Film: The Cabin In The Woods (Koliba u šumi)

Odlučila sam da često pišem post o nekom filmu.Dakle to je novi serijal postova na mom blogu i nadam se da ćete uživati dok čitate mo...



Odlučila sam da često pišem post o nekom filmu.Dakle to je novi serijal postova na mom blogu i nadam se da ćete uživati dok čitate moje postove.

Danas sam tu sa ovim filmom.Reč je o horor filmu.
Glavna glumica je- Kristen Connolly
U filmu još glume-  Chris Hemsworth,Jesse Williams,Bradley Whitford...

U filmu je reč o pet prijatelja koji odlaze u jednu kuću u šumi ali ne zanju kakvu tajnu ova kuća krije.
U filmu ima dosta zombija,vukodlaka i ostalih čudovišta tkao ko voli ovakava tip filma nek obavezno pogleda.

Film nije nešto sad baš specijalno ali je dobar.



Teško je objasniti šta se radi u ovom filmu tako da bolje pogledajte sami!


Ko ogleda ovaj film nek mi javi utiske.

You Might Also Like

9 коментара

  1. Ja sam ga gledala i ne dopada mi se.
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/recenzijamaybelline-fit-me.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svako ima svoj ukus.Drago mi je da si podelila svoje misljenje sa nama.:)

      Избриши
  2. Volim filmove ovog tipa, pogledala sam trajler sad pa cu mozda i film. Super post. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam gledala taj folm. Mozda cu pogledati...

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/this-or-that-beauty-tag_11.html - nominovala sam te za tag, pogledaj ga i uradi ako ti se svidi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh kasno sam videla,ali svakako cu uraditi.Hvala sto si me nominovala.

      Избриши
  5. Hello from Spain: I just discovered your blog and I love the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want we kept in touch. I already made me a follower of your blog.

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images