Photos Coner! (Tumblr,We heart It...)

Hvala vam na divnim komentarima ispod proslog posta!♥ ...



Hvala vam na divnim komentarima ispod proslog posta!♥

mountains, natural, and peace image


citati, balkan, and mudrolije image

cat, animal, and grunge image


flowers, pink, and purple image

summer, coachella, and sunset image


accessories, details, and fashion image

cat, cute, and animal image

bol and citati image

love, couple, and boy image

melanie martinez image


girl, eyes, and freckles image

nature, travel, and green image

hand, vintage, and door image

forest, wallpaper, and sun image


girl, sea, and summer image

love, couple, and kiss image

wolf, flowers, and animal image


grunge, smoke, and indie image

girl, hair, and beauty image

fire, nature, and mountains image


grunge, nature, and indie image

hair, braid, and style image


magic, hands, and stars image

black, american horror story, and rose image

Image by EnjoyFamous

melanie martinez, cry baby, and grunge image

balkan and citati image

art, crime, and quote image

me, funny, and lol image

mountains, nature, and sky image

bracelet image

girl, light, and coachella image

cameron dallas, boy, and summer image
Cam ♥


cande molfese and candelaria molfese image

river, forest, and nature image

couple, love, and boy image

beach, girl, and summer image

elephant, nature, and animal image

cute, animal, and bunny image

light, photography, and window image

girl, car, and hair image

train and travel image

Kako vam se svidjaju slike za ovaj mesec? Koja slika po vama je najlepsa i zasto?

You Might Also Like

29 коментара

  1. Predivne su sve slike :* Samo tako nastavi s postovima :*

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su zaista prelepe!Kako se zoves na we heart it-u? :)
    Mozes mi poslati preko meila : smileequeeen998@gmail.com ,hvala ti !

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Zovem se Aleksandrija. Evo link ako neko zeli da me zaprati : http://weheartit.com/RAKIC

      Избриши
  3. Predivne fotke si odabrala! I ja takođe jako volim we heart it i tumblr i imamo preko 1000 njihovih slika na računaru. :D ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super fotkice si odabrala. Najvise mi se dopada ova sa zekom, jer mnogo volim zeceve. Takodje mi se dopadaju citati. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne fotografije, ne mogu se odlučiti koja je najljepša! :)


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  6. fotografije su odlične! :)
    Obožavam WE HEART IT i trenutno sam zaluđena tom aplikacijom :)

    ako želiš poseti moj blog i učlani se > ksendzi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super slike , ne mogu se odlučiti za jednu. Može follow for follow?
    http://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Super je post♥
    Inace,clan sam tvog bloga.Nadam se da ces uzvratiti! :)

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Post je odličan.
    Učlani se u naš blog jer je to Blogger Balkan News. Jedini i prvi pravi balkanski blog za promovaciju svih bloggera. Zaprati nas :*
    http://blogger-balkan-news.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlične slike, posebno prva! I mene Tumblr na mnogo načina inspiriše. :D
    Želiš li da se pratimo možda? Ja tebe već pratim. ;)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Prelijepe slike!!

    posjeti moj blog i uclani se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Slike su stvarno prelepe. Ne znam sta drugo reci.♥♥

    Na mom blogu je post o maturi, pa pogleda. I uclani se ako mozess. :) I ja sam kod tebe
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Slike su mi prekrasne, ali mi je ipak najljepša ona s vatrom. :)

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Predivne slike, obozavam Tumblr i mogu danima da samo gledam te slike i mastam. ♥ Ako mozes da se isclanis i ponovo uclanis na moj blog kako bi i dalje primala obavjestenja kada objavim post jer sam promenila link. ♥ http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images