QIA Obavestenje!!!

Zdravo ovo ce biti kratko obavestenje.Dakle,posto od kada blogujem nisam odgovarala nikako na vasa pitanja.Zbog toga  zelim da mi vi postav...

Zdravo ovo ce biti kratko obavestenje.Dakle,posto od kada blogujem nisam odgovarala nikako na vasa pitanja.Zbog toga  zelim da mi vi postavite pitanja  na koja cu vam odgovarati u sledecu subotu.:--)

Ako zelite nesto da me pitate i da dobijete odgovor uradite sledece:

  • Postavite pitanje ili pitanja u komentar(ili na Gmail)...
I  ja cu vam odgovoriti u QIA postu koji ce izaci u sledecu subotu...Hvala...<3
Takodje ako imate neku primedbu na moj rad ili neki savet za moj blog slobodno trecite jer sve prihvatam.:-)♥

You Might Also Like

3 коментара

  1. Omiljeni blogovi
    najdraža hrana
    šta voliš da radiš
    tvoj hobi
    imaš li bff
    imaš li brata ili sestru?

    ОдговориИзбриши
  2. Jel imas brata ili sestru?
    Sta zelis da budes kada porastes?
    Koliko imas godina?
    Ko ti je BFF?
    Omiljeno godisnje doba?

    ОдговориИзбриши
  3. Trebalo mi je jedno dva minuta da prokontam gde se ovde ostavljaju komentari nisam mogla naći pa to ti je hahah.

    1.Pratiš li neku seriju?
    2.Ako gledaš Pretty little liars MOLIM TE reci mi šta misliš ko je -A ( ja sam malo poludela ups)
    3.Koliko često se šminkaš,i šta stavljaš od šminke?
    4. Zašto si se pridružila blogu i omiljeni blogovi?
    5. Izbio ti je požar u stanu i imaš 2 minute da pokupiš samo 5 stvari,porodica ti je dobro. Šta ćeš uzeti?
    6. Kakva si u školi,koji predmeti ti idu,a koji ne?
    7.Govore li ti ljudi da licis na neku slavnu osobu (domacu ili stranu) i ako da,na koju?
    8. Koje su tvoje dve najdraže prodavnice obuće-odeće i kozmetike?
    9. Sta nikada ne bi obukla?
    10.da si sminka, sta bi bila - maskara, puder, ruz, rumenilo..?

    Eto,ja se malo raspisala,ali sam se trudila da pitanja budu zanimljiva :-)

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images