Internat #2

Dragi moji...Veoma sam hepili ali stvarno! Jako sam vam zahvalna na podrsci koju ste mi pruzili kada sam pisala prvi deo posta i jako vam h...

Dragi moji...Veoma sam hepili ali stvarno! Jako sam vam zahvalna na podrsci koju ste mi pruzili kada sam pisala prvi deo posta i jako vam hvala na velikom broju,divnih komentara!Uh,ala ovo zvuci kao tekst sa razglednice hehehe.Dobro,al sad ozbilnjo,ustvari ja nikad ne mogu biti ozbiljna....:)

Hvala vam ljudi divni ste,jednostavno mi je drago sto trenutno imam ovoliko pratioca i sto neko cita ovo sto napisem,mada me cudi,jer ko bi citao ''skrabotine'' nepismene budalee.:)
Dobro,bilo je dosta smaranja za ovaj post.Danas pisem drugi deo posta,kao sto vec vidite u naslavu. Sada cu malo opsirnije opisati radnju serije.Hvala sto citate i postavljajte mi pitanja za Q&A.


Kao sto sam vec rekla u proslom postu u ovoj seriji se maltene sve vrti oko grupe djaka i oko zlocina koji su neki ljudi ucinili,zlocinom nad covecanstvom.Naime,ta firma ''Otoks'' je vrsila eksperimente nad ljudima.Ispod internata se nalazi kao neki lavirint u kome se sve desavalo.U tom lavirintu postoje spratovi,tj. nivoji na kojima labaratorije isl. Djaci kada pocnu da istrazuju nestanak pet sirocica,inace internat je nekad bio sirotiste, bukvalno dovedu svoj zivot u pitanje. 


Ektor je direktor skole. On je ustvari bio medju pet sirocica ali je priziveo. Internat je otvorio kako bi nasao svoju sesteru sa kojom se jos u sirocistu rastao. Njegova sestra je ustvari Markosova majka li to Markos i Paula ne znaju.


Elsa  je Ektorova zena.Ustvari to je bila na samom pocetku,ona je i nastavnica. Kada Ektora nije bilo ona je bila direktorka skole.



Hasinita je guvernerka skole. Ona je slatka mala babica,koja je malo strozija ali ustvari ima jako meko srce.

Fermin je glavni kuvar u internatu. Svi su to mislili ali je on pored toga i "tajni agent". Za razlike od vecine ljudi koji su tu na tajnom zadatku on je na strani dobra i bori se protiv naciata. Zahvaljujuci njemu unistena je "Otoks".

Marija je devojka koja je u internat dosla nakon sto je pobegla iz ludnice (ne brinite nije luda,nego su je na prevaru smestili u ludnicu).Ona je u internatu cistacica ali nije tu zbog posla vec trazi svog sina. Ko je to? Mozete saznati ako budete gledali seriju. haahah 


Normalno da ima mnogo jos glumaca ipak se radi o skoli ali ovo su samo najbitniji. Uglavnom nadam se da vam se svidja post i da sam vam sa ova dva posta docarala seriju,naravno i da ce neko na moju preporuku ogledati seriju.Izvinjavam se sto me nije bilo dugo ali jedno vreme nije mi bilo nesto okej sa bloggerom.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Super post. Možeš li molim te da se učlaniš u moj blog. Ja sam član tvog bloga odavno. Molim te. To mi jako znači. Usput ako želiš komentariši.

    www.emilittleworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imas super blog,bas mi se svidja. Trenutno imam neki problem sto se tice citaoca,tj. ne prikazujemi se taj gadzet.Obecavam kada mi se to popravi da cu postati clan tvog bloga. :)

      Избриши
  2. Odlican post!Planiram da pogledam ovu seriju!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jao bas mi se dopada ovaj post. Videla sam reklame za ovu seriju i zelela sam da je pogledam, ali nikada nisam uspela da uhvatim termin. Pokusacu da nadjem negde na internetu. :)
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post,gledala sam seriju ranije,ali sad više ne.❤
    Novi post: milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images