TAG za svaku blogerku.

♥Pre nego sto ista kazem o ovom postu zelim da vam se zahvalim na 100+ čitalaca! Jeeeej! Hvala vam mnogo mnogo,ispunili ste jednu od mojih ...

♥Pre nego sto ista kazem o ovom postu zelim da vam se zahvalim na 100+ čitalaca! Jeeeej! Hvala vam mnogo mnogo,ispunili ste jednu od mojih želja.♥

Vec dugo pisem neke ozbiljnije postove ili one sa slikama. Malo za promenu zelim da uradim jedan tag. Kao sto vidite u naslovu to je tag za svaku blogerku. Necu nikoga nominovati da uradi ovaj tag vec ko god zeli moze to da uradi.:)


1.Sta znaci ime tvog bloga?

Ko me prati od pocetka zna da sam dosta imena promenila. Neki od njih su bili ''Aleksandras corner''(znam vrlo je krativno. Hahaha) ''Dnevnik jedne klinke'' itd. Na kraju ''Aleksandrija''. Pa nema neko znacenje jednostavno zovem se Aleksandra,pa kada bi hteli reci svet Aleksandri verovatno bi to bilo Aleksandrija. Ahhaha ali to mi je i jedan od nadimaka zbog one reklame ''...Aleksandrija,strudla celoj porodici prija!''. I eto tako ja postadoh sem Aleksandrija i strudla. Ahahaha :D

girl, black, and vans image


2. Kada si napravila blog?

Blog je napravljen 26.07.2014.godine.

3. Prvi post na blogu?

Vecina blogera za svoj prvi post pise kao post za upoznavanje sto nije slucaj sa mnom. Uh,moj prvi post...Kada ga se setim hocu da crknem od smeha hhaha. To je vise bio neki recept nego post. Srecom nije imao ni jedan komentar i imao je jako malo pregleda tako da se nisam bas osramotila. :D Ali taj post nije izbrisan jos je tu da me potseti na moj pocetak na blogu (mozete ga pogledati ovde.)

4.Koliko blogova pratis, a koliko tebe prate?

Stvarno ne znam tacno.Mnogo ih pratim,a ja imam trenutno 103.citaoca na blogu.:)

5. Koji program koristis za uredjivanje slika kada je potrebno?

Moram priznati da odavno nisam ubacivala svoje slike tako da ih i ne uredjujem,ali kada je uredjivanje potrebno koristim PicMonkey jer je online a i ima dosta lepih opcija.



sky, travel, and hand image

6. Koliko postova izbacujes nedeljno?                                                                            
Kada idem u skolu izbacujem jedan post sedmicno a dok sam na raspustu po dva,maksimalno tri posta sedmicno.       



7.Post sa najvise pregleda?

To je ovaj post.

8. Najgori objavljeni post?

Stvarno ne znam sta da odgovorim na ovo pitanje. Ima ih dosta,vecinom su to postovi na samom pocetku blogovanja. Mozda je to cak i moj prvi post.

plants, photo, and photography image


9. Poslednji  komentar koji si dobila na blogu?

To je komentar od Vildane Šute (mozete videti ovde).

10.Pokazi post sa najvise komentara?

Ovaj.


11. Koliko cesto si ne blogu?

Ulazim bar jednom dnevno da vidim sta se desava na mom blogu i da procitam par postova od blogera koje pratim.

12. Koji je tvoj poslednji post?

Ovaj.

13. Koliko postova imas na blogu?

Imam 64.posta,od tih 60.objavljeno.


14. Cetiri popularne/slavne blogerke koje pratis?


Zorannah,Tijanu Minic,Janu Dacevic i Anju (nazalost sam zaboravila prezime).


 nike, fashion, and style image

15. Kako se zove tvoj 3,5,18 i 20. post?

Treci: Back To School(outfit,hair-ideas i jos toga).
Peti: Autumn Diy
Osamnaesti: Favorite Autumn-Winter!☺☻☺
Dvadeset: Outfit for school.For 5 Days.☺

16.Cime slikas za blog?

Telefonom.

17. Koga nominujes da odradi ovaj tag?


Sve one koji zele da urade. :)



Sledeci post je Q&A pa ako zelite postavljajte pitanja.



You Might Also Like

18 коментара

  1. Pa ovo 'Aleksandrija' baš lepo zvuči.Svima su uvodni postovi i ti prvi loši.Ja kakve postove sam imala,bolje ne pitaj...Inače hvala ti sto si uradila moj tag :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je,inace nisam znala ciji je. :D
      Bila sam pocastvovana uraditi ovaj Tag.♥ HHAHAHA

      Избриши
  2. Draga, uzvracam follow #104
    Cool post :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam na 100 članova! Predivan tag! <3


    Vildana from :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/03/the-liebster-award.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/03/why-am-i-void.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!Pišem komentar na ovom postu kako bih ti javila da sam zapratila tvoj blog <3

    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post i novi proljetni izgled <3

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! :)
    Follow 4 follow? Javi mi na mom blogu da bih ti uzvratila!! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post!Prijavi se na moje veliko internacionalno darivanje:


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/-----> INTERNACIONALNI GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  7. nice photos! :)
    would you like to follow each other via GFC?? let me know and I follow you back :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post :D pratim te

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images