Zbogom 2015!

Danas sam izuzetno hepi,skola je gotova! Jes!  Veceras je Nova Godina pa sam odlucila da malo cavrljam sa vama o ovoj jos malo predhodnoj...

Danas sam izuzetno hepi,skola je gotova! Jes! 

Veceras je Nova Godina pa sam odlucila da malo cavrljam sa vama o ovoj jos malo predhodnoj godini,2015.


hair, fashion, and girl image
Posto imam bas mnogo toga da kazem i da se ispovedim odlucila sam da ponovo pisem serijal cavrljajte sa Aleksandrom. Ko me duze prati verovatno vec zna da sam nekada pisala ovaj serijal u kome sam pisala sve sto mi je na dusi.:)
selena gomez, christmas, and Queen image


Verujem da vecina ima planove za veceras,ali opet da postoje i oni koji jos ne znaju gde ce. Drago mi je sto ulazimo u novu godinu koja je prepuna novih nadanja,sansi kao i sve druge godine koje smo iscekivali. Opet,zao mi je sto nas napusta i ova 2015 godina. U njoj se desilo mnogo stvari koje su mi na neki nacin promenile zivot. Kao da sam za ovih godinu dana postala mnogo zrelija.

light

Ova godina ce mi definitivno ostati u secanju,desilo mi je se mnogo divnih stvari:

  • Bila sam u letnjem kampu i upoznala mnogo divnih ljudi.
  • Na neki nacin sazrela sam.
  • Zaljubila sam se. Kekeek. :)
  • Na blogu sam konacno ucinila nesto,tj. veliki broj ljudi je poceo citati moj blog.
  • Odgledala sam mnogo filmova,serija i procitala knjiga.
I jos mnogo toga ali bilo je i losih stvari,no nije losim stvarima mesto u ovom postu zelim na lep nacin da se pozdravim sa 2015 godinom i da je upamtim samo po lepim stvarima.


Predlozi muzike za veceras:









                                               



                                           





   Pa narode srecna Nova Godina i predstojeci praznici,zelim vam od srca i volim vas! 

You Might Also Like

13 коментара

  1. Super post, meni 2015. i nije bila neka dobra godina ali ostaje nadanje da će iduća biti bolja. :)
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvracam http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/empities1.html

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se post! Ja se nisam zaljubila, kekeeke... xD
    Inacee, srecna ti Nova Godina!. Poseti moj blog ako zelis i uclani se ako ti se svidi, nov je. Hvala unapred puno!! ♥ -----------------} http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Srećna Nova godina i tebi draga!
    Sve najbolje!

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post.
    Sve najbolje i najlepse u Novoj 2016.godini <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post! Slike su prelepe i nikada mi neće ovako nešto dosaditi! :) Imaš sjajan blog!

    anjasworld1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. jako lepo dopada mi s kako pises! ako zelis mozemo da se zapratimo :)
    puno pzdrava
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images