i uvek su uz tebe bez obzira u kakvoj si nevolji.Porodica ne prestavlja uvek ljude koji su povezani krvnim vezama.

9. Ako bi mogla da živiš zauvek, kako bi provela večnost?
Ne bih zelela da zivim vecno ipak bi to vremenom dosadilo. Ako se misi da me nista ne bi moglo ubiti isl. verovatno bi bila neki narodni heroj koji se bori protiv zla. Hahahah. :D Probala bi sve, jer bi imala celu vecnost da ucinim sve sto hocu.

10. Kako bi potrošila milijardu dolara?
Pomogla bi finansiski onima kojima je to otrebno. A ostalo bi podelila porodici i potrosila na neke sitnice i putovanja.
grunge, not yours, and heart image

11. Zašto si izabrala profesiju kojom se baviš?
Jos nisam izabrala cime cu se baviti u zivotu. Definitivno cu malim delom odrediti to sledece godine kad upisem srednju.

12. Na koji način sputavaš samu sebe?
Ne znam ni sama. Cesto me sputava to sto sam lenja i radim sve u zadnji cas, cudno je to sto vecinom sve ispadne odlicno.

13. Šta bi uradila kada bi postala predsednik svoje zemlje?
Ne bih ja to zelela velika je to odgovornost. Verovatno bi na radna mesta dovela odgovorne ljude sa odgovarajucom skolom za taj posao.

14. Kako bi želela da budeš zapamćena?
Kao mala sam (a i sada,nekad) mastal da postanem heroj. Da pomazem ljudima da ih branim od zla i tako te stvari. Verovatno bi zeela da budem zapamcena o mom nekom herojskom cinu. :D

blue, boy, and grunge image

15. Kada bi mogla da odputuješ bilo gde na svetu, gde bi otišla?
Verovatno bi otisla u Los Andjeles ili u Beacon Hills.

16. Kada bi mogla da poneseš samo tri stvari sa sobom na pusto ostrvo, šta bi ponela?
Izvor hrane i vode koji je ne ogranicen,elektricnu energiju i svoju kucu. :D Sto podrazumeva sve u njoj. 

17. Koja knjiga je najviše uticala na tebe?
''Krive su zvezde'' i ''Dvorska luda'' (Dzejms Paterson).

18. Kada si vođa, a kada sledbenik?
Vodja sam kada se razumem u stvari o kojima se radi, sledbenik sam ako neko bolje to razume nego ja.
adventure, forest, and mountains image


19. Koji je bio tvoj posao iz snova dok si odrastala?
Modni kreator.

20. Ako bi mogla promeniti jedan zakon, koji bi promenila?
Ne ide mi politika tako da ne znam.

21. Koji je bio tvoj najveći neuspeh i kako si ga prebrodila?
Ne znam. Verovatno to sto sam u sedmom i osmom razredu prosla vrlo dobra.

22. Koji je tvoj najveći uspeh i kako te je oblikovao kao osobu?
Jedan od uspeha je to sto sam imala izlozbu svojih crteza. Za mene je veliki uspeh to sto sam ovde na blogu presla 150 citalaca. Na pocetku blogovanja to nisam mogla ni da zamislim,jako sam radosna zbog toga. Mislim da sada imam vise samopouzdanja.

23. Ako bi mogla da savladaš jednu veštinu koju ne poseduješ, koja bi to bila?
Da naucim da preskacem kozlic,jer to je jedna od mojih najvecih nocnih mora. :D Takodje volela bi da sviram gitaru.

summer, palms, and sky image

24.  Za šta bi se najverovatnije borila: ljubav ili novac? Zašto?
Za ljubav i to bez razmisljanja. Novac je nesto materijalno i prolazno, dok ljubav je nesto sto nikakav novac ne moze kupiti.


25. Kakav bi bio tvoj savršen dan?
Moj savrsen dan je dan na moru. Ovako ustanem kada ja zelim i ostatak dana provedem sa dragim ljudima na plazi.I uvece izlazak sa drustvom.


Ovo je kraj ovog Taga nadam se da vam je se svideo.




WISH LIST (ZAUFUL)

Odlucila sam da napravim listu stvari koje ja zelim sa sajta Zaful. Definitivno to je jedan od sajtova sa najlepsom odecom i drugim stvarima. Mozete posetiti sajt ovde.

Retro Embroidery Spaghetti Strap Tank Top


Jako mi je se dopala ova majica. Nije nesto revise ali nije ni jednostavno. Dovoljno je da obucete nju i farmerke i da ne izgledate jednostavno. Mozete je pogledati ovde.















Anchor Design Printed Watch



Ovaj sat se jednostavno morao naci na ovoj listi. Pogledajte ga ovde.















Cat Shape Solid Color Tote Bag



Torbu mozete pogledati ovde.

















Metal Rim Black Cat Eye Sunglasses






Ja sam toliko opsednuta oblikom ovih naocara da jednostavno nemam reci. Mozete ih pogledati ovde.
.












http://www.zaful.com/

You Might Also Like

36 коментара

  1. Super je post! Izvini, ali sam kasno primetila pitanje za link! xD Mnogo mi se svidja tvoj odgovor na pitanje kada si vodja, a kada sledbenik. Naravno, svidjaju mi se i ostali odgovori, ali mi je taj omiljen! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!
    Naočale su predobre :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Svida mi se ovaj tag. :)
    Ove naocale i sat su predivni. ^^

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/2016/07/cooking-with-anastasija.html

    ОдговориИзбриши
  4. Tag je predopar, a odgovori su divni.

    https://blogfromdreamgirl.blogspot.com/2016/07/summerishere-my-summer-movie-list.html -- Novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Jaako zanimljiv tag, kao i tvoji odgovori. :)
    Što se tiče liste želja, zaljubila sam se u majicu. *--*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Naočare izgledaju jakoo dobro :)

    👑 forever-blogm.blogspot.com 👑 -check out my new post :)

    ОдговориИзбриши
  7. Pitanja su jako zanimljiva, a tvoji odgovori odlični. Također, stvarčice sa liste su preslatke. Sjajan post!♥

    NOVI POST -> positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican tag!Pitanja su ekstra!!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. super post, svida mi se kako razmisljas
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Amazing photos. Bag from your wishlist looks very interesting :)

    ОдговориИзбриши
  11. Zanimljiv tag, još zanimljiviji odgovori! :D

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post! :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  13. Predobar post!
    Novi post na mom blogu ------> janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

  14. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    ОдговориИзбриши
  15. Super tag!Bas mi se svidja haha mozda ga i ja uradim...Imas divan blog,clan sam!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Znimljiv tagg!
    I da,moj tataje ostetio culo mirisa,tako da ga nema i nezalo se.😂😂
    I ja neumem da preskocim kozlic.Pa cak i onaj mali 😂😂😂

    A sa ove liste sa sajta naj mi je prva majca i sat.

    💖💖💖

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Bas mi je zao zbog tvog tate. :(♥
      Ma iste smo hahaha. :D

      Избриши
  17. Beautiful post!!!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images