Photos Coner! (Tumblr,We heart It...)

Zdravo,ustvari dobro jutro (kako za koga). Ovaj post će biti malo drugčiji i duži nego uobičajno.Danas ću da govorim slikama.Defi...

Zdravo,ustvari dobro jutro (kako za koga).

Ovaj post će biti malo drugčiji i duži nego uobičajno.Danas ću da govorim slikama.Definitivno sam zaljubljena u neke slike sa We heart It-a i Tumblr-a.Pa hajde da počnemo.
Ko me prati na We hwear It-u ili Tumblr-u može naći sve ove slike na mojim profilima.








Osmeh. :-D






















U suštini meni na oba sajta imaju skoro iste slike ali ja više volim We herat It jer sam ga naravila pre Tumblr-a i navikla sam na njega više nego na...Šta vi mislite? 


           We heart It VS Tumblr?

You Might Also Like

4 коментара

  1. Između WeHeartIt i Tumblr birati NE MOGU! Sve su slike savršene.. Super postić:-)

    http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam tumblr!Kao i We heart It.Prosto se ne mogu odlučiti koji je bolji.Ove starke su predivne,već ih želim kod sebe!♥

    ОдговориИзбриши
  3. Ja preferiram Tumblr, ali gotivim i We Heart It :) Slike su savršene!

    Učlani se u moj blog ako želiš :) http://andjelinkutak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images