Da učenje ne bude mučenje!

Mnogi ce preskociti ovaj post kada vide u naslovu ucenje.Ali dobro... Vec sam pisala par postova za ucenje ali bi to htela da dopunim.O...



Mnogi ce preskociti ovaj post kada vide u naslovu ucenje.Ali dobro... Vec sam pisala par postova za ucenje ali bi to htela da dopunim.Ovaj post ce biti malo duzi od svih ali to je zbog toga sto necu govoriti samo o ucenju vec i motivaciji i svemu sto uz to dolazi.                  

Ucenje na vreme

Znam koliko puta su vam govorili da na vreme ucite i da ne nagomilavate gradivo,ali vi niste poslusali pa se gradivo nagomilalo. Ako se budete pomalo priremali za svaki cas tj. ako budete ponavljali lekciju od proslog puta bice vam mnogo lakse. Verujte,znam koliko je meni lakse da ucim one predmete koje sam svaki put ponavljala od onih koje moram sve iznova uciti.Verovatno vecina misli kako da uce svaki dan da li sam ja normalna itd. Vremenom cete stvoriti radnu naviku i to vam nece biti problem a uostalom nemora znaciti da ce bas svaki dan biti nesto za ucenje. Nekada mozes napraviti malu pauzu.Ali ne cesto.

book, girl, and reading image

Motivacija


Mnogo je lakse kada ste motivisani dok ucite i dok mislite na nagradu pri uspehu nego kad mislite o tome kako ne volite skolu isl. Postavite neki cilj koji treba da dostignete. Ako uspete nagradite sebe. Odredite sebi nagradu jos pri pocetku da bi bili sto bolje motivisani.To moze biti neko putovanje,komad odece isl.


Pauze


Nemoguce je da ucite tri sata bez prestanka a pritom da ostanete fokusirani. Najbolje je da ucite po 45 minuta pa da pravite pauzu od 5 minuta. Tokom pauze pokusaj da sto manje mislis na ucenje.

Spavanje


Mozgu je spavanje jako bitno. Dok spavamo brisu nam se ne bitne informacije iz mozga. Ako osetite da vam se spava prekinite ucenje i odspavajte. Bolje je da se odmorite pa da ucite nego da ucite umorni,tako niste necete zapamtiti smo cete protraciti vreme. 

cat, girl, and cute image

Ne grickalicama


Nemoj te jesti dok ucite. Grickalice ce brzo nestati,ruka ce sama uzimati. Kekeeke :D
Bolje se opredelite za neko voce i pripremite flasicu sa vodom kako ne bi svaki cas ustajali. Inace voda dosta pomaze pri koncentraciji kao i cokolada. Pa mozete pojesti kockicu-dve pre ucenja.

Raspremi radni prostor


Spadam u osobe koje nemogu da se koncentrisu u haosu,bas tad ce mi dunuti da to raspremim. Bice vam mnogo lakse ako sve sredite pre ucenja. Sve potrebne stvari stavite na sto a ono sto vam ne treba sklonite. Ustedicete vreme kada znate gde vam je sta tj. kada vam je pri ruci nego kada morate celu sobu pretraziti da bi to nasli.

pink, candle, and flowers image


Odvlacenje paznje


Skloni telefon,kompjuter,latop itd. od sebe. To su stvari koje ce ti najpre odvuci paznju. Skloni sve u drugu prostoriju ili negde gde ti nije na dohvat ruke. Predlazem ti ugasih zvuk na uredjajima jer ako ti stigne poruka nece ti biti tesko da odes do druge prostorije (znam iz iskustva). Takodje skloni sve sa stola sto nije vezano za skolu i ucenje,jer kada treba da ucis i mrlja na zidu ti je zanimljiva.

Slusaj na casu


Kod mene ima nastavnika koji super objasnjavaju tako da vecinu stvari naucim i zapamtim na casu,jos malo onovim kod kuce i gradivo je zavrseno. Naavno postoje i oni nastavnici koji ''udave'' na casu. Ali pokusaj sto vise da slusas na casu kako bi ti ucenje kod kuce bilo lakse.


