Clean your room for Spring!-with me

Zdravo dragi moji!  Prolece je pocelo. Jeeeej! To je sjajna vest za sve nas koji bas i ne volimo zimu. Da,zima jer otisla i verovatno os...

Zdravo dragi moji! 
Prolece je pocelo. Jeeeej! To je sjajna vest za sve nas koji bas i ne volimo zimu. Da,zima jer otisla i verovatno ostavila trag u vasoj sobi. Verovatno se i bojite da otvorite vrata od tolikog nereda. Ciscenje vam verovatno ne pada na pamet jer to uopste nije zabavno a i zauzima mnogo vremena.Odlucila sam da vas malo inspirisem ovim ostom kako bi malo pospremili svoju sobu. Uz ove trikove raspremanje sobe bice zabavan posao.  Pa da pocnemo,a posle ovog posta svi na posao!

home, living room, and decor image

1. Prvo sto treba da uradite jeste da pripremite teren. Obucite nesto komotno,udobno i napravite plejlistu koju cete pustiti dok cistite. Drugo i jako bitno je to da pripremite sve potrebne ''alatke'' za ciscenje pre ngo sto pocnete sa poslom. Dakle,usisivac,sprejeve,krpe itd. Mozete pripremiti i dve velike kutije u jednu mozete stavljati stvari za pranje a u drugu smece.



2.I na posao... Predlazem vam da krenete od kreveta. Dakle sklonite sve sa njega na pod i raspremite ga. Ukoliko je potrebno skinite posteljinu i stavite novu.Staru na pranje!

away, levi jeans, and cozy image

3.Sada pedjite na pod. Rasklonite sve stvari gde im je mesto. Ako imate odece po podu svrstajte je. Ono sto je prljavo na pranje,a ono cisto ili u ormar ili ako ne nosite daj te nekome ili bacite unakazene stvari. Sve papire i ostale stvari sklonite na svoje mesto,a ono sto mislite da vam nece trebati bacite jer ako ostane ubrzo ce opet doci do situacije pre pocetka ciscenja.


4.Zatim slozite sve stvari na nocnom stocicu,radnom stolu itd. Kada sve rasklonite obrisite prasinu. Posto vam je pod sada cist tj. sve ste rasklonili usisajte.Za kraj mozete raskloniti zimske dekoracije ako ih imate i staviti neke prolecne (ako zelite DIY za prolecnu dekoraciju sobe mogu naisati post o tome).

room, bedroom, and blue image

+5.Kao inspiraciju mozete pogledati video neke jutjuberke o ciscenju mnogo ce vas inspirisati.


Postavljajte pitanja za Q&A!

You Might Also Like

27 коментара

  1. Mnogo mi se svidja ovaj post. Slike su divne i zaista inspirisuce. x.

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  2. Divne fotografije, divan post :-)
    Sve je fenomenalno :-*

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/spring.html

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne slike i odličan post! Novi sam član tvog bloga, i moram te pohvaliti da imaš predivan blog i jako lijep dizajn! :-)

    javelina03.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post i divne fotke! Zaista inspirativno :-)
    Cmok
    http://bambolai.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/5-proizvoda-za-njegu-usana.html

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga<3

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V
    (there's a new post on my Living Like V blog and please click on all of the 'CLICK HERE' links, thanks, it means a lot to me <3 )

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, ocekujem DIY ! :)
    Pratim te na GFC <3

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan poost! Slike su divnee http://wefashionitxx.blogspot.ba/ http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. "Prolećno čišćenje" još nisam obavila, ali nameravam uskoro. :) ❤ Saveti su super, jako mi se dopadaju. :) ❤ Uglavnom i ja ovako pospremam sobu, što se neretko baš oduži.. Sve u svemu, divan post! ;* ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post! Savjeti su veoma korisni☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post! Mnogo mi se svidja sve! Ja bih htela da napises DIY. :) Svidja mi se sve sto si rekla, prvo krevet, pa pod, pa sto... U medjuvremenu menjamo i posteljinu, usisavamo i brisemo prasinu...
    andjelinkutak2000.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, baš mi se sviđa. :)
    Nominovala sam te pa pogledaj http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/liebster-tag.html

    ОдговориИзбриши
  13. Svidja mi se kako pises za 14-aestogodisnjakinju. :D

    Ukoliko zelis uclani se na moj blog :D

    http://sashka91.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images