QIA

Hvala svima koji su mi postavili pitanje za QIA,drago mi je što ste uz mene pa sam želela da odgovorim na njih što sam pre mogla. ♥ ...

Hvala svima koji su mi postavili pitanje za QIA,drago mi je što ste uz mene pa sam želela da odgovorim na njih što sam pre mogla.

Milica i Ana  pitaju:
1.Omiljeni blogovi?
2.Najdraža hrana?
3.Šta voliš da radiš? 
4.Tvoj hobi?
5.Iimaš li bff?
6.Imaš li brata ili sestru? 

○Iskreno dugacak ih je spisak.Svidja ju mi se Runa-Luna blogAnjin blog(nesećam se naziva),Shine perfection,Fashionholicyeahh i još mnogo njih...
○Ja jedem sve živo tako da volim sve...
Volim da isprobavam rayne diy-eve,da crtam,citam,gledam filmove,slušam muziku...
○Moj hobi...Hm...Moglo bi se reci da je to lakiranje noktiju i folklor...:-)
○Da imam.
○Imam starijeg brata.



                                                          Jelena Rogić pita:

1.Sta zelis da budes kada porastes?
2.Koliko imas godina?
3.Ko ti je BFF?
4.Omiljeno godisnje doba?

○Imam stvarno dosta suludih želja što se tiče mog budućeg posla,ali najviše želim biti modni kreator.A pored toga i novinar nekog teen časopisa i još stvarno mnogo toga.
○Imam trinaest godina.
○Pa i da vam kažem njeno ime ne bih vam značilo jer je nepoznajete.U svakom slučaju to je Katarina,zajedno idemo u razred i zajedno smo odgovarale na pitanja u Girl Tag-u.
○Nemam omiljeno godišnje doba,n jedno nije perfect.Ali bas kada bih birala bilo bih to prolece,ili ipak leto...


                                                                           BeautyStory Angel pita:
                                                            (Hvala na kretivnim pitanjima.)



1.Pratiš li neku seriju?
2.Ako gledaš Pretty little liars MOLIM TE reci mi šta misliš ko je -A ( ja sam malo poludela ups)
3.Koliko često se šminkaš,i šta stavljaš od šminke?
4. Zašto si se pridružila blogu?
5. Izbio ti je požar u stanu i imaš 2 minute da pokupiš samo 5 stvari,porodica ti je dobro. Šta ćeš uzeti? 
6. Kakva si u školi,koji predmeti ti idu,a koji ne?
7.Govore li ti ljudi da licis na neku slavnu osobu (domacu ili stranu) i ako da,na koju?
8. Koje su tvoje dve najdraže prodavnice obuće-odeće i kozmetike?
9. Sta nikada ne bi obukla?
10.da si sminka, sta bi bila - maskara, puder, ruz, rumenilo..?


○Trenutno nepratim ni jedno ali skoro sam jednu odgledala...
○Ne,ne gledam.
○Pa i nesminkam se nesto često,mislim imam trinaest godina.Svaki dan stavljam samo baby lips,a za neke posebne prilike maskaru,sjaj ili ruž.Ja nisam ljubitelj senki.
○I ne sećam se.Imala sam ask sa savetime i onda sam videla da većina devojka sa aska piše blog.U pocetku nisam ni znala šta je to i kako da ti postaneš bloger i da li je to uopšte moguće.Mislila sam da to samo neki ljudi koji su zaposleni na tome ili neki osebni mogu to pisati.(dobro nisam baš tako mislila).Pošto sam po prirodi takva da volim istraživati danas sam tu gde jesam.

○Pa neznam ako se računa skup istih stvari kao jedna stvar.Onda bi to bio novčanik,odeća , telefon,obuća i to je to.Ali neverujem da bih to stigla uzeti za dva minuta.

○Pa solidna sam.Bolje mi idu informatika,pa i matematika,likovna...A lošije istorija(ove godine sam dobila prvi put pet iz istorije i ako mi je predaje razredni),fizika...
○Ne,mislim da mi nikad niko nije tako nešto rekao.
○Što se tiče odeće nka bude samo New Yorker a obuće nemam možda Dajhman.Takođe nemam ni za kozmetiku.
○ Neznam kad bi mi dala neki primer rekla bih ti.
○Maskara a i ruž mije sasvim okej.


                                                Andjela Novaković pita:

 
1.Omiljeno piće?
2.Da či piješ kafu?
3.Da li voliš slatkiše?

○Sprajt.
○Pa ponekad ali  Nescafe (samo nju ali nije bitno koja je,npr, 2u1,obicnu..)
○Ne,ne da volim nego obožavam.


                                                  Carla Yt pita:

1.Koja ti je omiljena trgovina?2.Koristiš li baleine proizvode?

○New Yorker.
○Nemam  u blizini dm tako da nisam probala ali praniram kada budem išla u Beograd da potražim onaj sprej za kosu i da ga isrobam.


            Hvala vam još jednom na podršci.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Predivan post ♥♥
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Učlanila sam se u tvoj blog i baš mi se sviđa. I ja imam trinaest godina i mrzim da se šminkam...hahaha

    POSETI MOJ BLOG I UČLANI SE AKO ŽELIŠ!
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je što si odgovorila.I nema potrebe da mi zahvaljuješ heh.Odlična si!

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Postala sam član tvoh bloga, ako želiš poseti moj. Dizajn bloga ti je DIVAN. :))

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images