Samopouzdanje!

Posle mnogo tematskih postova odlucila sam da jedan post napisem tako sto cu pricati sve sto mi padne napamet. Da ne bih sad isla '...







Posle mnogo tematskih postova odlucila sam da jedan post napisem tako sto cu pricati sve sto mi padne napamet. Da ne bih sad isla ''z'brda z'dola'' napravila sam teze... Uredu to vas ne zanima.Hhaahah. :D

Vecina tinejdzera ima problema sa samopouzdanjem pa cu malo pricati o tome.
lies, life, and good image

Prva stvar kod osobe sa manjkom samopouzdanja je to sto sebe smatra manje vrednim od drugih. Ne,to svakako nije istina! Svako je vredan na svoj nacin,takodje je i lep na svoj nacin. Niko nije ruzan,normalno,ako vas neko vredja zbog vaseg izgleda i vi odna sumljate u vase vrednosti to ne bi trebali. Kao prvo da cu vam jedan primer zasto ne. Npr. majica. Nijedna nije tako ruzna sve su one nekako slicne a opet svaka je osebna na svoj nacin. Nece se svaka majica svakome svideti. Svako ima svoj ukus i sve je u oku posmatraca. (izvinite na ovako glupom primeru) Tako i lepota. Ako niste nekoj osobi lepi to ne znai da ste ruzni,uostalom prvo treba da raskrstite sa sobom jer svako je sebi najlepsi tako i kod vas nek bude.



sad, dark, and grunge image


Osobe koje vredjaju druge su ustvari osobe koje se boje da budu ista ta meta. Zato ne obazirite se na te price,jer je to njihova ''samoodbrana''. Takve ljude treba jednostavno da ignorisete. Znam, u samom pocetku nije nimalo lako. Cak i kod mene ,kao i u svakoj sredini ,postoje osobe koje su u oblacima koje misle da su neko i nesto a ustvari su niko i nista! Takvim ljudima,koji svasta dobacuju,smejuti se itd. treba ucutkati samo osmehom. Tada ce definitivno ucutati.


Dream, plan, and travel image


Kao sto sam rekla,svi mi pojednako vredimo. Nemoj da klones ako tvoja ''rivalka''' ode na neko takmicenje npr. u pevanju isl. Ne mozemmo svi biti operski pevaci,Boze moj,ali definitvno svi mi smo za nesto talentovani. Vecina ce sad pomisliti kako to nije istina jer oni ''nemaju''' svoj talenat. Netacno! Svi smo mi za nesto stvoreni,samo sto su neki vec otkrili svoj talenat dok neki jos nisu. Neki talenti su izrazeni a neki jos negde cuce i teze da budu otkriveni.


Uskoro kao sto znate pocinje skola pa bas i ne znam koliko cu biti aktivna. Verovatno cu izbaciti jedan post sedmicno tj. na vikend. Zelim svima srecan pocetak nove skolske godine. (i ako znam da neki idu jos malo na raspust)



ice, hand, and cold image

Cesto mi stizu neka pitanja u poruke ne vezana za moj blog, medju kojima je i pitanje o mom asku sa savetima. Za one koji nisu znali ja sam imala svoj ask na kome sam pomagala ljudima. Ali posto sam pocela da pisem blog i skola je postala teza odlucila sam da odustanem od toga. Taj ask je napravljen na letnjem raspustu pre dve godine (ako se ne varam) i on je bio samo proizvod ciste dosade. Nije bio bas toliko popularan a ni moji saveti nisu bili nesto posebno pa sam eto napustila taj ''hobi''.

You Might Also Like

10 коментара

  1. Veoma zanimljiv post :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - pročitaj novi post na mom blogu

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post i u potpunosti se slažem s tobom!Sve si dobro napisala. :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo!! Potpuno si u pravu!

    Novi post je na mom blogu, pa pogledaj kad stignes!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/01/day-and-night.html

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka ti cast! Veoma poucno delujes na sve nas ovim postom, volela bih vise slicnih :)
    P.S. Dopada mi se novi dizajn bloga!
    https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images