WeHeartIt!♥ (Šta je ovaj sajt i slična pitanja)

Zdravo,danas pišem nešto malo drugačiji post nego obično.Danas ću pisati o WeheartIt-u,dakle moja mišljenja,kada sam sazanala za njega i ta...

Zdravo,danas pišem nešto malo drugačiji post nego obično.Danas ću pisati o WeheartIt-u,dakle moja mišljenja,kada sam sazanala za njega i tako dalje.Pa da počnemo tantaratan!



A za one koji ne zanju:

-Weheartit je mesto gde mozeš "lajkovati" slike,dodavati,praviti kolekcije itd.Uglavnom na Weheartit-u se radi samo o slikama.

-Do skora korisnici nisu mogli pričati jedni između sebe ali sada je napravljena opcija (nažalost neznam kako se zove) u koju izmete bilo kakvu sliku sa ovog sajta ubacite tekst i pošaljete kome želite.

-Mislim da je ovaj sajt samo za sevojke jer nema (koliko bar ja zanam) ni jedan dečko profil na ovom sajtu.

-Kada "lajkujete" neku sliku (ispunte srce na njoj) ta slika će otići na vaš profil.


Kako sam saznala za ovaj sajt:

Za ovaj sajt sam saznala kada sam bila kod rodice koja je malo više starija od mene.Pre jedno dobrih tri-četiri godine.Ona je bia na ovom sajtu i meni je se svidelo a pošto nisam bila "lenja" i ja sam sebi napravila i nikada se nisam pokajala.






Zašto baš ovaj sajt:                                                                                                                          Zato što ima baš suer slika koje inspirišu,daju boju životu itd.Zato mislim da je pravo vreme ako nemate WeheartIt da ga napravite i ja vam garantujem da se nećete pokajati.


Kako napraviti  profil na ovom sajtu:

Mislim da nije neki problem napraviti profil.Ali lakše i jednostavnije je kada ga pravite preko facebook-a ali ako ne želite da vam se slike koje lajkujete pokazuju   na facebook-u izlogujte se. On će ostati povezan ali se slike neće izbacivati,posle će vam u obaveštenjima na WeheartIt-u dolaziti nešto da ponovo  uključite to postovanje na facebook a ako ne želite ne idite "Turn it on again" već "Dismiss".

                                                                                                      
                                                                 
                                          .






Eto nadam se da ako ste imali neke ndoumice što se tiče ove teme da sam vam uspela objasniti sve!
Svoj profil na WeheartIt-u ne bi da dajem,i ako sam nekada davala,ali ako neko želi da mu dam link mog WeheartIt-a.Ja imam dva jedan povezan sa Gmailom i na njega ne ulazim i moj pravi povezan sa Facebookom i na njemu imam 241-u stranicu sa slikama.


Šta vi mislite o ovom sajtu i koliko vi imate stranica?




You Might Also Like

4 коментара

  1. Predivan post!Inace, imas divan blog i samo tako nastavi! :* http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/summer-tag.html

    ОдговориИзбриши
  2. Imam jedan profil ali ne postavljam slike vec samo lajkujem i cesto uzimam odatle slike za post, za pozadinu mobitela i tako. ♥ Savrseen sajjt a post je originalan i savrsen!
    New post, ako zelis procitaj ga; http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Wow. Blog ti je savršen. Post ti je kull. Ako bi htela mogla bi da posetiš moj blog:
    emi134.blogspot.com. Naravno mnogo mi to znači. Molim te naravno da ću se ja učlaniti u tvoj tj. već jesam.
    Trenutno sam prijavljena na blugu sisterloveworld.blogspot.com. Učlani se ti u taj blog. Naravno ako ti nije problem. I poseti oba. Hvala <3 <3

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images