Back to school!(zavrsetak serijala) collab post with Zara.

Ovim ''hobijem'' se bavim od 26.07.2014. i imala sam godinu dana bloga skoro.Ali nisam pravikla giveway jer ga planeram za ...

Ovim ''hobijem'' se bavim od 26.07.2014. i imala sam godinu dana bloga skoro.Ali nisam pravikla giveway jer ga planeram za neki veliki broj pratilaca.Uglavnom tek ove godine mogu da kazem da sam se pocela baviti ovim upoznala sam mnogo divnih ljudi,sklopila mnogo saradnji,napisala nekoliko collab postova itd. Danas saradjujem sa Zarom sa bloga Zarin kutak. Pogledajte nje post n vezan je za Back2S kao i moj.

Odlucila sam da zatvorim ovaj serijal postova jer do pocetka skole imam jos neka dva posta nevezana za ovu temu.Tako da sam odlucila bas sada da sve postove B2S pretvorim u jedan da vam bude lakse kada budete zeleli da citate moje postove za skolu.Nadam se da vam se svidja ideja.I da ima par postova od prosle godine ali dobro.

Sta treba imati uvek u rancu?- Iskreno ovo mi je do sasda najpopularniji post i vrlo sam zadovoljna i ponosna njim.


Stvari koje ce vam olaksati bar malo zivot u skoli.



Kako da ukrasite vas ranac.- Ovaj  post je odavno ali valjda ce vam pomoci bar malo.Drag mi jer su  moji slike u postu.(Sa'ca govoriti da mi je sviki post drag hahahah)


Frizure za skolu.- E ovim postom nisam zadovoljna hhha.Iz razloga sto sam stavila videe i link sajta sa frizurama.Ali dobro,ako se nekome to svidja...


Kako ukrasiti stvari za skolu?- Jeste da se post ne zove ovako ali dobro.Uglavnom imate dosta ideja vezanih za Diy(Slike su moje).



Outfit,make up and hair for school.-Ne znam iskreno sta da napisem o ovom postu ali uglavnom se nije proslavio kao i vecina mojih starih postova.


Kako se urganizovati za skolu i nesto o ucenju.-Ovo je definitivno najbolji post koji sam ja napisala ali se ni on nije proslavio.:) Mgo sam,uglavnom,zadovoljna ovim postom. (i ako ima mnogo pravopisnih greski kao i moj svaki post hahahh).


Organizacija stola.- Post nije nesto Bogznasta ali dobro.


Nova godina nova sansa.- Ovo je moj drugi post koji sam ikada napisala i zbog toga mi je drag.


Samo da znate da sam ''poranila'' da napisem ovo tako da nemojte zameriti sto mi je svaka drugo rec ''ali dobro'' hhaha.

You Might Also Like

12 коментара

  1. Baš mi se dopada post! Jako mi je drago da smo sarađivale, pa se nadam da nam ovo nije posljednji put!

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post. Bas si se lepo setila da sve postove stavis u jedan, tako da je sada mnogo preglednije i lepse :) <3
    Uclanila sam se u tvoj blog, ako zelis uzvrati :)
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post,dosao je kao slag na tortuu <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post!

    Ukoliko želiš baci oko i na moj blog, na kojemu možeš pronaći novi post. LY! ☺

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Baš dobra ideja za post! Iako već dosta idemo u školu, tek sada sam videla post, ali nije bilo prekasno. :)

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i izvini dugo nisam bila tu da odgovorim.Znas i sama SKOLA!

      Избриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images