Svidi se nastavniku

Ovo je pogotovo bitno ako kreces u srednju ili prelazis kod nastavnika. Kada nastavnik stekne dobro misljenje o vama na samom pocetku kasnije ce vam biti mnogo lakse. Javljaj se na casu i redovno radi domace ali nemoj previse biti napadna. Ako posle nekada ne uradite domaci ili ne naucite vece su sanse da vam nastavnik oprosti nego kada samo sedite na casu i nikada ne radite domace.

statusi, balkan, and citati image

                                                                                                                               


Slusanje muzike

Nemora da znaci da ce slusanje muzike svima pomoci pri ucenju.Meni samo odmaze ja vise volim tisinu. No,ako se ipak odlucite da slusate muziku izaberite stranu muziku koju ne znate ili klasicnu muziku.


Zvake



Izaberite jedan ukus zvaka koji vam odgovara i zvacite ih dok ucite. Pre testa ili odgovaranja uzmite iste zvake i to ce vam pomoci pri prisecanju gradiva.


Ukljuci sva cula


Kada ucite neku lekciju lakse je kada citate naglas jer je nekima lakse kada slusaju.Takodje mozete to snimiti i par puta preslusati.Mozete isarati svesku tj. nekim veselim bojama podebljati bitne informacije. Tako cete ukljuciti sva cula. Meni pomaze.


book, school, and study image


Ako zelite napisacu i drugi deo posta vezan za organizaciju i jos neke  sitnice.

E ovako,rekla sam da cu proglasiti pobednika u takmicenju na proslom postu. A to je:



Njen blog mozete videti ovde.

Zadatak za ovaj post je da napisete sta za vas predstavlja ljubav i kako je dozivljavate.
Znam da je tesko pitanje ni ja ne bi znala jasno da definisem.

Pravila :
Morate biti clan mog bloga.
Morate ostaviti link svog bloga u komentar.
Komentar mora sadrzati vise od tri recenice.

                                                                     Srecno!

You Might Also Like

18 коментара

  1. Post je odličan!Uživala sam u čitanju.Savjeti su korisni I od pomoći su.Meni muzika pomalo I odmaže od učenja,ali ovo za žvakom je zaista korisno I pomoglo mi je puno.Slike su super.Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/
    Ukoliko se učlaniš,javi mi putem komentara,kako bih ti uzvratila!

    ОдговориИзбриши
  2. Svi saveti su odlični! Ali, ja npr (nemoj mi reći da sam jedina molim te ahhaha) ne mogu da učim kad je sve raspremljeno, jednostavno, neki haos mora da se zna! Uvek su mi knjige svuda po stolu iako znam da to nije dobro :/

    Poseti moj blog i uclani se ako ti se svidja smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.Hahaha ja bas ne mogu da ucim kada je po kuci haos, jer ce mi dunuti da to raspremam a ustvari moram da ucim.

      Избриши
  3. Svidjaju mi se tvoji saveti! I u pravu si skroz!

    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/01/dechko-tzar.html

    ОдговориИзбриши
  4. Pratim tvoj blog odavno i baš mi se sviđa kako pišeš! Odlično urađen post!
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - ako želiš pročitaj novi post na mom blogu ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Dobri su saveti :) Mada zavisi od osobe :)
    Ja recimo radim sve suprotno, učim noću i neispavana, ucim 20 min pa pravim pauzu, obavezno nesto grickam i slusam muziku, ali to meni odgovara i uspeh je uvek bio odličan, kako u srednjoj tako i na fakultetu :)

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Tema je odlicna! Ja sam odlucila pratiti tvoj blog putem GFC-a #77, a nadam se da ces i ti uzvratiti follow da mozemo ostati u kontaktu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Heej, odlicni saveti! Supr napisano! :D
    Poseti ako zelis i uclani se sko ti se svidi. <3 http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post!!!
    Ako želiš pogledaj naš novi post i uzvrati komentarom- http://diyformi.blogspot.rs/2016/01/diy-maskice.html

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images