ČAVRLJANJE...dogadjaji(marta,sedmica,dan,februar...),škola,bloger i jos mnogo toga.

ZDRAVO!   Evo jednog posta posle sedam dana.Molim vas ako imate vremena da glasate za vasu zelju posta koji ce izaci u sledecu...



ZDRAVO!

 

Evo jednog posta posle sedam dana.Molim vas ako imate vremena da glasate za vasu zelju posta koji ce izaci u sledecu subotu. 
E sada za danas nemam nikakvu posebnu temu,jer zelim malo da ''cavrljam'' sa vama.Malo je naslov dugacak i ne zaokruzen za razliku od ostalih.Ko prvo hvala vam na svim sivnim komentarima u proslom postu i,da ne zaboravim,izvinite na malo dosadnom postu.:-)♥

Juce je bilo pomracenje Sunca,da li je neko gledao?Ja jesam i to na geografiji kroz neke folije za mikroskop.Ko je uopste nisu za to namenjene pa smo gledali kroz njih samo da ne bi oslepili.
Neznam kod vas,ali juce  kada sam se ja probudila padao je sneg i bila sam zabrinuta,ono u smislu ,,Sta ce biti sa prolecem?''Ali na svu srecu vec oko devet je progrijalo sunce.A danas je prvi dan proleca.Jeej.A vreme je izvrsno mozda cak i previse toplo.
Sto se tice poslastica juce sam pravila bakine kolace(galete,oni su jedni od mojih omiljenih kolaca) i bilio su izvrsni.:-)Njam,njam,njam.:-))♥♥♥

Htela sam vas pitati da li vam se svidja moje ime.?Meni onako.Verovatno da sam ja birala kako cu se zvati ne bih se zvala Aleksandra,to mi ni ne bi palo na pamet.Meni se bas svidja ime Andrea.

O blogovanju i mom blogu:

Ja sam ovaj blog napravila jos u julu prosle godine i jos malo je godina dana od kada ovaj blog postoji.Mnogo uta sam ga htela obrisati i  stati sa blogovanjem.Posto se ovaj blog nije pokazao kao citan i da je imamm nekog talenta,ali ipak nisam imala srca.I pored obaveza i svega nekako stignem pisati ali ni sama neznam do kada ce biti tako.

Jos jednom vas molim da glasate za temu koju zelite da vidite u sledecem postu.''Anketa'' je na desnoj strani pri vrhu.I hvala na citanju.


Srecan pocetak proleca!








You Might Also Like

1 коментара

  1. Bas sam se uplasila kada si rekla da je kod tebe padao sneg.Zaista mi je dosta zime i zelim letoo haha.Obozavam bakine kolaze i tvoje ime mi je bas simpaticno!♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ Novi post na mom blogu ispirisan je prolecem♥

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images