Q&A #2

Znam da sam bezobrazna jer sam najavljivala ovaj post vec mesec i vise ali tek sad su se skupila pitanja. Hvala svima koji su pitali.:) ...

Znam da sam bezobrazna jer sam najavljivala ovaj post vec mesec i vise ali tek sad su se skupila pitanja. Hvala svima koji su pitali.:)

christmas, present, and gift image

1.Koliko dugo pises na blogu?

Pa u julu je bilo godinu dana od kako sam napisala prvi post.Dakle sada je nepuna godina ipo. :)


2.Koji si razred?

Ja sam osmi razred.:)

3.Psi ili macke?

Pa ovo je jedno od najtezih pitanja.Stvarno mnogo volim zivotinje. Imala sam cuka dok sam bila mala a sto se tice macki uvek imam jednu ispred kuce hahah. Uglavnom da me sad neko pita sta bi zelela da dobijem psa ili macku izabrala bi psa.:)

4.Omiljeni blog?

Iskreno cu odgovoriti.Ja ne citam mnogo blogove u oslednje vreme ali ima mnogo devojaka koje pratim i koje mi se bas svidjaju ali ne bi sad da nabrajam.

5.Omiljeni jutjub kanal?

Mnogo gledam jutjub videe i prosto se tim drogiram hhaah.:) Ali takodje kao i za blog ne zelim nabrajati jer ima ih dosta.A inace imate post u kome sam pisala o mojim omiljenim kanalima pa ako zelite pogledajte taj post,mada sada ima i novih kanala koji su mi omiljeni. :)

6.Koja ti je trenutno najdraza pesma?

Od domacih to je Ljubav ,Moje oci lazu,Zivim da te volim itd. A stranih ima stvarno stvarno dosta,mada se to kod mene nikad ne zna svaki da je neka druga.:)

7.Misljenje o mom blogu? (beautyshapes3.blogspot.hr )

Imas zaista divan blog i super pises.Samo bi te posavetovala da kad ubacujes svoje slike u post malo pazis na kvalitet slike i na svetlost. Doduse ne moras ti mene poslusati to je moje misljenje. A ja sam ne bitna a niti sam neki bloger hahah :)

8.Da li mislis nakon nekog vremena otvoriti saradnju sa nekim sajtom?

Ja sam uvek za saradnju.I jako bi zelela da se to uskoro desi.

9.Sta ti je cilj na blogu?

Pa nemam neki poseban cilj.Mozda da skupim dosta citaoca i da sklopim saradnju sa nekim sajtom. :)

10.Omiljena cokolada?

Nasli ste koga da pitate,najveceg cokoljubca na svetu hhaahh :). To je Sogete (ne znam kako se tacno pise) a ukus Sracatela. :)

11.Misljenje o mom blogu?   (www.neramisic.blogspot.com)

Stvarno divan blog. Imas divne slike,pa cak i kada u post ubacis svoje slike.

snow, winter, and christmas image


12.Da li imas neki cilj u zivotu?

Mislim da svi mi imamo neki cilj u zivotu,ako ne cilj onda bar predstavu sta bi zeleli odnosno kako zelimo da vidimo sebe za deset godina. Konkretno neki cilj nemam,jedino sto mi je neka zelja je to da i kada me ne bude da ljudi znaju ko sam ja bila . :D Hahahah skromnost mi je jaca strana. Kekeke..

13.Omiljeni karmin?

Verovali ili ne za razliku od vecine devojaka ja nemam neki omiljeni ruz.


14.Da se mozes vratiti u proslost sta bi promenila?

Zadovljna sam  svim odlukama koje sam donela u proslosti ali verovatno bi se drugacije odnosila prema nekim osobama.

15.Da li si organizovana osoba?

Iskreno pokusavam da budem. Dobro,cesto zaboravim na oranizaciju ali moglo bi se reci da jesam organizovana osoba.

16. Da li volis zimu/sneg?

Nisam neki preterani fan zime ali doduse ja svakom godisnjem dobu nadjem manu. :D
Ali kada pada sneg radujem se ko dete od tri godine.

