Q&A #3 (+The Liebster Award)

Konacno pisem Q&A za 100+ citaoca. Hvala vam mnogo! Posto sam nominovana pre 1-2 meseca ,otprilike, za jedan Tag sada cu u klou ovo...

Konacno pisem Q&A za 100+ citaoca.
Hvala vam mnogo!
Posto sam nominovana pre 1-2 meseca ,otprilike, za jedan Tag sada cu u klou ovog posta odgovoriti i na ta pitanja. Za one koji ne znaju ovaj Tag je kao nagrada za blogere ispod 200 citaoca.Jos jednom hvala blogerki koja me je nominovala. Pa da pocnemo sa pitanjima.

1.Sta te inspirisalo da otvoris blog?

To sam vec prcala mnogo puta ali i opet cu. Dugacka je to prica...
Ne znam koliko ste upoznati sa tim da sam ja pre bloga imala ask sa sacetima od koga je sve pocelo. Zapravo prvo sam imala ask sa orginal slikama. Bila sam u tom periodu malo nenormalna. Iskreno. Zavisna o asku a sada kad pogledam malo bolje sve mi se to cini kao neka budalastina. Uglavnom, vecina devojaka sa askova sa savetima imale su blog. Meni se to ucinilo zabavno, pa posto je to leto bilo leto koje je bilo jedno od najdosadnijih leta u mom zivotu , odlucila sam da napravim blog i malo se zabavim. Posle vremenom sam ovo jako zavolela.

love, couple, and hug image

2.Knjiga ili film? Zasto?

Teskog srca biram film. Ipak film moze da docara nesto vise od knjige,posebno kada je horor u pitanju.:)
Spadam u tip osoba koji prvo pogledaju film pa ona procitaju knjigu.

3.Haljina ili suknja?

Pantalone.:D
Stvarno ne znam. Slabo nosim i jedno i drugo.

4.Trenutak koji ces uvek pamtiti?

Uh. Nemam neki poseban trenutak. Mogu reci da sam imala pravo detinstvo i da cu se svega toga uvek secati. Blatnjave ruke,musava lica,poderana kolena,no internet... Jao pricam kao da sam iz 18. veka ,ali tako je bilo.:D



light, night, and fireworks image



5.Omiljena zivotinja?

Vuk.Slabiji je i od lava i od medveda ali ga nikada neces videti u cirkusu. To govori sve. Uvek me je opcinjavala ta zivotinja.


6.Omiljena boja?

Black FOREVER.:D

7.Verujes li u vecna prijateljstva?

Da. Ako su to ona prava prijateljstva vecno ce trajati.

8.Omiljena knjiga?

''Krive su zvezde''. 

girl, light, and tumblr image




























9.Da li ces otvoriti yt kanal?

Iskreno ovo mi je zamena za jutjub. Oduvek sam zelela da snimam ali nemam vremena,a tek kako moj glas zvuci...:o

10.Koliko dugo planiras blogovati?

To se nikada ne zna. Zelela bih zauvek,ali sve zavisi od mojih obaveza i zainteresovanoscu. Uglavnom, mozda restanem kad krenem u srednju jer ako odem negde na strnu ne znam da li cu imati laptop ili kompjuter,a ne bi bilo okej da blogujem samo kada sam kuci sto ce verovatno biti retko.:D

forest, nature, and animals image


11.Koja su tri komada odeće bez kojih ne bi mogla da živiš?
Farmerke,a ako se ubraja i obuca onda i patike. Ne znam sta bila treca stavka.
12.Koliko vremena ti treba za jedan post?
Sve zavisi od teme posta i od moje lenjosti. Nekada mi treba pola sata-sat a nekad apo dva-tri dana.

13.Da li ti je tesko da blgujes i koliko ti to vremena oduzima?

Moram priznati da nije uvek lako. Cesto ti ponestane inspiraije za pisanje ili nemas vremena,ali osecas neku odgovornost prema citaocima da moras napisati post. Ne zauzima mi mnogo vremena,mada u ocetku mi je trebalo vise a sada sam se malo navikla.

14.Da li planiras da napravis nesto vise od bloga?

Zavisi sta se podrazumeva pod to nest vise. Svakako bi zelela da saradjujem sa nekim sajtovima ali o tome mogu samo da mastam ili da osnujem neki svoj brend... Skromnost mi je jaca strana! Hahahah :D


Image by Marina





15.Gde planiras na letovanjeove godine?


Jos nista ne znam. Dugacko je po meni do leta. Jos dosta testova,odgovaranja i eskurzija. :)

16.Koliko dnevno vremena provodiš na blogu? 

Nekada pet minuta da samo proverim stanje na blogu,ali kada pisem post po 3-4 sata.

17.Youtube ili Blogger?

