Najava za Q&A!?

Ljudovi moji evo mene. Verovatno niste ocekivali ovaj post,ali htela sam da vam se oduzim na 100+ citaoca jednim velikim Q&A. Ht...


Ljudovi moji evo mene. Verovatno niste ocekivali ovaj post,ali htela sam da vam se oduzim na 100+ citaoca jednim velikim Q&A.
Htela sam da napravim giveaway za 100 citaoca ali trenutno sam u velikim obavezama.

Kao sto sam rekla ovo ce biti veliki Q&A pa sta god ostavite u komentar ja cu vam odgovoriti. Sta god vas zanima o meni ili o blogu pitajte u komentar.:)♥
 Od sada me mozete pratiti na fejsu. Na ovoj stranici mozete me pitati sta god zelite,a ja cu izbacivati citate i slike tako da to nece biti obicna bloger stranica. Za stranicu kliknite ovde (uskoro krece sa radom).

You Might Also Like

8 коментара

  1. Volim Q&A, i pratim tvoj blog takođe.. a pitanje je, šta te je navelo da počenš da bloguješ
    ? xoxo


    www.thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super blog imaš i čestitam na 100 članova! <3 Hmm pitanje... Filmovi ili knjige? Zašto? :)

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V

    ОдговориИзбриши
  3. Jeeeejjj, O&A. ❤❤❤
    Evo nekih pitanjca kojih trenutno mogu da se setim:
    - Haljine ili suknje?
    - Trenutak koji nikada nećeš zaboraviti?
    - Omiljena životinja?
    - Omiljena boja?
    - Veruješ li u večna prijateljstva?
    P. S. Čestitke na 100+ članova!! ;* ;*
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Ma najjbolja si! <3
    Pitanja:
    Da li ćes otvoriti yt kanal?
    Omiljena knjiga? <3

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images