My Summer Morning routine ! -Collab post with Pink girl.

Huehuehueee! Posle dugog dogovaranja i premisljanja moja ''koleginica'' sa bloga   Pace moga neba  i ja smo odlucile da nap...

Huehuehueee! Posle dugog dogovaranja i premisljanja moja ''koleginica'' sa bloga  Pace moga neba i ja smo odlucile da napisemo jedan collab post. Uglavnom devojka mi je se jako svidela njeni postovi,sam blog itd. pa sam je ja pitala za saradnju. I da posetite njen blog i uverite se u njenu orginalnost...:)

Sto se tice jutarnje rutine za leto kod mene je to (verujem i kod svih) ne obavezno. Hhaaha zvuci caknuto,hocu reci da kada je leto i kad ne idem u skolu nemam obaveza i tako da se ta rutina oduzi.

Posto lezem najdalje oko jedan,ujutru se budim negde oko pola dvanaest. Znam da sam spavalica i da volim da spavam ali ko to ne voli. Zatim ustanem i odem u kupatilo da operem zube.Umijem se namazem lice i sve ostalo sto ide uz jutarnju higijeno.(necu navoditi proizvode koje koristim jer ne verujem da ce ikome biti zanimljivo to da cita :D)...


Zaboravila sam reci da svako jutro budem umorna kao da me pregazio voz,koliko bilo da spavam.
Story of my life! ahahahahh

Kada se obucem i sredim odem najcesce na kompjuter ili na telefon da vidim sta ima na drustvenim mrezama.Kada ogladnim prosetam se do kuhinje.:) 
Posto smo brat i ja radnim danima ujutru sami spremamo i doucak sami.Tako da nesto mi zbuckamo.Posle obavim ako ima nekih poslicaka po kuci i onda se odmaram uz tel. ili kompjuer a cesto idemo i na reku da se kupamo.
Onda negde oko cetiri kada dodju moji roditelji sa posla rucama,a ostatak dana nikada nije isti.:-)

Nadam se da vam se svideo ovaj post i da,izvinite zbog ovog vandrednog posta znam da sam obecala post vezan za skolu ali dobro.Nemoj te zameriti.:) 
Baj do sledeceg posta!




You Might Also Like

8 коментара

  1. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post.Jao kako si me nahvalila heh.
    "Zaboravila sam reci da svako jutro budem umorna kao da me pregazio voz,koliko bilo da spavam"-pa kraljica si majke mi hahahaha,stvarno si me nasmijala.

    ОдговориИзбриши
  3. Što se tiče spavanja, mislim da nisi neka velika spavalica u odnosu na mene, hahah :D Ja ne ustajem pre pola 1, a i to je rano. ^_^

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hhahah i ja bih do polsa cetiri spavala samo kada bi mi dali i kada ne bi imala obaveza.:D

      Избриши
  4. Sve su svemu odlican post! :)
    Mnogo si me nasmejala hahaha <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan :) <3

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images