Stvari koje morate uraditi do kraja leta.

Nemoj te dozvoliti da vam ovo leto pokvari to sto ne ide te na more. Ucinite ovo leto i svoj zivot zabavnim. Ovo je lista stvari koje b...



Nemoj te dozvoliti da vam ovo leto pokvari to sto ne ide te na more. Ucinite ovo leto i svoj zivot zabavnim. Ovo je lista stvari koje bi trebali uraditi ovog leta kako bi vam ovo leto bilo nezaboravno.
Pa uzivaj te.

◘ Odlazak na bazen.

Ima li boljeg provoda od onog na bazenu. Ne mora to biti bazen moze biti i reka. Pozovi drustvo i neka zabava pocne. Mozda je reka bolja solucija jer mozete izbeci guzvu, a 
mozete i rostiljati sto na bazenu i ne moze.

girl, hair, and summer image


◘Budi turista u svom gradu.

Zamisli da ne poznajes svoj grad i tako kreni u obilazak. Istrazi ga. Verovatno postoje mesta na kojima jos nikada nisi bila i stvari koje nisi primetila u svakodnevnici. Mozes  otici u sumu i verovatno cete iznenaditi prirodne lepote. Dobra prilika za pravljenje kul fotografija za instagram.


love, nature, and couple image


Pocni da gledas neku seriju.

Definitivno ako zelis da nemas drustveni zivot pocni da gledas neku seriju na internetu. Hhahaah salim se naravno. Ako imas dosta vremena zasto ne bi ogledala neku seriju,film ili procitala knjigu. Serije koje predlazem da pogledate su American Horor Story, Teen Wolf, Internat, Kvantiko itd.


teen wolf, funny, and stiles image


◘Uradi neki diy

Zasto u svoju sobu ne bi uvela neki novi luk? Napravi neki diy ,kojih je internet pun. Uzgred mozes ocistiti sobu. Verovatno ces imati mnogo slobodnog vremena da se posvetis nekom kreativnom radu, crtanju,pravljenu Diy-eva i sl.

◘Ocisti svoj ormar

Verovatno ni sada tvoj ormar nije bas savrsenstvo zasto ga ne bi posremila kada imas dosta slobodnog vremena? Skloni deblje stvari koje ti nece trebati,one koje se vise ne mogu koristiti pokloni nekome ili baci.

fashion, clothes, and black image

 ◘Upoznaj nove ljude                                                                                                            
Idi na mesta gde se mladi okuplaju, pocni da treniras neki sport  ili idi na neki letnji kamp. Zar ne bi bilo super da upoznas jos prijatelja, ko zna mozda i neku ljubav?


friends, city, and friendship image

Pisite u komentar o cemu zelite da pisem u sledecem postu.♥

You Might Also Like

32 коментара

  1. Odličan post i sjajne ideje. :)

    Ako želiš zaprati me - uzvraćam. :)
    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/06/avonovi-tusevi-recenzije-i-usporedbe.html

    ОдговориИзбриши
  2. Divni saveti.Mislim da je najzanimljivije provoditi letnji raspust sa drustvom. Nisam neki tip koji voli da se zatvori u sobu i gleda filmove.To mi nije bas kul.
    Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  3. Hello dear,
    fantastic post!!
    I really like your blog, would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, predobre ideje i savetii! <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Mnogo mi se svidjaju ideje,jako si kreativna.Ja obicno tokom letnjeg raspusta sredjujem odecu jer mi je to jako zanimljivo,nadjem razne stvari haha <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan ako nisi,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post draga, super saveti :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post i ideje mi se jako sviđaju. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post i sve ideje su jako zanimljive i kreativne <3
    ☀️ forever-blogm.blogspot.com ☀️ - novi post i novi ljetni izgled bloga <3

    ОдговориИзбриши
  9. Super post,kao i ideje!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post kao i tvoj blog.Naziv je vrh vrhova <3 <3
    Hoces da uradimo collab?

    http://queeninlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Predivne ideje! Zaista si jako kreativna i inspirativna. Svaka čast! :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Neke od ovih stvari sam već i uradila a tek je početak ljeta :D Također sam počela gledati Teen Wolf baš kao i ti i serija mi je super,i baš se sjećam ove epizode na slici koju si stavila :D I da moram priznati da mi je oduvijek bila želja biti turist i u svom gradu no nikad baš nisam dobila priliku za to hehe
    Ako želiš da se zapratimo,bit će mi drago! Zaprati me,te mi javi na mom blogu da znam kome uzvratiti :*
    Novi post-->beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images