Common White Girl Tag,Aleksanndra!♥

Zdravo,zdravo,zdravo! Ovaj post,osnosno naslov posta vam je verovatno poznat jer su vecina blogerki i jutjuberki radile ovu temu.Znaci,u...

Zdravo,zdravo,zdravo!

Ovaj post,osnosno naslov posta vam je verovatno poznat jer su vecina blogerki i jutjuberki radile ovu temu.Znaci,upitanju je Common White Girl Tag.To su dakle,pitanja koja odgovaraju devojke ili pitanja za devojke kako god.To sad nije ni bitno.U ovom postu je samnom bila moja najbolja drugarica Katarina. E ako budete imali zelju mozda budemo pisale i neki Bff Tag ali nista se nezna.Kao sto ste primetili pocela sam preko vikenda pisati po dva post pa se nadam da ce tako i biti ove nedelje.Uglavnom slike izradjujem sutra a postavljam u nedelju.Ako zelite da saznate koja je tema posta koji izlazi u nedelju ostaniti sa nama do kraja.:-)

1.Koje ti je omiljeno pice iz Starbucksa?

A: Nemam omiljeno pice jer mi nemamo u nasem kraju Starbucks,nemamo uopste u nasoj zemlji. 
K:...

2.Koliko ti ujutru treba  da se spremis?

K:Zavisi kako sam se probudila...
A:Obicno oko pola sata ali sve zavisi koliko imam vremena i da li sam uvece sremila stvari za skolu.

3.Koliko puta dnevno pravis selfije?

A:Meni je pokvarena kamera na telefonu tako da ne pracim nijeda.Ali i obicno prvim svakih deset dana.Nisam uopste opsednuta time.:-)
K:Mozda svaki  3. dan...

4.Koliko imas instagram pratioca i postova?

A:Nemam istagram....Mozda je malo cudno jer svi imaju ali meni to nije zanimljivo.
K:Takodje.Nemam instagram.

5.Da li govoris 'OMG' i 'LOL'?

K:OMG govorim vise a LOL ponekad.
A:Pa govorim vise OMG a LOL skoro nikako.Jos OMG kazem kako se i pise...:,-)

6.Da li nosis istu garderobu par puta?

K: Ne shvatam pitanje...
A:Ako se misli da li nosim istu kombinaciju dva dana za redom onda je odgovor da vrlo retko.A ako se misli da li nosim neku majicu (naprimer) jednom pa je bacim,normalno je da cu je nositi opet.

7.Koliko tvitova imas?

A:Uh...Nekoristim nesto puno Twitter  i imam tri-cetri tvita,otrilike.
K: Ne znam....

8.Twiter ili Tumblr?

K:  Tumbrl.
A:Isto Tumblr jer ima dosta super slika.♥

9.Da li si kupoholicarka?

A:Pa volim da kupujem ali nisam zarazena kuovinom..:-)
K: Volim da kupujem ali znam granice...

10.Da li slikas hranu pre nego sto je pojedes?

K: Ako je nasta novo onda slikam ali ako sam ga vec jela onda nema potrebe
A:Ne,nikad mislim da je to glupo.

11.Da li nosis sminku svaki dan? 

A:Ne premlada sam za to.
K:Ne...

12.Da li imas puno gardarobe?

K: Ne znam koliko se tacno misli ali imam dovoljno koliko meni treba, mislim, nemam ono da se razbacujemc sa njom...
A:Mislim da imam dovoljno.

13.Sta radis u slobodno vreme?

A:Svasta...Gledam serije,filmove,citam,crtam,pisem,setam i jos mnogo toga.
K: Citam, slusam muziku, setam i volim da gledam filmove...


14. Da li si rasista?

K: Ne.A:Ne,i nevolim ljude koji jesi...

15.Omiljeni jutjuberi?

A: Pisala sam u preedhodonom postu.(OVDE).

K:Yasserstain, DazzleDiy.

16.Koliko cesto sredjus nokte?

K:Svaki dan...

A:Kada  mi malo spadne lak odma lakiram drugi.:-)

17.Koliko si puta gledala Mean Girls?

A;Jesam,jednom.

K: Ja mislim jednom.

18.Kakve su ti ocene u skoli?

K: Solidne...

A:Ma mogu proci...Uvek sam prolazila sa pet a sad na polugodistu sa cetiri.

19.Da li uvek izgledas pristojno?

K: Ja se  trudim da izgledam... Salim se. Izgledam naravno.

A: Zavisi od raspolozenja ali kad sam medju narodom da...hahah

20.Na šta u toku dana potrošošis najvise vremena?


A:Pa neznam,radnim danima na ucenje i gledanje Tv-a a vikendom na komp.

K: Pa vecinom zavisi kakvo je vreme napolju...


E pa to je bilo to.U poslednje vreme mnogo menjam izgled bloga samo zbog toga sto sam neodlucna.A sto se tice posta koji sam gore spomenula u pitanju je folklor.Dakle hocu da prikazem onima koji ne igraju folklor i neznaju kako je iza bine kako to stvarno izgleda.Ali ako mi nesto iskrsne izlazi video u kome cu vam pokazati neke ideja.
Caos,do sledeceg posta.

You Might Also Like

4 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images