Povučenost i usamljenost!

Blogger smatram mestom na kome se mogu poveriti svojim čitaocima.Danas pišem malo čudniju temu nego ikada,reč je o ljudima koji su zaroblje...

Blogger smatram mestom na kome se mogu poveriti svojim čitaocima.Danas pišem malo čudniju temu nego ikada,reč je o ljudima koji su zarobljeni u sebi i koji su jednostavno povučeni.



Mnogi milse da oni sami žele da budu takvi ili da su oni čudaci.Nije istina.U neku ruku sam i sama takva.Kada nekoga prvi put vidim ili ako ga slabije poznajem (ako  ih ne viđam svaki dan) jednostavno ne znam šta da pričam sa tim ljudima.Jako je teško kada povodom toga ne možete ništa da učinite koliko god pokušavali.To je jače od vas.Ljudi koji su slobodni nemaju pojma koliko su srećni.



Takvi ljudi nemora značiti da su smorovi.Ja sam čist primer.Kada se sa nekim baš,baš dobro upoznam tad ne prestajem pričati hahah.I oni koji me bolje poznaju kažu da sam duhovita i uvek nasmejana.

Strašno je kada si nemoćan pred ovakvim problemom.

Negde sam pročitala da ljudi koji se stide i koji su povučeni da su prvi put u ljudskom telu pa se zbog toga plaše,e sad baš sto posto neverujem u to.

Ovakvim ljudima je bitno šta drugi misle i to je jedan od razloga zbog  čega se povlače u sebe.Ne mogu nikome reći da radi to i to kako bi se oslobodio jer i sama ne znam.Znam  kako je to. Lično ja u školi na primer niko ne bi rekao da sam ja stidna i td. jer se šalim sa svima i kada me neko uvredi to me ne dotačinje.

Šta vi mislite o ovome?



You Might Also Like

13 коментара

  1. Slazem se sa tim u potpunosti.Bas si sve lepo napisala o povucenosti,imam jednu drugaricu koja je bila stidljiva i povucena prva 2 razreda dok smo isle zajedno,a u 3.razredu se potpuno oslobodila,tako da je ona primer da neki nisu bas sasvim povuceni ☺ Uglavnom,sjajan je post! ♥



    selenatorwoeld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se sa tobom. Sve si lepo napisala. Hahaha bila sam bas povucena u nizim razredima. :')

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Slazem se sa tobom!U prvom i drugom razredu bila sam bas povucena hahaha sad se ne prepoznajem

    funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/my-top-5-youtubers.html

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post. Kada si napisala ono 'neki misle' setila sam se mame kada mi je rekla da ja ne želim da se upoznam sa decom. Jednostavno ne mogu, ukočim se iako silno želim da se sprijateljim sa nekin. Naravno imam ja društvo, ali svi bi mi da upoznajemo ljude. Ni ja ne znam kako da se izborim sa tim. Slične smo. Svaka ti čast kako si napisala ovaj post ja sam pokušala da pišem na ovu temu, ali prosto nisam mogla.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Znam to.Meni mama stalno govori nemoj se stiditi red nekim jer oni nisu bolji od tebe.Ja to znam ali opet nista nemogu.Hvala.♥

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post,veoma inspirativan♥
    https://ilanna07.wordpress.com/2016/01/23/its-pll-time/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images