Zaista ne mogu da se odlucim samo za jedno,ali vise vremena provodim na jutjubu.

                               To je bilo to sto se tice Q&A!


                        The Liebster Award

1. Koje tri stvari najviše voliš kod svog bloga?

Ime,izgled i postovi sa slikama.


Sto se tic eimena i izgleda bloga kao sto znate to je se stvarno menjalo stalno. I cini mi se da sam konacno pronasla nesto cime sam zadovoljna i sto mi se svidja. Kada kazem postovi sa slikama mislim na post koji izlazi svakog meseca na mom blogu,tj. post sa mojim omiljenim slikama sa We Heart It-a i Tumblr-a.To sam jednostavno ja.

2. Koje osobine najviše ceniš kod drugih ljudi?

Dvolicnost je definitivno nesto sto mi ide na zivce.Tako da kod ljudi najvise cenim kada nisu dvolicni i kada su uvek tu za tebe a ne samo kada nesto nima treba.

3. Omiljeno godišnje doba?

Leto!
Plaza,sunce,druzenje,tanka odeca,bose noge itd. Hahaha Zelim leto 365 dana godisnje.:)

stars, eyes, and eye image


4. Šta češće koristiš lak za nokte ili dezodorans?

Dezodorans. Mada skoro uvek imam lak na noktima pa makar to bio i onaj za jacanje. A dezodorans svaki dan koristim. Molim sve koji citaju da kupe dezodoransa i da ih koriste. Ne,nisam sponzorisana od neke dezodorans kompanije ovo vam govorim da ne bi sebe dovodili u neprijatnu situaciju.



5. Kako ti zamišljaš savršen odmor od svih obaveza?

Raspust...Lezim negde pored reke u hladu,citam knjigu i jednostavno UZIVAM! Ili setnja kroz sumu celi dan sa najboljim prijateljem ili sam,ali bas u sumi u netaknutoj prirodi,daleko od civilizacije. Mada kada bi morala da opisem savrsen odmor jednom recju to bila raspust. Mada meni zimski raspust nimalo ne pada dobro. Kada se vratim s raspusta nicega se ne secam,jednostavno resetujem se.

6.Omiljeni slatkis?

Ckolada!

tattoo and bird image

7.Na sakli od 1-10 kako bi ocenila svoj blog?

Verovatno 5 ili 6.

8.Da li verujes u musko-zenska prijateljstva?

Definitivno da. Mislim da ne mora znaciti bas uvek da ce to prerasti u ljubav.

9.Da li vise volis pravu ili loknastu kosu?

Pravu kakvu i ja imam. Mislim da je manje zahtevna od loknaste.

10.Da li vise volis dan ili noc? Objasni zasto!

Noc. Zato sto obozavam da spavam.:)



Pravila:

1. Zahvalite se onime ko vas je nominovao i ostavite njegov link na vašem blogu  

2. Iskopirajte i prenesite nagradu na vašem blogu. 

3. Nominujte 5 - 10 blogerka koji će dobiti nagradu i koji imaju manje od 200 čitalaca. 


4. Informišite ih o njihovoj nagradi putem komentara na njihovom blogu. 


5. Postavite 10 pitanja na koja nominovani treba da odgovore 

Pitanja:

1.Zasto si pocela sa blogovanjem?

2.Zanimanje koje je po tebi najbolje i zasto?

3.Da li bi vise zelela da si musko?

4.Trenutni omiljeni film i pesma?

5.Da ti je ovo poslednji dan zivota sta bi radila?

6.Da li volis paranormalne aktivnosti?

7.Blog sa najlepsim slikama?

8.Kako izgleda tvoj idealan muskarac (objasni na primeru neke poznate licnosti)?

9.Pruge ili tufnice?

10.Da li imas talenta za crtanje?

smile, love, and quote image

                                                    Nominujem:

i sve one koji nisu radili ovaj Tag a zele. Nisam se vise nikoga mogla setiti jer vecina je radila. :D
                                                              

You Might Also Like

17 коментара

  1. Imaš prelep blog :)
    Zapratila sam te, ako možeš uzvrati. Kod mene je trenutno nagradna igra pa mozes da učestvuješ :)
    Nagradna igra: http://oonly4girlss.blogspot.rs/2016/04/giveaway-1.html

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti sto si posjetila moj blog. Vec te pratim
    Odlican post
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti na komentaru i praćenju :) Pratim i i ja tebe ;) Drago mi je što sam te i od starta upoznala malo bolje :)

    fashionabejita.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. crvenokosagimnazijalka.blogspot.com Dnevnik jedne gimnazijalke, check it out! :D

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican i veoma zanimljiv post :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Blog ti je odličan, pratim te... :) Prati i ti mene.

    patriciastardollblog.blogspot.hr

    Hvala ti.

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images