50 Facts About ME. :)

Zdravo,zdravo! Danas je petak trinaesti i nadam se da nece biti los za mene i da nece nesto izgresiti u ovom postu.Salim se ja i...

Zdravo,zdravo!



Danas je petak trinaesti i nadam se da nece biti los za mene i da nece nesto izgresiti u ovom postu.Salim se ja i neverujem u ta sujeverja meni je to tako glupo ali ipak se ono svi iznenadimo kad vidimo ono ''OMG petak trin'esti''.Hhahah ali nista o tome da dan bude los ili nesto slicno.Dosta o tome jer to nije tema posta.Malo mi je ponestalo ideja pa reko da napisem 50 faktova o meni mada neverujem da cu uspeti toliko da napisem.:-)

- Zovem se Aleksandra (to vec znate).

-Imam trinaest godina.

-Imam najbolju drugaricu koja se zove Katarina (zajedno smo odg. na petanja u preproslom postu).

-Volim zivotinje.

-Nemam kucnog ljubimca.

-Volim ga gledam filmove i citam knjige.

-Jako sam stidljiva ali samo kada nekog neznam ali sa ekipom iz razreda nije tako pricam derem  se hahaaa.Mrzim sto sam stidljiva.

-Plasim se odvojenosti os voljenih osoba

.-Rodjena sam u junu.

-Imam brata koji je stariji od mene tri godine.

-Zivim u Republici Srpskoj,blizu Srbije

-Volim horor.

-Obozavam se smejati i volim pozitivne i otkacene osobe.

-Treniram folklor (ako se uopste za folklor kaze trenirart ali ok).

-Omiljeni casopisi su mi HEJ! i bravo.

-Volela bih biti modna kreatorka ili urednica nekog mozdnog ili tinejdzerskog casopisa

.-Omiljeni glumac mi je Mario Casas.

-Omiljene su mi Maria Valverde,Blanca Suarez, i Shailene Woodley.

-Volim da gledam jutjub.

-Kazu da imam talenta za crtanje.I imala sam neku ''izlozbu'' kada je izlagalo puno slikara iz kraja 2013.

-Imam dosta omiljenih filmova: Tri metra iznad neba,Sumrak saga,Another Cinderella story,Divergent,Krive su zvezde itd.

-Omiljene serije su mi : Moderna porodica,El barco i Charmed.

-Zivim bukvalno na selu.:-D

-Moj glas zvuci GROZNOOOOOOOOO!

-Mrzim ljude koji su snobovi i one koji su ulizice.

-Omiljeni kanal mi je Foks.

-Slusam sve vrste muzike.

-Volim da slusam S.A.R.S.

-Mozda sam malo brbljiva.xD

-Volela bih da nosim aparatic za zube ili naocare.Ali imam nazalost imam prave zube i dobar vid.Znam da je to suludo ali meni je to tako slatko.

-Moji nadimci su Aca,Seka,Aleksandrija a drustvo iz razreda me zove Acke.

-Nemam neko omiljeno godisnje doba jer zimu mrzim zbog hladnoce,leto zato sto ne podnosim vrucine,jesen zbog kise i blata,prolece zbog polena.Ali ipak mi je prolece najdraze godisnje doba.

-Obozavam da spavam.I stalno sam umorna.

-Volela bih nauciti Spanski i malo bolje Engleski.

-Volela bih posetiti Paris,Njujork i Madrid.

-Sebe smatram kao kreativnu osobu.

-Volim  da ukrasavam i saram stvari.

-Sa blogovanjem sam pocela u junu prosle godine.I prvi post mi je bio kako iskoristiti polomljene vostene bojice i izgledao je kao recepst.: http://aleksandrascorner.blogspot.com/2014/07/diy-kako-sa-vostenim-bojicama-napraviti.html

-Jako sam neodlucna osoba.

-Volim mindjuse na sarfcic (one koje ne vise).Svaki dan nosim druge(ako zelite da napravim jedan ost  o njima recite u komentar).

-Volim Wehaertit i cesto ga posecujem.

-Registrovana sam na tumblr-u,asku,fb,twitteru,weheartit-u,pinterst-u ali slabo sta koristim.

-Imam desetak askova (pored licnog).

-Cesto govorim ''What's happening''  iz sale a moja drugarica se  zeza i kaze ''Ona je jedino to naucila'' hahahh.Neznam nesto mi to zanimljivo.

-U slobodno vreme (radnim danima pored ucenja) gledam televiziju,crtam pisem...(Vikendom)samo buljim u komp.Sta  cete?HAHAHAH

-Stalno vezem visoki rep.

-Skupljam postere i imam ih preko dvesta ali ih nelepim po zidovima vec stoje u jednoj kesi slozeni.

-Volim knjizare i sve sto se prodaje u nima.hahaha

-Ne volim rano ustajanje i skolu.

-Ovo je zadnja cinjenica.:-)



To su tih 50 cinjenica o meni.Ovo sam pisala koko bih me bolje upoznali jer mi je sada krenulo sa blogovanjam. U julu ce biti godinu dana mog blogovanja i mozda napravim neki givavej ili nesto slicno.Cao.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Lepo je to sto smo saznali neke stvari o tebi♥
    Pratim te♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Interesantan post! Lepo što smo saznali nešto više o tb. :)

    Novi post na blogu : fashionholicyeahh.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
  3. Dosta zanimljivih cinjenica,slazemo se i ja volim horor :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, malo bolje sam te upoznala.. :)
    Poseti moj blog ako imaš vremena.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. I ja isto mnogo volim Maria Casasa, film Tri metra iznad neba kao i Sumrak sagu (ovaj mi je naaajomiljeniji film svih vremena, tj filmovI posto ima vise delova). Sve u svemu, super post :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Super post i odlican blog!
    Svrati i ti do mog, ukoliko ti se svidja mozemo se pratiti na GFC-u i ostati u kontaktu!
    <3 iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Lepo je sto si se predstavila, tako ce pratioci imati potpuniju sliku o tebi kao licnosti i moci ce da povezu postove i blog sa onom koja ih je stvorila. Divno.
    Novi post na mom blogu, uputstva za podesavanje zanimljivih kursora. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post!I ja volim čitati knjige haha :D

    http://acrumbofmakeup.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images