ĆAVRLJANJE...neaktivnost,renoviranje,planovi,uskrs (vaskrs)...

Cao ljudi.... Kao prvo sretan uskrs svima koji ga danas slave! Malo sam neaktivna u poslednje vreme cak sam razmisljala da prekinem ...


Cao ljudi....

Kao prvo sretan uskrs svima koji ga danas slave!

Malo sam neaktivna u poslednje vreme cak sam razmisljala da prekinem sa bloggovanjem jer mi ovo ocigledno ne ide,ali nemam srca...:-(
Danas je trebao da izadje taj dugo najavljivan QIA ali zbog ne aktivnosti i jos nekih stvari odlazem ga za sredinu sedmici jer sam sad na raspustu.Svakako,ako zelite nesto da me pitate za QIA mozete ovde.A takodje ako zelite da glasate  u anketi mog bloga mozete (gore pri vrhu) u gadzetu u kome je anketa.Kad smo vec kod ankete,trenutno ima najvise glasova post "Bloggovanje" pa zatim "Moja kolekcija mindjusa".Mislila sam da napravim sledeceg vikenda da prvo ide "bloggovanje" jer ima najvise glasova pa onda "Kolekcija mojih mindjusa" (redosled se moze promeniti ako i vi glasate) ali onda sam skontala "Boze,pa u nedelju je Vaskrs!". Mislim znam ja da je tad Vaskrs ali kada sam to azmisljala nisam se setila.Tako da cu pokusati da ta tri post napisem do nedelje ali ne verujem jer imam nekog domaceg preko raspusta.Druga stvar je to da vam zelim reci da uskoro renoviram blog.Znaci,mejam pozadinu,ime bloga i sve ostalo,ali i ako vi imate neke primedbe ili zelje recite.Molim vas budite iskreni jer pokusavam da malo probudim ovaj blog...♥




                P.S  Hvala na citaju i molim vas budite iskreni                      jer ce te mi tako pomoci!

                 :-*♥


You Might Also Like

3 коментара

  1. Ne mogu da verujem da si htela da napustis blogovanje!!! Ni slucajno!!! Super ti ide!
    Pitanja:
    Omiljeno jelo?
    Omiljeno pice?
    Da li pijes kafu? (ovo nikad ne pitam, hahaha xD)
    Volis li slatkise?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blog ti je savršen! Nemoj odustati od pisanja.
      Pitanja: Koja ti je omiljena trgovina?
      Koristiš li baleine proizvode?

      Moj blog: beyourc.blogspot.com

      Избриши
  2. Nemoj prekidati, a ako si početnica, svaki početak je težak. :)
    Pitanja;
    Imaš li ljubimca?
    Šta te je navelo da kreneš da blogaš?

    xx,
    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images