Back to School! Life Hack!

Znam da me nije bilo  dugo ali sam imala razlog za to.Ajde sad se i ja puno ravdam hhaahah uglavnom cesto pocinjem ovako post i to me nervi...

Znam da me nije bilo  dugo ali sam imala razlog za to.Ajde sad se i ja puno ravdam hhaahah uglavnom cesto pocinjem ovako post i to me nervira tako da smatrajte ovo ispod pocetkom.

Verovatno svi znamo taj osecaj kada se priblizi skola,a u nama to neko uzbudjenje raste ali ipak nam se i ne ide toliko u skolu.Sigurno ste iskusili na svojoj kozi da je zivot ucenika tezak. Da bi vam olaksala malo taj teret odlucila sam da napisem jedan serijal postova vezan za Back2School!
Naravno sve sto pisem je iz ugla jednog ucenika tako da ne zamerite.Danas pisem Life Hack-ove za skolski zivot koji ce vam nadam se pomoci. I da,ako imate neku ideju posta vezanu za ovaj srijal slobodno se javite i ja cu pokusati da isunim.



1#

Sigurno vam  je se desavalo da za skolsku godinu kupite vise istih sveski.Uh,tu se cesto javlja problem pri brkanju.Ali postoji resenje i za to. Posto kada pakujemo vidimo samo onaj gorni deo gde su listovi tu oznacite.Kako? Uzmite vise markera (u raznim  bojama) i obelezite svi predemet dugom bojom i tako nece doci do zabune.

2#

Uh smrljiva obuca....Znam da to nije iskljucivo skolski problem ali ipak je jedan od problema ucenika. Sigurno su vam se nekad usmrdele cipele a niste znali kak isterati taj smrad. Jednostavno! Uzmite jednu kesicu caja (ili vise) i stavite preko noci u cipele. Osvezice vase cipele i smrad ce se ublaziti ako ne i nestati!

3#                                                                                                                                             
Dve reci Simple Wikepedia! Kad pogledate ove dve reci uopste vam nista neynace ali ovo je sajt na kome imate malo sazetije informacije tj. nije nesto opsirno vec samo najvaznije. Vrlo ce vam pomoci oko teoriskih predmeta kao sto su istorija i geografija.
                                                                                                                                    

4#                                                                                                                      
Izaberite jedan ukus zvaka i kada ucite uzmite te zvake.A pred odgovaranje ili test uzmite opet zvaku (istog ukusa) i malo ce vam ti ukusi pomoci pri prisecanju.


     5#                                                                                                                                         
MathWay jos jedan program koji olaksava zivot ucenika. Ovaj program resava matematicke probleme. Ako niste nestom svatili na casu ili nastavnik ne zna da objasni ovo ce vam pomoci. Ali bez zloupotrebe!



6#                                                                                                                   
Planer i sama organizacija ce vam dosta pomoci. Da ne bi zaboravili za neki test i da bi ste organizovali obaveze,eto cemu sluzi planer.



7#                                                                                                                    
Sareni markeri i stiki notsi ce vam dosta pomoci.Markere mozete koristiti za podvlacenje, jer kada je sve sareno(mislim na biljeznicu) nekako je sve lakse zapamtiti (barem meni). A dobro je i kada podvucete u knjizi ono najbitnije.Dok stiki notse mozete koristiti za ucenje nepoznatih reci tj. napisite tu tesku rec na papiric i zalepite na neko vidljivo mesto da vas podseca,tako moze i sa obavezama.



8#                                                                                                                        Priremi te odecu uvece,jer necete imati dovoljno vremena ujutru da sklapate outfit pogotovo ako kasnite!

9#                                                                                                                         Kao zvuk zona stavite svoju omiljenu pesmu koja vas pokrece na ples i lakse ce te ustati veruj te mi.Samo sto u mom slucaju ovu ne deluje jer ja samo zamrzim tu pesmu pogotovo ako je jutro tmurno,ali mozda vama pomogne.

                 
10#                                                                                                                                                Kada ukrasite svoju skolsku opremu i kada sve bude sareno motivisace vas na ucenje.U mom slucaju pomaze.


Sta zelite za sledeci post?

a) Sta poneti u rancu?
b)Nastavak ovog posta.
c) Organizacija i ucenje.
d) DIY school suplies!
                               
                                                                                                               


You Might Also Like

14 коментара

  1. Divan post!Zelela bih da sledeci post bude DIY school supilles <3!
    I ja sam na blogu pocela seriju skolskih postova,pa pogledaj ako zeliss <3!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala pogledacu,a za sledeci post necu to pisati mozda posle sledeceg posta napravim.Hvala na paznji.♥

      Избриши
  2. Odličan post :) d)
    Novi post :) http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ekstra, stvarno si mi pomogla. U sledećem post bih volela da vidim nastavak ovog posta :)

    Back2School post je na mom blogu
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nice post. Lets follow eachother on GFC. Please follow me and leave a comment . Then I will come back and follow you asap, loves

    www.nilgunozenaydin.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Pogledaj moje fashion favourites i pretplati se ako zelis :) http://thecristallexperience.blogspot.com/2015/08/fashion-favourites.html

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post.mislim da imaš super blog. Gdje si nabavila ove kao ukrasne selotejpe . Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.Nemam ja,ali imas u kjizarama mada ima i kod kineza ali los je kvalitet,providne su,malo ima i bas je ruzan dizajn,

      Избриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images