Summer Room Makeover! Inspiration!

 Znam,nije me bilo dugo i oprostite zbog toga,jer stvartno mi je žao.Ovako,u ponedeljak  mi je bio rodjendan (22.juna) a posle toga mi je ...

 Znam,nije me bilo dugo i oprostite zbog toga,jer stvartno mi je žao.Ovako,u ponedeljak  mi je bio rodjendan (22.juna) a posle toga mi je tu bila rodica pa sam imala obaveza oko nje.Svejedno,danas sam tu sa ovim postom i očekujem da će biti dobar post.

Poslednjih dana sam opsednuta tom dekoracijum i organizacijom.A pošto je došlo leto vreme je da u svoj život unesemo malo jarkih boja!Pogotovo u prostoriju u kojoj najviše vremena provodimo. Nadam se da će vas ove slike inspirisati kao i mene i da će te naći odgovarajuće dekoracije za svoju sobu,koje će te sprovesti i u delo.
Malo elegancije nije na odmet.























Želim da izaberete temu sledelćeg posta (pišite dole u komentar).
1.Organizacija planera.
2.Kako započeti pisanje dnevnika i kako ga ukrasiti?
3.Neki ozbiljan post.


Sklopila sam saradnju sa blogom Parče moga neba... ,pogledajte njen blog jer devojka pise odlično!







You Might Also Like

1 коментара

  1. Sve je tako lepo i slatko.Slike su predivne,baš mi se sviđaju.I ja sam takođe opsednuta organizacijom baš sam juče pravila ogranizaciju mog "stola" ♥ Sjajan post,sve 5!:-)

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images