Moji planovi za leto!

Kao sto sam obecala posle onog mog ''odlaska'' da cu ponekad svratiti i nesto napisati,sto uprvo i radim.Htela sam da na...



Kao sto sam obecala posle onog mog ''odlaska'' da cu ponekad svratiti i nesto napisati,sto uprvo i radim.Htela sam da napisem nesto cisto da moji  verni pratioci ne zaborave na mene.

Ovo leto ,koje predstoji,definitivno ce biti najispunjenije leto do sada koje ja pamtim.
Odlucila sam i letos nesto da pisem na ovom blogu kojem sam promenila i ime.Ali to jos neznam jer ovo leto nece biti tako smorno i ne organizovano za mene kao do sada.Jeste da ce se desavati i neke uobicajne stvari kao sto je moj rodjendan koji je dvadeset i drugog juna,dolazak mojih prijatelja  iz Nemacke,druzenje sa njima,plivanje,moja slava...Ipak izmedju tih dogadjaja bilo je jedno dosadno lencarenje.
Ali ovo leto cu ici u letnji kamp na osam dana sto ce za mene biti ne zaboravno jer je to moj prvi kamp....Ura... 

Ako budete zeleli napravicu neki mali ''vlog''(ali necu snimati nego cu pisati☺) u avgustu kada se vratim ali bice do mog odlaska jos mnogo postova.
Trebam uskoro ici u Beograd sa bratom ali neznam da li cu ipak otici ali ako odem slabije cu pisati ali dobro.
I,da.Cekam da mi uskoro stigne poklon koji sam osvojila na darivanju na Luna-Runa blogu.Tek malo pre sam otkrila da sam pobedila jos sam danas bolesna(nisam isla ni u skolu) i to mi je ulepsalo dan,mada mi je poruku poslala pre jedanest dana a ja sam tek danas usla na Gmail zbog obaveza.


Sutra mi se zavrsava skola i pocinje raspust,kada se vama zavrsava skola?

You Might Also Like

0 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images