17. Da li bi napravila svoj YouTube kanal?

Pa obozavam da gledam videe i jako zelim da snimam. Ali pod jedan moj glas zvuci ko iz kace kad snimam,pod dva to je velika obaveza. Zato se i ne usudjujem al ikad ne reci nikad.

18.  Da li ces da nastavis da pises blog?

Trenutno da ali ako odem negde dalje u skolu necu moci.

19.Omiljena knjiga?

Definitivno zauvek ce mi biti ''Krive su zvezde''.Knjiga sa trista i vise strana a procitala sam je za dan i po. Trenutno citam ''Sljokice''.

20.Omiljena serija?

''El Barco'',''El Internado'' ,''Moderna porodica'' i mnogo njih jos.

sasa kovacevic


21. Horoskopski znak?

Rak.:)

22. Da li bi volela vise da zivis u gradu ili na selu?

Ja inace zivim na selu i stvaro ne znam, Trenutno bi vise volela da zivim u gradu.

23. Kako vidis sebe za deset godina?

Vidim se kao jednu uspesnu devojku koja ide na fakultet. Keekke. :)♥☺

24. Najdraza boja?

Crna.

25.Najdrazi stil oblacenja?

Ja nemam omiljeni stil oblacenja,ne pratim toliko trendove i oblacim se po svojim pravilima i po svom stilu. Jednostavno nosim ono sto mi se svidja.

26.Boja kose,ociju?

Boja kose svetlo braon a ociju zelena.

27.Zemlja iz snova?

Pa ipak mi je najdraze nase,Srbija.Ne mogu da zamislim sebe nigde drugo,jeste da ja zivim u Republici Srpskoj ali jako blizu Srbije.

28.Najveci strah?

Imam fobiju od kozlica,verovali lili ne hahah. Naravno bojim se i gubljenja dragih osoba.

29.U cemu si losa?

Verovatno u preskakanju kozlica,sta cu kad imam strah... :(

30. Najdrazi ukus sladoleda?

Cokolada. 

31. Koji je tvoj najveci blam?

Imala sam mnogo blamova jer sam smotana ali nista strasno. :)


snow
  

Hvala vam na pitanjima i srecan Bozic svima koji danas slave.:)

Od sada me mozete pratiti i na fejsu,ovde.

You Might Also Like

22 коментара

  1. Pitanja su jako zanimljiva, vidi se da si se bas potrudila da odgovoris i da pitanja budu zanimljiva, ne znam da li sam nekada komentarisala tvoje postove, ali mislim da su ti postovi jako kvalitetni i zelim ti srecu u blogovanju <3333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj bas ti hvala,mnogo mi znaci ovaj komentar. Do neba sam ti zahvalna.♥♥♥

      Избриши
  2. Prelijepo siovo napisala <3
    Posjeti moj blog i zaprati me molim te ako hoces :)
    http://nevervigeup78.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiva pitanja i odgovori. Nositi ono što nam se sviđa je uvijek najbolje, nema smisla robovati nekom stilu ili trendu.

    ОдговориИзбриши
  4. Super ti je post dusice! Odgovori su super kao i pitanja, uclanila sam se na tvoj blog, uzvrati.

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiva pitanja i uper odgovori. Bravo draga! <3

    http://angelinafashionandstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post.Prezanimljivi odgovori kao i pitanja.Samo tako nastavi ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, imas jako zanimljive odgovore. :)
    Pogledaj i moj blog, znacilo bi mi ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Super si to napisala,lijepo si detaljno odgovorila,i hvala na misljenju za moj blog hehe :)
    Znam,i meni se cesto ne svida osvjetljenost,no nastojim to usavrsiti. :)

    Novi outfit post kod mene,takoder pisem Q&A pa postavi koje pitanje ako mozes :)
    Ako zelis follow4follow javi :*
    Ugodni blagdani! :*
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. odličan post,jako mi se sviđaju tvoji odgovori.Ako želiš posjeti moj blog i učlani se http://doroty4.blogspot.hr/2016/01/novogodisnji-outfit.html

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images