Photos Coner! (Tumblr,We heart It...)

I evo dugo ocekivanog posta u kome sam obecala da cu staviti moje omiljene slike sa gore datih sajtova. Dakle ovo su slike za oktobar a s...

I evo dugo ocekivanog posta u kome sam obecala da cu staviti moje omiljene slike sa gore datih sajtova.
Dakle ovo su slike za oktobar a slike za decembar mozete ocekivati pocetkom januara.


                 wolf, animal, and nature image balkan image               

                   snow, winter, and snowflake image
style, fashion, and girl image

nutella, cinderella, and disney image


              hair, bun, and hairstyle image
chanel, flowers, and pink image
25 and Adele image
         beautiful, earrings, and brunette image

                 girl, bear, and teddy bear image

black, hat, and lips image                balkan, srbija, and ljubav image

fashion, shoes, and white image             
                flowers, rose, and grunge image
fashion image                art, eyes, and drawing image

girl and sun image

              fashion, outfit, and pizza image

balkan image

grunge, draw, and girl image

girl, Calvin Klein, and fashion image


 room, flowers, and book image

girl, fashion, and summer image

eyebrows


Eto! Ne zaboravite da me pitate u komentar pitanja za Q&A!



You Might Also Like

25 коментара

  1. Prelep post!❤
    Novi post: milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,posjeti moj blog http://doroty4.blogspot.hr/2015/12/volim-citati.html

    ОдговориИзбриши
  3. Super post,slike su divnee :)

    Evo neka pitanja za Q&A :
    1. Koja ti je najdraza pjesma trenutno?
    2. Misljenje o mom blogu :) ?
    3. Koga pratis od stranih youtubera?
    4.Koliko dugo imas blog?
    5. Da li mislis nakon nekog vremena ostvariti suradnju sa nekim sajtom ?

    Takoder mnogo bi mi znacilo kada bi se uclanila kod mene <3 (osim ako vec nisi :))
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, sve slike mi se bas dopadaju :)
    Pitanja za Q&A:
    1. Zasto si resila da otvoris blog i kada?
    2. Sta ti je cilj na blogu?
    3.Omiljeni blogovi i blogerke?
    4. Omiljena cokolada?
    5. Sta mislis o mom blogu (ali najiskrenije misljenje)?
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne slike! Pogledaj i moj blog ako želiš ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se sviđaju slike da sam morala neke uzeti,prelepe su..ali ova peta slika je presmešna hah :D
    Pitanja:
    • Da li imaš neki svoj cilj |u životu|?
    • Omiljeni karmin?
    • Da se možeš vratiti u prošlosti šta bi promenila?
    • Da li si organizovana osoba?
    • Da li voliš zimu,sneg?

    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. preljepe slike, samo tako nastavi, hvala ti sto si posjetila moj blog
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post!!
    -Da li bi napravila svoj YouTube kanal
    -Da li ćeš da nastaviš da pišeš blog
    -Omiljene youtuberke

    ОдговориИзбриши
  10. Slike su predivne i jako inspirativne :)
    - Omiljena knjiga?
    - Omiljena serija?
    https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  11. lep post, za pitanja bih postavila
    sta si u horoskopu?
    kako bi volela sebe da vidis za 10 god
    i poslednje da li bi vise volela da ziviz u grafu ili na selu?
    ako zelis mozemo da se zapratimo :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Hej! Evo prvi put sam na tvome blogu i stvarno mi se svidio. Slike su divne i ne znam koja mi je lijepša ili koju bih izdvojila, jer svaka je posebna. I ja također jako volim slike i na mobitelu imam 2000 slika skinutih s neta hahah...xD
    Učlanila sam se u tvoj blog, pa bih voljela da i ti pogledaš moj blog ako imaš vremena i učlaniš se ako ti se svidi. :)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Predobre slike!Odličan post!Evo i nekoliko pitanja:
    Koja ti je najdraža boja?
    Najdraži stil oblačenja?
    Koja ti je omiljena serija?
    Najdraža knjiga?
    Koji ti je cilj na blogu?
    što te inspirisalo da napraviš ovaj blog?
    Koja ti je boja očiju,a koja kose?
    Gdje bi voljela da živiš(koja je tvoja zemlja snova)?
    Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. Divne slike! Imam oko 1500 inspirativnih slika u mobitelu lol, opsjednuta sam njima.
    Imam i ja par pitanja za q&a:
    1. Koji je tvoj najveci strah ?
    2. U cemu si jako losa ?
    3. Omiljeni okus sladoleda ?
    4. Sto najvise volis na sebi ?
    5. Koji je tvoj najveci blam ?
    Eto hehh, pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  15. Divne slike! Imam oko 1500 inspirativnih slika u mobitelu lol, opsjednuta sam njima.
    Imam i ja par pitanja za q&a:
    1. Koji je tvoj najveci strah ?
    2. U cemu si jako losa ?
    3. Omiljeni okus sladoleda ?
    4. Sto najvise volis na sebi ?
    5. Koji je tvoj najveci blam ?
    Eto hehh, pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images