Goals for 2016!

Sa samim pocetkom godine dolaze razmisljanja o tome sta zelimo da promenimo u toj predstojecoj godini. Mnogi misle u onom fazonu '&#...

Sa samim pocetkom godine dolaze razmisljanja o tome sta zelimo da promenimo u toj predstojecoj godini. Mnogi misle u onom fazonu ''New year,new you.'' Meni to nikada nije imalo smisla  ova godina znaci samo jos jednu godiu a ne nesto sto ce vam promeniti zivot iz korena. Npr.da iskorenite stare navike,ucite vise isl. Ali definitivno sa dolaskom nove godine kao da se napravi neka lista stvari koje zelite da ispunite u toj novoj godine. 


love and couple image

Da li cete ispunite te svoje ciljeve u narednoj godini to samo od vas zavisi. Mada svoju listu zelja mozete napraviti i u junu ali ipak svi mi pomalo verujemo da ce nam nova godina pomoci i cekamo bas taj .1.1. da se bacimo na ispunjavanje svojih ciljeva.

Ovako bi izgledala moja lista ciljeva za 2016.godinu:


           -Sto bolji uspeh u skoli.
           -Odlazak na sto vise putovanja i posecivanje sto vise gradova             sveta.
           -U ovoj godini bi volela da procitam barem dvadeset knjiga.     (najmanje)
           -Hraniti se zdravije i piti sto vise vode.
           -Odgledati sto vise filmova i serija.
            -Sklopiti mnogo prijateljstava.
            -150+ citalaca.
            -Otici na eskurziju sa razredom.
              -Sklopiti neku saradnju na blogu.


You Might Also Like

34 коментара

  1. Super post!! Jako lepo pises pa sam se uclanila,nadam se da ces uzvratiti:))
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Wow! Great Post and Really nice to read~~ ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post!Imala sam I ja takav sličan ,mada sam ja objavila na početku mjeseca.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo da uzvratiš.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Sada sam videla da sam odvno prijavljena na tvom blogu kao citalac. I ja bih volela da mnogo putujem u ovoj godini! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, nadam se da ces sve uspeti da ostvaris sa liste :) <3

    ОдговориИзбриши
  6. stvarno odlično sve isplanirano ,i ja imam neke želje ali iskreno strah me praviti bilo kakvu listu jer onda se samo razočaram čak i ako mi samo jedna stvar ostane ne ispunjena,preveliki sam perfekcionista u tom smislu,dok opet u organizaciji sam nula,tako da ja idem polako pa šta me dočeka ,dočeka :D
    stvarno odličan post <3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljive želje,i mislim da ćeš ih ostvariti. Srećno ♥ ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post.Neke zelje imas slicne mojima.
    Pogledaj i moj blog.Nova sam! :) <3
    http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Imamo u principu slične želje za ovu godinu, s tim da sam ja na ekskurziji već bila, a ove godine završavam osnovnu školu pa verujem da nas neće odmah na početku srednje škole voditi na ekskurziju :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. I ja bih volela da pijem vise vode ove godine. Ja jako slabo pijem vodu,nekad ne popijem ni pola case toku dana, obicno sokove pijem. Uclanila sam se♥
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis ♥ ----> MiljanaEasySkillful

    ОдговориИзбриши
  11. Super post. :)
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvratit ću http://myblogmything1.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajan post!!!

    Pogledaj nas novi post i uzvrati komentarom- http://diyformi.blogspot.rs/2016/01/diy-case.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Hello there it would be nice if we follow each other and support each other. let me know when you do an i'll return.

    ОдговориИзбриши
  14. Lep post,aa zelje mi se svidjaju,poklapaju se i sa mojim zeljama. Nadam se da cemo obe uspeti da ih ostvarimo :)

    Novi post je na blogu,ako zelis pogledaj :)
    katarinakataleja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Moj cilj je da vise ucim hahaahaha

    Novi post je na mom blogu, volela bih da pogedas! Hvala <3
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/i-only-sleep-in-pink.html

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images