This or That?! Beauty TAG

Zdravo jedna devojka me je nominovala za ovaj Tag,prvo sam se razmisljala da li da ga uradim jer ima puno pitanja ali cu ga ipak uraditi.No...

Zdravo jedna devojka me je nominovala za ovaj Tag,prvo sam se razmisljala da li da ga uradim jer ima puno pitanja ali cu ga ipak uraditi.Nominovala me je devojka sa bloga whiteandgold.Hvala joj na tome. Da sada ne bi odugovlacila jer ima dosta pitanja bolje je da pocnem.



Makeup:

Rumenilo ili bronzer- Bronzer,nisam neki ljubitelj  rumenila jer i onako sam rumena haha salim se.
Sjaj ili karmin- Bilo mi je stvarno tesko da se odlucim ali ipak je to karmin jer sjaj mi ne ide nikako sam i nikad ne bi nosila sam sjaj.
Ajlajner ili maskara- Volim i jedno i drugo ali ipak maskara jer ne ide mi bas to nanosenje alajnera i opet kao i sjaj nikad ne bi stvljala ga samog bez maskare.
Puder ili korektor- Ni jedno ni drugo ne koristim svaki dan vec samo za posebne prilike.Imam cisto lice ali ipak biram korektor jer ipak ako imam neku nesavrsenost on moze samo pomoci.
Prirodne ili senke u boji- Prirodne ne volim te senke u boji,te nijanse braon koje su nesto malo tamnije od koze jednostavno se sklope sa tenom i to izgleda super.
Presovane ili senke u prahu- Presovane jer sa senkama u prahu napravim haos.
Cetkica ili sundjer- Obozavam super cetkice ali ipak za tecni puder bolje je koristiti sundjer.



Nails:                                                            
OPI ili china glaze- Neka to bude China glaze.
Kratki ili dugi- Ipak malo duzi ali ne nesto puno dugacki jer ne mogu da funkcijonisem sa previse dugim ali ni sa kratkim.
Akril ili prirodni- Prirodni.
Svetli ili tamni- Ne volim tmurne boji na svojim noktima,tako da biram svetle.Ali crni lak obozavam. Kada bi do kraja zivota imala izbor da lakiram nokte jednim lakom to bi bio crni lak.
Cvetici ili bez cveticaSve zavisi kakvi su to cvetici.

Body:                                                                                                                               Parfem ili sprej za telo- Parfem jer je dugotrajniji.                                                                         Losion za telo ili puter za telo- Losion.                                                                                           Kupka ili sapun-Kupka,iskreno nikada ne koristim niti sam koristila sapun kada sam se tusirala.
Lush ili neka druga beauty kompanija- Nemam neku odredjenu beauty kompaniju.                               

Fashion:                                                        Duge pantalone ili kratke- Vise volim da nosim duge pantalone.                                                     Haljine ili suknje-  Suknje mada slabo nosim i jedno i drugo.                                                         Karirano ili pruge- Karirano mi se svidja samo na kosuljama tako da pruge.                                              Japanke ili sandale-  I jedne i druge.                                                                                             Marame ili sesiri-  Ne nosim ni jedne ni druge,jednostavno ne svidjaju mi se.                                      Ogrlice ili narukvice- Volim narukvice i svaki dan imam na ruci makar dve narukvice koje nosim svaki dan.

Stikle ili ravno- Definitivno ravno!                                                                                                     




Hair:                                                             Ravno ili lokne- Imam ekstremno ravnu kosu koju nemoram ni da  feniram da bi bila prava. Ali ja bi jako zelelela lokne,znate ono svako bi zeleo da ima ono sto nnema...Ili kako vec.Ali da imam lokne verovatno bi zelela ravno itd.
Pundja ili rep- U ovim vrelim danima bolja je pundja ali meni ona ne stoji nesto,tako da rep.
Ukosnice ili snalice- Ukosnice.                                                                                                            Sprej za kosu ili gel- Sprej (lak) za kosu.                                                                                  Duga ili kratka- I ako trenutno imam dugu i ako se nerviram svaki put kada je susim ipak biram dugu jer meni bolje stoji od kratke ali  i kratke su mi super samo ako nekom dobro stoji.                  
           Svetla ili tamna- Svetla.                                                                                                   Podignuta ili pustena- Bolje se osecam kada mi je kosa podignuta tako da podignuta,i onako nemogu podneti da kada sam kuci imam pustenu kosu.
       


                                           

Random:                                                         Sunce ili kisa-  Sunce,ne volim kisu i tmurne dane.                                                                 Leto ili zima-    Leto samo zbog kupanja.                                                                                       Jesen ili prolece- Prolece ali bas ga i ne volim zbog polena,te alergije.                                   Cokolada ili vanila-  Cokolada je cokolada.                                                                                               



Eto malo je post duzi ali dobro.Sutra ne verujem da ce biti post a prekostru nece sigurno jer idem sa drugaricom u soping tako da necu biti kuci.U petak ocekuljke jedan postic.Bay. 

                                                                                            

You Might Also Like

3 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images