Bubuljice!

Zamislite prvi dan je skole,budite se rano i umornim koracima idete do kuatila.Stajete pred ogledalo iiiii...Ajjj!Bobuljice!         ...


Zamislite prvi dan je skole,budite se rano i umornim koracima idete do kuatila.Stajete pred ogledalo iiiii...Ajjj!Bobuljice!
                 Kako izbeci ovu situaciju ne samo za prvi dan skole nego uvek?

Necu brbljati o nekim stvarima koje sam procitala a nisam probala vec o onome sto meni pomaze u ovakvim situacijama i o onim metodama koje sam probala.Pa da ovaj post ne bi citali samo oni koji imaju slobodnog vremena na pretek bolje da pocnem.


Mnogi,mislim,svi govore da ne treba istiskati bobuljice.Ali meni pomaze suprotno(dakle to meni pomza). Istisnem sav onaj ''gnoj'' iz bubuljice ali ako je bas bas bubuljica upaljena i boli vas i ona i koza oko nje to ne radite.Zatim se umijem i namazem bubuljicu melemom.Jeste da koristim Saljicev melem za opekotine ali je on super za sve! Zaboravila sam reci jednu jako jako bitnu stvar a to je da ne kopate bubuljice vec da istisnete. Tj. stavite prste na razlicite strane bubljice tj. da vam prsti docu preko puta.I onda polako priblizavate prste jedan prema drugom (mislim da svi to znaju ali dobro).


Sto se tice njega mozete ga kupiti u apoteci ali i naruciti ovde.

Jako je bitno da se umivate ujutru i uvece,naravno mozete i vise puta (npr.kada se oznojite...),kako bi skionuli onu prasinu i znoj sa lice i onda namazite hidrantnu kremu koju koristite. Dakle obicnu kremu pa bila to Nevea,Becutan ili nesto trece.
Kako bi smirili upaljenu bubuljicu uzmite malo leda i drzite neko vreme na njoj.
Bitno je da unosite dosta vode kako bi vam se telo precistilo.Meni je se desavalo da sam pila duze vreme skoro samo sok i bubuljice su mi pocee iskakati.Dakle voda,voda,voda io samo voda.Naravno,ne znaci da ne smete piti sok vec trebate dosta vode unositi.

Jastucnicu na kojoj spavate menjaj te makar jednom nedeljno jer i to moze biti uzrok bubuljica.

 
Post je jako jako kratak ali mislim da sve sto je bitno za bubuljice da se nalazi u postu.Opet kazem da su ovo moje metode i da ovo mojoj kozi odgovara ali  vecina stvari odgovara svima bilo kom tipu koze.

You Might Also Like

11 коментара

  1. Odlicni saveti, neke koristim jako dugo i odlicni su :D

    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Hello from Spain: great product. Fabulous brand. Keep in touch

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post :) Saveti takođe :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Saveti su jako dobri .Ja iskreno nemam problem sa bubuljicama,ali mislim i da je kod nekih to stvar puberteta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da jeste ali mozes ih brze ukloniti.Tj. ako odrzavas higijenu i ove savete.

      Избриши
  5. Predivan post
    Uclani se na moj blog http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images