�Diy backpack!�

Zdravo.Nazalost post koji sam najavila u proslom postu nije objavljen jer mi je iskrslo nesto ''veliko''.Ali to sada nije b...

Zdravo.Nazalost post koji sam najavila u proslom postu nije objavljen jer mi je iskrslo nesto ''veliko''.Ali to sada nije bitno,uglavnom obecala sam da ce izaci post u nedlju tj. danas pa nebitno koja mu je tema.E,odlucila sam da vam pokazem kako sam ja ukrasila svoj ranac jer i vi to mozete sami napraviti.to uopste nije nesto specijalno.Pa da pocnemo. :-)

1.Privezci.

Mozete negde da ih kupite ali mozete i sami napraviti.Jednostavno okacite ih na rajfeslus ili sve zavisi kakav je model ranca.Ja sam ovaj privezak kupila na jednom sajmu kojije skoro bio kod nas.Jednostavno mi je se svideo zato sto je ''srcolik'' a i drven je sto ovako kada se gleda niko ne bi pomislio.Zanimljivo je jos to sto njegovo kopcanje je drugacije od ostalih privezaka jednostavno drugacije je.

2.Bedzevi.

Kao i priveske i bedzeve mozete napraviti sami.Ja sam uzela stari ''reklamni'' bedz.Onda sam ga ofarbala plavim lakom i na njega nalepila ove ''oblacice''.Ko je gledao film ''Krive su zvezde''  znace sta ovo ''Okay?Okay.'' prestavlja.Ko nije gledao najtoplijemu preporucujem da ga pogleda jer je super.

 3.Ukrasi.                                                                                                         

I jednostavno ukrasi .Ja sam uzela neku ogrlicu (da tako kazem neznam sta je) sa cirkonima.I zalepila lepkom,nisam koristila nikakav ''suer'' lepak vec OHO lepak za papir koji super lepi sve zivo.
  
Eto to je bilo sve.Jos jednom izvinite za post koji je bio najavljen ali je nesto iskrslo.Tako mi je krivo,obecavam da vise necu u napred najavljivat.:-)

                                                                                                                 


You Might Also Like

8 коментара

  1. Preslatko :-)
    Prijavi se na moj blog katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super si ukrasila :-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep ti je ranac! Ja imam hiljadu privezaka na rancu, a o ukrasima da ne govorim!
    Super ti je blog! ♥

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš--→ justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.Ja jednostavno obozavam da ukrasavam i da od nekih obicnih stvari napravim nesto super a da ne potrosim puno novca.
      Ljudi nemogu da verujem nije ni proslo dva sata od postavljana posta a vec imam tri komentara znam da to nije puno ali to mi je licni rekord.
      Yeey.:-D
      Hvala vam ljudi i vidimo se u petak.

      Избриши
  4. Super je ranac! Odličan post,super!
    Samo tako nastavi. <3

    Pogledaj moj blog,i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Iako ne nosim ranac već nekih 10 godina ovaj tvoj mi je baš super! :)
    Pozadina tvog bloga mi je predivna :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images