Photos Coner! (Tumblr,We heart It...)

Vec je april tako da su ovo slike za mart. Napokon je lepo vreme hhaah. Bog me je poslusa, mada vruce je jako, ako moze malo hladnije. E...


Vec je april tako da su ovo slike za mart. Napokon je lepo vreme hhaah. Bog me je poslusa, mada vruce je jako, ako moze malo hladnije. E meni udovoljiti...hahahah :D
Zanemarite sto trkeljam svasta,sunce mi je udarilo u glavu. Nadam se da ce te uzivati u ovim slikama koje sam izdvojila za vas. ♥



flowers, grunge, and tumblr image

stone image

sunglasses, fashion, and style image

Image by • Jessica •

love, couple, and train image

fall, autumn, and boots image

girl, black, and sunglasses image



couple, love, and boy image

forest, landscape, and nature image

couple, love, and boy image

pizza, food, and friends image

girl, hair, and braid image

Image by Marijana cont




nature, hike, and mountains image

girl image


american horror story, coven, and ahs image

flowers, bag, and luxury image

cameron dallas image


Image by Sara

eyeliner, freckles, and girl image

adidas, shoes, and fashion image

love, couple, and boy image

fashion, style, and black image

nature, animal, and grunge image

fashion, watch, and shoes image


love, quote, and you image


alice, mirror, and winter image

fashion image


animal, nature, and lové image

girl, hair, and beauty image


light, grunge, and white image

bunny, rabbit, and friends image

shoes, fashion, and black image











Postavljajte pitanja za Q&A!

You Might Also Like

33 коментара

  1. Slike su vrh!
    http://pinkiscolorofmysoul.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super su slike, inspirativne :)
    Pitanja za Q&A:
    -da li ti je teško da bloguješ i koliko ti vremena to oduzima
    -da li planiraš da naraviš nesto više od bloga
    -gde planiraš na letovanje ove godine
    Veliki pozdrav!

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne slike! :-)

    1. Koliko dnevno vremena provodiš na blogu?
    2. Da li više voliš Youtube ili blog?
    3. Koliko dugo planiraš da bloguješ?

    javelina03.blogspot.com - Novi post ☺

    ОдговориИзбриши
  4. Post ti je odličan! Slike su prefekt! ☺♥♥
    Posjeti moj blog pa ako ti se svidi učlani se.☺
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post i želela bih da ti se zahvalim na divnom komentaru na mom blogu :)
    Ja tebe već pratim od ranije :) :*

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicne slike imas divan blog:))
    Uclanjena sam u tvoj blog, uzvrati:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. super slike!
    EOS giveaway je na blogu
    pogledaj vise na
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su savršene. Priznajem i svoju opsesiju tumblr-om i hipsterskim blogovima na njemu, što je donekle povezano sa 90% izloženih slika :D

    Pitanja za Q&A:

    -Koliko vremena ti treba za jedan post?
    -Koja su tri komada odeće bez kojih ne bi mogla da živiš?


    Poseti moj blog ako želiš, nov je i zaista se trudim na njemu :) http://lifelover02.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

  10. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Vreme se zaista znatno promenilo, pa, bolje toplo nego hladno. :D ❤
    Divne sličice si odabrala, uživala sam. ;* ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images