(NE)Obicne cinjenice o meni!

                                          Helou!Helou!Helou!                                        Hello!It's me...Salim se.:D ...



                                          Helou!Helou!Helou! 
                                      Hello!It's me...Salim se.:D

Verovatno svi mi imamo neke malo uvrnute cinjenice o sebi. Zar ne? Ili nam se bar cini da su uvrnute. :D Ovo su neke cudne cinjenice o meni...Dobro nisu bas sve tako cudne.Pisala sam vec pedest cinjenica o meni, ali ovo je nesto sasvim drugacije. Samo se nadam da posle ovog posta niko nece zvati ludnicu kako bi obezbedio smestaj za mene tamo.:D

nature, green, and train image


                        Verujem u Boga,ali i u natprirodne stvari.

Moja omiljena boja je crna. Crnu ja cak ni ne smatram bojom...To sto mi je drugarica poklonila crne ruze za rodjendan sve govori. :D

                                  Imam ''talenta'' za crtanje.

black, american horror story, and ahs image

                   Imam 14 godina (to je normalna cinjenica).:D

                  Verujem u Narniu. For Narnia! Hahahah :)

Omiljene zivotinje su vukovi i totalno sam opsednuta njima. Sto mozete i videti na blogu, jer skoro svaka treca slika je slika vuka.


wolf, flowers, and animal image

Neki ljudi smatraju da sam ''prepametna'', ali mene mrzi da ucim tako da mi ocene i nisu nesto nadprosecne.

Volim horor filmove.

Vecina ljudi me smatra duhovitom osobom i uvek nasmejanom, mada ja mislim da ja samo trabunjam gluposti.


grunge, smoke, and indie image

Mogu da ne izadjem iz kuce ceo dan.:)

Zaljubljive sam prirode. :D

Volim Melanie Martinez.

Moje omiljene serije su American Horor Story i Teen Wolf.

Hot, teen wolf, and tyler posey image

Volim da citam knjige.

Pomalo sam sarkasticna.

Treniram folklor.

Imam zelene oci (kao sto moj drug kaze mačkaste hahahaha) i braon kosu.

Nikad nisam poakzala svoju sliku na blogu. Slika na mom Googlu+ je jedina moja slika (iako mi se lice vidi napola).


friends, friendship, and fun image


Obozavam  slike sa We Heart It-a i Tumblra.

Rak sam u horoskopu, ali i ne verujem bas u horoskop.

Od muzike najvise slusam pop,elektro i rok. Ne slusam mnogo domacu muziku.

water, hand, and photography image

Imam rupice na obrazima.

Zavisnik sam od muzike i jutjuba. 

Volela bih da treniram boks. Vrlo cudna,zar ne? :D


                    Koje su cudne cinjenice o vama?

You Might Also Like

36 коментара

  1. Je li reeealno koliko mi se dopadas, amazing. Ok, this is gonna be a long ass comment. Prvi put sam na tvom blogu, izgled je predivan. OBOZAVAM ZELENE OCI I RUPICE NA OBRAZIMA. Takodje obozavam we heart it i tumblr. Horore volim iako poslije njih ne mogu da spavam/hodam po kuci narednih 15 dana. Volim i neke psiho filmove, znas na sta mislim. Obozavala sam da nosim crnu boju na zimu, ali kako je pocelo da dolazi toplije vrijeme tako sam ja pocela da nosim vedre boje. I meni su vukovi predivne zivotinje. Uglavnom post mi se mnooogo dopada. Odmah idem na dno stranice da se uclanim jer sam blago receno odusevljena, i svaki tvoj citalac je zasluzen! 144❤

    Ako budes imala vremena,mooolim td posjeti moj blog i uclani se ako ti se svidi: simonasdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj hvala ti. Stvarno sam ti do neba zahvalna na ovako super komentaru.♥♥♥ :D

      Избриши
  2. Cinjenice su prezanimljive i ti kao osoba! Imamo par zajednickih. ^^

    to do lista: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Pa jedna od najčudnijih stvari o meni je ta da mi gotovo nikad nije dosadno, haha i uvijek nadem način da odem s društvom negdje jer ne volim biti po cijeli dan kući (osim ako sam baš loše volje). :)
    I da, ovo da želiš trenirati boks..mislila sam da sam jedina haha.❤

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh,dobro je. Vec sam pomislila da sam jedina devojka koja voli boks i da nisam sasvim okej.Hahhahah. :D

      Избриши
  4. Zanimljiv post!Meni je takodje omiljena zivotinje vuk *-*


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljive cinjenice,i ja sam uradila post na slicnu temu pre neki dan. :)
    Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  6. I ja sam član tvog bloga takođe, hvala na komentaru. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, i ja obožavam vukove*-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Koliko smo slične. I ja mnogo volim NARNIJU. Mnogo sam plakala kada sam saznala da u trećoj knjizi. Peter i Susan više neće ići u NARNIJU jer su naučili važnu životnu lekciju. A još više sam plakala kada sam u četvrtoj knjizi saznala da ni Edmund ni Lusi se više neće vraćati jer su i oni naučili tu lekciju. :( Plakala sam i kad nisu snimili peti film. Odgledala sam sva četiri ali peti još nisu snimili:. A što se tiče knjiga sve sam ih pročitala. NAjviše mi se svidja LAv, veštica i ormar.(
    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je jako bilo zao zbog Petera i Susan. Nekako treci deo nije bio ni upola dobar bez njih. :(

      Избриши
  9. Prezanimljiv post,bas sam te bolje upoznala <3!Jako zanimljivo zaista! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Okej,nisam ocekivala da cu naci puno toga zajednickog jer ja rijetko s kime nađem nesto zajednicko,ali sada te sluzbeno obozavam :'D <3

    http://dammmgirl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Ja samo smaram osobe oko sebe koliko brbljammm! CAK I TEBE 😂😂😂
    ma najboljaa si nema sta 💚💚💚

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ne lupetaj! Ti mene nikada neces smarati. Hvala ti!♥♥♥

      Избриши
  12. Moram ti reći koliko mi se sviđa tvoj blog! Ovo je prvi put da sam ovdje i oduševljena sam. I izgled bloga, a i sadržaj mi se jako,jako sviđa. Imaš moj follow #146

    https://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Zanimljive činjenice! I ja inače obožavam vukove i crnu boju! I verujem u nadprirodne stvari! :)

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Super post, i meni je nadraža crna boja <3

    Postala sam član tvog bloga, nadam se da ćeš uzvratti :)

    http://missunderworldblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Veoma zanimljiv post. ☺❤
    Takođe, OBOŽAVAM horor filmove, volim vukove, volim Melanie.. ☺❤ Svake sekunde u svakom minutu moram da provlačim prste kroz kosu, veoma sam sarkastična, na nečiju reč ja imam već sto reči, ljude to nervira da.. volim da gledam fudbal ali nemam pojma da igram, ne volim baš svoje odeljenje, sklona sam naglim promenama raspoloženja.. blago rečeno. :D ❤
    <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  16. Zanimljiv post. Neke sličnosti jesu da volim vukove i da imam rupice na obrazima.♥

    25# http://positivethoughts5.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  17. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    ОдговориИзбриши
  18. Super post, pratim te

    Ko je za praćenje nek poseti moj blog
    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images