Odrastanje...

Kada sam malopre gledala film "Duff" dobila sam neku inspiraciju za pisanje.Danas pišem o odrastanju.Ja ni ti sam neki specijalis...

Kada sam malopre gledala film "Duff" dobila sam neku inspiraciju za pisanje.Danas pišem o odrastanju.Ja ni ti sam neki specijalista nitti neko ko ima pedeset godina pa da govorim o odrastanju.Jednostavno ja sam još dete koje odrasta.


Kao mali svi smo želeli da odrastemo da budemo zreli,ali svi kada odrastu shvate da bi bilo bolje da su još deca.Ona bezbrižna deca koja definitivno ne brinu ni o čemu osim igre.Onda se desi jedno,dodje taj pubertet!Tada jednostavno ne gledemo na svet kao nekada,kao da se za jedan dan sve promeni i kao da sazremo za to kratko vreme...
Današnje vreme nas jednostavno primora da odrastemo pre vremena i da nestignemo da uživamo u djetinstvu.Pa zatim dolaze prve ljubavi sa kojima potpuno sazrimo.


To nisu prave ljubavi,već one nezrele ljubavi.Ali nam one definitivno promene perspektivu gledanja na svet. Onda su tu i deca (mislim rvenstveno na decu od šest sedam godina) koja misle da su odrasli i umesto da uživaju u svom detinstvu mnose tablete,androide,šminkaju se,prave selfije... Ali znam da će im biti žao kada stvarno odrastu i shvate da nisu imali detinstvo...Ali ne sazrimo mi baš sasvim sve dok ne dodje period kada preuzimamo neke velike obaveze na sebe.Više nema toga da mama i tata brinu šta ćemo da jedemo i slično.Tada uzimamo svoj život u svoje ruke. Kada budete u tom periodu žali će te što niste uživali u detinstvu nego ste težili da odrastete.

Zato manite se gluposti i uživajte dok ste deca...

You Might Also Like

2 коментара

  1. Jedan od boljih postva. U potpunosti se slazem s tobom. Iskreno, zelim ponovno u 3 razred, kada mozes ludirati i derati se a izgovor je: Oni su djeca. Sad kada je malo poludim i pocnem se derati svi me gledaju kao slucaj za psihijatriju. A zapravo u meni je jos ono dijete iz 3 razreda koju kad ude u ducan mora brem tic tac uzet :'D

    ОдговориИзбриши
  2. Znam taj ocecaj,da se samo mogu vratiti u doba kada sam bila bezbrizna i nisam ni o cemu mislila...♥

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images