▐ Hairstyle for School▐

Sve nas muce pitanja sta obuci i kakvu frizuri napraviti za skolu.Ja sam odlucila da vam omognem u resavanju pitanja frizure.Sto se tice s...

Sve nas muce pitanja sta obuci i kakvu frizuri napraviti za skolu.Ja sam odlucila da vam omognem u resavanju pitanja frizure.Sto se tice skole uvek morate biti uskladjeni sa svima i da imat u vidu da je to ipak skola.Ne mozete docu u skolu sa nadigutom kosom do plafona.Sto se tice predloga preporucujem vam da odgledate kanal Luxy Hair jer ima super ideje hairstyl-a.Da sad ja ne bi blebecala tu,ogledajte videe njene jer su super a ja sam neke njene super videe koji obiluju super ali stvarno super idejama frizura za skolu.☺


A jos sjajnih i super ideja za sve prilike mozete naci ovde.

You Might Also Like

0 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images